marsel69ro

interfata pentru s80????

48 posts in this topic

buna! revin din nou cu problema mea cu batranul s80! sunt satul de dat bani pe la teste fara sa imi spuna ceva asa ca m-am hotarat sa imi iau un cablu  ca sa mai dau banii si pe ala si sa imi mai dau si eu cu parerea !fara a mai sta mult pe ganduri m-am ales cu un obd2 cu elm insa nu se conecteaza cu masina.am incercat cu digimoto V! nu stiu prea multe despre astea, sunt incepator dar daca ma poate ajuta cineva cu ce cablu sa cumpar ce program si ce imi mai trebuie ca sa pot citi si sterge codurile!!!multumesc volvo s80 motor 2500 an 1999! ??? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

OBDII este mufa. Standarde pentru mufele astea sunt mai multe. S80 foloseste  ISO9141, deci nu merge ELM. Singurul care merge este VAG908 (ultima versiune) prin folosirea programului VAG COM pe OBDII. Dar nu te ajuta cu nimic! Vezi doar cativa senzori de pe motor (RPM, MAF, EGR si speed wheel). Nu poti reseta nimic, vede doar cateva DTC-uri si cam atat. Rahaturile astea ieftine fac diagnoza doar pe motor! Nu poti vedea alte module (si S80 are peste 10).

Cu ELM vezi S/V40 Benzina si la fel doar cativa senzori (printre care si incarcarea acumulatorului si O2), nu merge pe Volvo Diesel.

  Deci daca vrei scula pentru diagnoza la Volvo trebuie sa platesti de la 40.000 de milioane in sus (KTM cu ESI sau KTS 200). VIDA e si mai scump....asa ca va trebui sa mergi in continuare la testere.... Oricum si Launch-ul (care costa 6.000-7.000RON) nu vede TOT (exemplu - IAQS, auxiliary heater, temp sensor calibration).  ESI-ul pentru KTM vede dar nu tot- oricum in mare parte se poate rezolva cu astea....

ELM-urile sunt jucarii pentru copii.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

40.000 RON bre nu milioane ;D

Deci un Bosch KTS costa de la 3600E in sus, varianta 650/670 ajungand la 8000E iar un X431 cu licenta pleaca de la 2000E .

Share this post


Link to post
Share on other sites