crisgor

a schimbat cineva singur uleiul si filtrul Volvo s40 (2007) ????

29 posts in this topic

Pai asa e si recomandat sa le schimbi pe toate o data sa stii ca mai mergi dupa aceea 10-15k km fara grija lor,dar fiecare cu ideile lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari.

Aveti voi dreptate ca ar fi mai bine sa se schimbe toate filtrele in acelasi timp.

Insa cei de la concesionar Volvo mi-au zis ca flitrul de motorina se schimba la 50.000 km, la fel si filtrul de aer.

Aceasta nu inseamna ca trebuie asteptat pana atunci, .... insa m-am gandit ca la 35.000 km (cat are masina mea) mai merge filtrul de motorina inca vreo 5000 km. La fel si flitrul de aer. Asa ca o sa le schimb la 40.000 km.

    Daca omul are bani, ...este logic ca e mai sanatos pentru masina sa i se schimbe filtrele mai des.

    Fiecare face ce si cum poate.

Salutari !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari.

Aveti voi dreptate ca ar fi mai bine sa se schimbe toate filtrele in acelasi timp.

Insa cei de la concesionar Volvo mi-au zis ca flitrul de motorina se schimba la 50.000 km, la fel si filtrul de aer.

Aceasta nu inseamna ca trebuie asteptat pana atunci, .... insa m-am gandit ca la 35.000 km (cat are masina mea) mai merge filtrul de motorina inca vreo 5000 km. La fel si flitrul de aer. Asa ca o sa le schimb la 40.000 km.

     Daca omul are bani, ...este logic ca e mai sanatos pentru masina sa i se schimbe filtrele mai des.

    Fiecare face ce si cum poate.

Salutari !!!

AIA ori sunt idioti, ori si-au batut joc de tine, ori ti-au zis asta ca sa te aiba ei ulterior client in service. ( tind spre ultima varianta ).

Intr-o tara in care motorina sa se poata bea la cat de curata e..da...acolo poti sa il schimbi la 50.000; la fel si cel de aer, cand nu o sa mai fie atata praf pe m3 la noi atunci da, dar pana cand Romania ajunge acolo fa bine si schimba filtrele alea si nu te juca, in special de motorina ca costa doar cativa lei, in schimb un set de injectoare te costa un credit la banca.

Sunt destule post-urile cu injectoare duse, infundate, reconditonate pe forumuri ( nu doar Volvo-club ) si toata lumea stie ca motorina de la noi e praf si ca motoarele diesel pretentionase de generatie noua, gen Common Rail, cu DPF sau nu, traiesc in chinuri cu carburantii nostrii.

E simplu, schimbi filtrele la fiecare revizie, nu sunt scumpe, sunt necesare.

Parerea mea si sunt sigur ca si a altora de aici; tu faci ce vrei dar eu nu m-as juca, e nasol daca ti se duce vre-un injector din cauza ca nu ai schimbat filtrul ala cand trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt de acord cu roberto

sa ai grija  cu reviyiile!

este adevarat ca S40 dupa 2006 au filtru de motorina cu preincalzitor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now