marsel69ro

interfata pentru s80????

48 posts in this topic

buna! revin din nou cu problema mea cu batranul s80! sunt satul de dat bani pe la teste fara sa imi spuna ceva asa ca m-am hotarat sa imi iau un cablu  ca sa mai dau banii si pe ala si sa imi mai dau si eu cu parerea !fara a mai sta mult pe ganduri m-am ales cu un obd2 cu elm insa nu se conecteaza cu masina.am incercat cu digimoto V! nu stiu prea multe despre astea, sunt incepator dar daca ma poate ajuta cineva cu ce cablu sa cumpar ce program si ce imi mai trebuie ca sa pot citi si sterge codurile!!!multumesc volvo s80 motor 2500 an 1999! ??? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

OBDII este mufa. Standarde pentru mufele astea sunt mai multe. S80 foloseste  ISO9141, deci nu merge ELM. Singurul care merge este VAG908 (ultima versiune) prin folosirea programului VAG COM pe OBDII. Dar nu te ajuta cu nimic! Vezi doar cativa senzori de pe motor (RPM, MAF, EGR si speed wheel). Nu poti reseta nimic, vede doar cateva DTC-uri si cam atat. Rahaturile astea ieftine fac diagnoza doar pe motor! Nu poti vedea alte module (si S80 are peste 10).

Cu ELM vezi S/V40 Benzina si la fel doar cativa senzori (printre care si incarcarea acumulatorului si O2), nu merge pe Volvo Diesel.

  Deci daca vrei scula pentru diagnoza la Volvo trebuie sa platesti de la 40.000 de milioane in sus (KTM cu ESI sau KTS 200). VIDA e si mai scump....asa ca va trebui sa mergi in continuare la testere.... Oricum si Launch-ul (care costa 6.000-7.000RON) nu vede TOT (exemplu - IAQS, auxiliary heater, temp sensor calibration).  ESI-ul pentru KTM vede dar nu tot- oricum in mare parte se poate rezolva cu astea....

ELM-urile sunt jucarii pentru copii.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

40.000 RON bre nu milioane ;D

Deci un Bosch KTS costa de la 3600E in sus, varianta 650/670 ajungand la 8000E iar un X431 cu licenta pleaca de la 2000E .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi aveti acasa kts-uri si launch-uri? Daca nu te ocupi cu asta, nu vad de ce ai da de la 2000 de euro in sus pe o scula de diagnoza. Pana la urma si cateva coduri sunt mai bune fata de nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loool, repet! Nu te ajuta cu nimic sa stii cate rotatii pe minut ai si cu ce viteza mergi! Asta nu e diagnoza. E ca si cum ai vrea sa masori tensiunea intr-un televizor dar ai la dispozitie doar un bec!

Io i-am dat niste sfaturi la om, daca vrea tine cont de ele, daca nu...nu! Si da, unii dintre noi au acasa scule de diagnoza  :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dexter eu ma lupt de un an sa strang bani de Launch si cand mi-a venit unu in Noiembrie s-a dovedit ca era copie de Launch care Launch este o firma chinezeasca deci copie de copie ;D M-am resemnat si o sa iau pe canalul oficial nu din talcioc, oricum o scula din asta fara update nu prea face 2 lei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si eu strang bani de launch, n-am zis ca-i grozav elmu', dar nu vi se pare ca decat sa-ti bagi direct destele-n priza sa vezi daca-i curent, mai bine ai macar o amarata de surubelnita cu beculetz?  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Pai si eu strang bani de launch, n-am zis ca-i grozav elmu'"

  Eu ce tot spun aici?!? CA ELM NU MERGE PE S80!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Pai si eu strang bani de launch, n-am zis ca-i grozav elmu'"

  Eu ce tot spun aici?!? CA ELM NU MERGE PE S80!!!

