feraru3333

SA BAG SAU SA NU BAG?

26 posts in this topic

AM ACHIZITIONAT dura lube pt:

motor

cutie automata

injectoare

voi ce spune-ti?

sa le bag in motor.cutie,rezervor,sau sa nu le bag

o stric sau ii fac bine?

am 160000km la bord

motor D5

cutie geartronic

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ca apa sfintita !

poti sa bagi sau nu. rau n-are ce sa-i faca. si nici bine... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiu un caz in care s-a calat un motor de nova acum 10 ani cu dura lube (o fi fost de la turci?). dar daca asta o fi fost singurul...incearcati, poate aveti mai mult noroc.  ;D dar mai concret, de ce ati vrea sa bagati aditivii astia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sint aduse direct din state

pai daca FAC BINE le bag daca nu NU

reclamele comerciale l-am vazut

vreau pareri de la cine a folosit sau are mai multe informatii

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu de atunci nu mai recomand la nimeni, adica, un motor de nova il mai faci cum il mai faci, dar la d5? lasa-l bre ca merge-asa! gaseste om si da leapsa mai departe, parerea mea. singurul aditiv pe care l-as "recomanda" ar fi unul de motorina pe timp de iarna, la motorina din ro.

reclamele sunt facute pt. ca sa cumperi ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tata e mecanic. acum zece ani avea atelierul in bucurestii noi (=sediul central al ciorilor samsare de masini). pe vremea aia tocmai era o moda cu dura-lube. se gasea la fiecare consignatie, la fel ca ursusu si viceroyu. ciorile obisnuiau sa-l toarne in motoare sambata ca sa mearga duminica in vitan la targ. dura-lube la motor si malai la planetare. masinile le curatau si polisau la fantanele  ;D. "e ca nou mancati-as" motorul ala calat despre care vb. l-am facut cu mana mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E cu dus si intors. In mod normal un motor OK nu are nevoie de nimic. Eu am bagat intr-o masina aditiv de ulei 2+2 si a fost ok. Adica, inainte pisca 2 l de ulei la 3000 km, dupa ce-am pus aditivul nimic. Si are cred vreo 30.000 km de-atunci. Cine stie? Dar am bagat si Dura lube acum vreo x ani intr-un Golf si dupa o saptamana s- a dus dracu motorul. Poate coincidenta, s-a spart antretoaza de la un cilindru, a prins-o in capu pistonului, si tac tac tac...  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am bagat in Dacia , Rover , Mercedes , si Volvo . Am colegi care au bagat in alte masini si nu au patit nimic . Parerea mea este ca merge mai bine , mai silentios si la Volvo cand apas acceleratia creste turatia mai repede  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul meu nu are nimic

injectoarele nu bat

uni membri ai clubului sint incintati de cum SUNA motorul

cutia de viteze mai face citeadata "hic" adica ma zmuceste un pic

Share this post


Link to post
Share on other sites

si nu papa deloc ulei

adica in 15000 km nu a fost nevoie sa completez un gram si acum nivelul pe joja este la juma

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai atunci de ce sa ne complicam, lasa-l bre ca merge-asa!  ;D la cat mai multe sute de mii! noi sa fim sanatosi.  ;D

a naibii coincidenta cataline!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si prieteni mecanici, care sint convinsi ca Dura LUbe = kk. Cica "maninca" axa cu came, etc, etc. Foarte posibil. Un lucru e cert ... o "zeama"  nu poate inlocui cuzineti si segmenti ... :D

pai atunci de ce sa ne complicam, lasa-l bre ca merge-asa!  ;D la cat mai multe sute de mii! noi sa fim sanatosi.  ;D

a naibii coincidenta cataline!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Volvo nu poti sa iti dai seama ce efect are pt ca motoarele sunt fiabile si nu apuci sa faci cateva sute de mii de km cu Duralabe . Dar eu am bagat in Dacia 1400 clasica cu carburator (pe care am avut-o de noua) la 10.000 km . La aproximativ 18.000 am montat GPL. Am vandut-o unui coleg de serviciu si acum are aproximativ 130.000 . Nu a suferit nici o reparatie la motor adica set motor sau ax cu came etc . Din cate stiu eu de la alte Dacii nu prea apucau 100.000 cu setul original . De asta eu cred ca are un efect benefic asupra motorului .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe ala de motor l am folosit si l folosesc in continuare si e foarte bun asa ca poti sa l bagi cu incredere  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe ce va bazati cand spuneti ca e bun? Aveti vreo masina martor in care n-ati bagat si careia i s-a paradit motorul? Un motor bine facut n-are nevoie de nici un aditiv. Cand ajunge sa consume ulei n-o mai ajuta nici mama duralube-ului. Eu inca n-am vazut test de genul "uite 2 motoare identice pe banc, in unu' bagam ulei x simplu, in celalalt ulei cu aditiv x, le tinem la 5000 rpm 2 saptamani si vedem care o sa fie mai uzat dup-aia".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe ce va bazati cand spuneti ca e bun? Aveti vreo masina martor in care n-ati bagat si careia i s-a paradit motorul? Un motor bine facut n-are nevoie de nici un aditiv. Cand ajunge sa consume ulei n-o mai ajuta nici mama duralube-ului. Eu inca n-am vazut test de genul "uite 2 motoare identice pe banc, in unu' bagam ulei x simplu, in celalalt ulei cu aditiv x, le tinem la 5000 rpm 2 saptamani si vedem care o sa fie mai uzat dup-aia".

