dragostdk

airbag-ul

19 posts in this topic

stie cineva ce sa fac sa aprins airbag-ul in bord ....mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa duci masina la un tester ca sa vezi ce eroare este si la ce airbag. Probabil este vorba doar de un contact imperfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,

problema asta apare mereu la mine daca muti scaunul sau faci curat in masina si bagi teava de la aspirator pe sub scaun, de un an tot ma chinui sa ii dau de cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La tine este foarte simplu. Ai airbag in laterele in scaunele fata presupun. Cand muti scaunul sau dai cu aspiratorul "deranjezi" firele airbag-ului. Daca ai noroc este vorba doar de contactele din conector care s-au oxidat. Daca nu e posibil sa ai un fir intrerupt.

Se poate rezolva in felul urmator: deconectezi bateria de la masina. Desfaci mufa buclucasa. Cureti bine cu un spray de contacte electrice pui la loc si vezi daca mai face. Daca mai face trebuie sa vezi unde este intrerupt cablajul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa nu deschid un nou topic, vin si eu cu o intrebare privitoare la airbag-urile S40-ului meu (1999):

Pe staplul usii de la sofer am un sticker cu lista de airbaguri si cu un an bifat, si anume 2009. Ce se intampla atunci? Va trebui facuta vre-o revizie speciala, se schimba vreo piesa pe la ele, explozivilul din ele expira, airbagurile mele pleaca in "Raiul airbagurilor fericite" (masina nu a avaut pana acum evenimente care sa le necesite ... serviciile...)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

CICA trebuie verificate  ::) , ce o insemna nu stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa nu deschid un nou topic, vin si eu cu o intrebare privitoare la airbag-urile S40-ului meu (1999):

Pe staplul usii de la sofer am un sticker cu lista de airbaguri si cu un an bifat, si anume 2009. Ce se intampla atunci? Va trebui facuta vre-o revizie speciala, se schimba vreo piesa pe la ele, explozivilul din ele expira, airbagurile mele pleaca in "Raiul airbagurilor fericite" (masina nu a avaut pana acum evenimente care sa le necesite ... serviciile...)?

nu am S40, am un V70 dar iti zic ce scrie in carte la mine:

la fiecare 10 ani, (la mine coincide cu eticheta de pe stalp) se verifica modulele de comanda si filajul si se recomanda inlocuirea dispozitivelor de tensionare de la centurile de siguranta. Dar astea is reguli de america/canada, care se stie sunt mult mai drastici la ce priveste securitatea decat europa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a gasit cineva o rezolvare la aparitia semnului de la airbag...la mine a aparut azi dupa ce am pornit masina si asa a ramas,se stinge o secunda dupa ce pornesc masina si reapare iar..ma gandesc ca tot din cauza ca dau scaunul in fata sau in spate mai mereu..daca curat mufele se anuleaza automat eroarea sau trebuie anulata din calculator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca-i de la mufa aia ar trebui sa se anuleze automat, adica sa se stinga. In continuare o sa-ti apara pe tester ca ai avut o problema la un moment dat dar atat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi mi-a aparut si mie eroarea de airbag, dupa ce am dat curent la cineva care avea bateria descarcata. Este a doua oara când mi se intampla asta dupa ce dau curent la alta masina. Acum m-am lecuit, nu mai dau. Prima oara am mers la Bogdan si mi-a scos eroarea. Totusi, nu e ciudat sa faca asa de la dat curent? Altfel, porneste la prima cheie, bornele nu sunt oxidate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuia sa fie masina cu motor apropiat de al tau (ex :dieselul cere)ca sa poate sustine bateria ta si pornirea lui ,plus ca trebuia sa o ti accelerata pe la o turatie mai ridicata sa susti si pornirea lui,insa trebuie facut cum trebuie si nu stoarsa bateria ce da curent,Fiind electronica mai veche probabil ,plus ca tensiune scade sub un nivel minim admis se mai pot intimpla si erori .Scoti bornele bateriei o lasi asa si vezi,(trebuie) ca se va stinge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuia sa fie masina cu motor apropiat de al tau (ex :dieselul cere)ca sa poate sustine bateria ta si pornirea lui ,plus ca trebuia sa o ti accelerata pe la o turatie mai ridicata sa susti si pornirea lui,insa trebuie facut cum trebuie si nu stoarsa bateria ce da curent,Fiind electronica mai veche probabil ,plus ca tensiune scade sub un nivel minim admis se mai pot intimpla si erori .Scoti bornele bateriei o lasi asa si vezi,(trebuie) ca se va stinge

La cate Volvouri ai scos bateria si a disparut eroarea de srs? Alte erori poate, dar de airbag!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtipic...Vorbesc in general si fiind eroare sub o forma fara impact . am zis sa incerce.Sa il ajut sa incerce mai intii fara sa se mai deplaseze,etc etc..Simplu este la tester indiferent ce ,asa sfat strict de electrician care nu se complica si stie doar ce ii spune testerul.Eu sint doar ing electronist si deh mai interpretez eroarea,nu o iau de-a dreptul si mai pot gresi :smile:

Tot asa este posibil sa se corupa eepromul din controlerul airbag ,teoretic, si atunci nu mai este nevoie doar de tester,in general iar vorbesc

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

La nicio masina pe care sa fi facut eu vreo diagnoza, eroarea de airbag nu se sterge fara tester.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am eroare de srs in bord iar pe tester nu-mi apare nimic, trebuie sa iau firele la puricat sa vad care da rateu.

Sent from my Nokia 3310i

using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dinoco asa am avut si eu. Aparea pe ecranul de la computerul de bord si a fost defect bordul. Reparat la Arad 250 lei.

Edited by cristiann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai, ca am dat curent cu motorul oprit. Cica, sa nu se arda calculatorul... Ma rog, cate bordeiuri, atatea obiceiuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cristiann, tu ai S80, iar Dinoco are S40, iar la modelul lui nu sunt problem cu bordurile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now