deci nu am nici o sansa sa imi resetez codurile cu ceva pana la vreo 200 euro!tre sa merg la tester! nu ar fi o problema daca as da 50 de euro odata,dar la mine apar mereu probleme si asta ma oftica cel mai rau! daca as fi reusit stii ce aveam de gand sa fac? eu stau in spania si astia pe la atelierele de pe aici prostesc oamenii mult mai rau decat in tara profitand de faptul ca clientii nu au nici cea mai vaga idee despre mecanica! vroiam sa imi fac un test eu sa vad cam ce ar avea masina si apoi sa merg la ei! si cand o da in bara sa le cam explic cum sta treaba cu romanul pacalit! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca cu asta http://sourceforge.net/projects/scantool/files/ScanTool.net/1.13/scantool_net113win.exe/download. Trebuie sa vezi pe ce port com se conecteaza interfata. Daca ai instalat corect driverul trebuie sa mearga.

am incercat si cu asta incearca sa se conecteze insa nimic! mersi frumos!  imposibil sa nu existe o chinezerie mai ieftina si pentru mosul meu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
chiar acum am sa ma uit ! multam frumos!

si cu asta o sa functioneze? cat costa ca nu am vazut pretul pe nicaieri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da merge. Pretul este fix pe prima pagina.

multumesc frumos !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu mai este pe stoc ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

OBDII este mufa. Standarde pentru mufele astea sunt mai multe. S80 foloseste  ISO9141, deci nu merge ELM. Singurul care merge este VAG908 (ultima versiune) prin folosirea programului VAG COM pe OBDII. Dar nu te ajuta cu nimic! Vezi doar cativa senzori de pe motor (RPM, MAF, EGR si speed wheel). Nu poti reseta nimic, vede doar cateva DTC-uri si cam atat. Rahaturile astea ieftine fac diagnoza doar pe motor! Nu poti vedea alte module (si S80 are peste 10).

Cu ELM vezi S/V40 Benzina si la fel doar cativa senzori (printre care si incarcarea acumulatorului si O2), nu merge pe Volvo Diesel.

  Deci daca vrei scula pentru diagnoza la Volvo trebuie sa platesti de la 40.000 de milioane in sus (KTM cu ESI sau KTS 200). VIDA e si mai scump....asa ca va trebui sa mergi in continuare la testere.... Oricum si Launch-ul (care costa 6.000-7.000RON) nu vede TOT (exemplu - IAQS, auxiliary heater, temp sensor calibration).  ESI-ul pentru KTM vede dar nu tot- oricum in mare parte se poate rezolva cu astea....

ELM-urile sunt jucarii pentru copii.....

Spre surprinderea ta am cumparat un ELM si din nou surpriza merge pe Volvo S 80. culmea vede codurile de eroare memorate in calculator si le rade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looool, mai sunt si altii care cumpara jucarii si nu ma surprinde deloc. Dar tot spre surprinderea ta, cate calculatoare crezi ca are un Volvo? Daca esti convins ca numai unul, e bine :)) .

Am spus ca pe varianta Diesel nu merge, pe benzinar merge, dar extrem de limitat....

Io nu inteleg cum ati cumparat o jucarie ieftina cum si aveti impresia ca ati dat lovitura. Da o fuga pana la @Detonator si sa vezi atunci surpriza! Ala chiar vede codurile de eroare...

Culmea e ca tot nu te cred....ca rade! Culmea e ca ai crezut ca ma surprinzi......dar surpriza, nu a iesit....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acuma m-am uitat prin posturile tale...Tu ai benzina, e alta mancare de peste. La Diesel e alt restaurant si alt meniu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu m-am conectat cu ceva bazat pe ELM la V70ul meu si da vedeam cativa senzori si puteam sterge erorile de pe motor DAR pe mine ma interesează alte module si anume SRS, AIRBAG etc etc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru citit/sters coduri merge PPC de la BSR

Pentru senzori,activari si calibrari merge DICE+VIDA SAU VCT2000+VIDA

Cred ca mai merg si alte testere dar sigur sunt limitate

post-330-12877875052285_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu ai vct2000-ul ala din poza ? Nu ma "ajuti" si pe mine cu un test complet, cindva ?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am VCT-ul din poza dar din pacate la masina ta nu merge ca este 96,m-ai intrebat pe PM si parca am si raspuns

La tine trebuie o alta scula se numeste VST(volvo scan tool)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now