Ia uitati ce se intampla in america. http://www.ftc.gov/os/2000/05/duralube.do.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am folosit SLIK(ceva cu depunere de teflon)la cealalta masina ,a scazut zgomotul si a crescut turatia la relanti vreo 50 rpm.Nu am facut nici o reparatie la motor si nu vreau sa spun ce ulei am folosit(K150 schimbat la 1500-2000km).Am circulat aprox. 100kkm iar acum asteapta in curte la remat in stare de functionare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu pe cineva care foloseste Duralube de asta pentru motor.Omu ii multumit ,masina ii o bora sdi .Il foloseste cam de 1 an si ceva , pentru ca dupa 7000 km i se aprinde becu la ulei si tot o branza face.Avantaju ii nu mai scoate fum asa mult si ii mai silentioasa.Trebuie sa ii dai la fiecare plin daca ai pus o datta.Ii un fel de drog pentru motor ,daca nu ii mai dai dupa aia face ca toate tractoarele ;D Masina are 460 000 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

in cartea masinii scrie sa nu bagi nici un aditiv, nici in ulei, nici in benzina/motorina, nici in cutie.

dura-lube e un aditiv.

mai bine spal-o cu apa in care a facut baie o fata mare ! mareste placerea de a conduce !

;D:D;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu, in sensul de ...naiva dar dornica :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pun Metabond de cand am luat-o si in ulei si in benz; Metab nu e un adititv ci un tratament de motor, am asistat la demonstratia cu segmentul metalic inainte si dupa ce a fost durificat cu Metab; nu stiu daca acel segment era un aliaj special facut pt demonstratie, dar stiu ca masch merge bine, face mai putin zgomot si accelereaza mai usor, adica repede, cel putin asa mi se pare; nu zic puneti ca e bun sau nu puneti, va scriu ce am facut eu; oricum Metab e facut in Germ, nicaieri in alta parte n-o sa gasiti o alta firma care sa-l faca; pt mine asta e suficient, insa traim intr-o tara cat de cat libera, face fiecare cum crede si cum il duce  :smileinbox:

CpNmTbooo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex, fiecare face cum crede si cum il duce, de acord, eu decat sa dau banii pe bazaconii la sticle frumos colorate, ii schimb uleiul si filtrul la 6000 de km si n-am treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am gandit si io sa schimb uleiul+filtrul la 5000, asta pt ca nu am facut flush, da' metab tot pun, acu doar la 1/2 cantit pusa prima data, asa se recomanda si apoi sa le schimb  la 10.000; masch are 144 k si fostul apropitar nu a schimbat niciun consumabil, un nemernic, ce mai, uleiul era ca apa si negru fum, da io nu stiam nimic despre motoare; nici acu nu sunt prea destept, da' vazui ca nu e rau cu metab; bafta la toti si CpNmTbo  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul meu e zgomotos si mie mi a recomandat cineva sa i bag duralube dar nu ma grabesc, el a bagat intr-un hyundai care are 30.000 km spune ca reduce zgomotul si reactioneaza mai prompt la acceleratie,acum ramne sa aleaga fiecare ce vrea pentru masina lui. am gabat acum vreo 2-3 ani intr o vectra b aditiv 2+2 si nu am observat nici o diferenta,papa ulei ca si fara aditiv daca motorul este facut sa pape ulei din constructie nu ai ce sa i faci.  la actuala masina  i am bagat elf turbo diesel 10w/40 si il schimbam la 6-7000 km pe urma  am trecut pe castrol 5w/40 iarna asta nu am avut probleme cu pornirea cu toate ca aveam 2 bujii arse la ora 6 dimineata cand erau intre -10-17 grade C  pornea cel mai sigur la a 2-a cheie. cat despre schimbul de ulei cei care pierd foarte mult timp in trafic nu mai pun la socoteala orele de functionare ale motorului doar cati kilometri au parcurs.

Bafta!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now