Sign in to follow this  
Followers 0
contdezactivat

Caut un specialist in motoare electrice

14 posts in this topic

Azi mi-am desfacut pompa de servo si ce am gasit pe acolo... it's very bad.

Mesterul la care am fost a spus ca nu se mai poate repara... principala problema fiind locasul de plastic al periilor, care s-a topit. Tind sa il cred dar...

Va cer si voua o opinie, inainte de a "ingropa" pompa asta de servo. :(

...Asa se intampla cand cumperi masini statute. Am mai auzit asta: "nu lua masina care a stat" dar exemple concrete de ce se poate intampla, nu prea se gasesc sau sunt putin documentate... mai mult bazate pe folclor.

post-924-12877877854257_thumb.jpg

post-924-12877877856261_thumb.jpg

post-924-12877877858512_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tind sa il cred pe mecanicul tau

Rotorul ala s-a cam dus.

Motoarele electrice sunt f bine calibrate. In special rotoarele.

La cata rugina are pe el......  ma indoiesc ca daca il cureti, acel rotor mai este echilibrat.

Si la cum arata.... cred ca nu mai merge de luni bune si a stat doar in apa.

Lacasul de perii s-a topit pentru ca acel rotor nu cred ca se mai invartea iar curentul a trecut printr-un singur fir comportandu-se ca o mica rezistenta care producea un scurt incalzind astfel perile si topind plasticul. Ar fi de mirare sa nu se fi intrerupt si el. Nu iti "fura" si curent?

Cat sa gasesti unul echivalent.... trebui sa fi chiar norocos.

Cred ca doar unul original.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se vede si pe magnetii de la stator ca s-a imprimat pozitia tolelor ruginite.

Deci nu a functionat sigur de ceva timp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap...

In apa nu a stat... dar la un momentdat masina nu a fost folosita, cel putin 1 an... poate chiar 1 an jumate. Dupa aceea s-a defectat, la primul drum mai lung... a scos fum mult.

Nu mi-a furat curent, a fost scos releul de actionare.

Am gasit ceva part no. pe componente si o sa incerc sa le caut ca piese de schimb... problema e ca pe aproape fiecare componenta e alt producator.

In fine, nu imi fac mari sperante cu reparatul.

Merci de raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rotorul se poate curata si dezechilibrare daca va aparea,va fi foarte mica si nu va fi simtita.Coletorul arata destul de bine,nu este uzat,va trebui sa masori fiecare pin in parte cu axul rotorului,sa nu aibe scurt in el,daca nu are,se poate curata si folosi fara probleme,iar daca are scurt,se poate arunca.De capacul cu carbuni,cam naspa dupa cum se vede in poza,as putea sa-mi dau o parere mai sigura,numai sa il vad in mina la mine,altfel,cam greu.Romanul mai face si inventii,poate se va gasi si la tine una  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi .. ia niste smilgher fin , WD4 si treci la treaba , poate ai noroc , daca nu incerci n-ai de unde sa stii  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate repara.

250ron, garantie 1 an.

In pret e inclusa refacere totala: rebobinat, perii, etc.

Speram sa ajunga pana in maxim 200ron toata treaba... dar e ceva de munca la ea si mai ieftin de atat nu ies nici cu ebay.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super bine. :)

Bravo..... romanii astia repara tot :)

O sa ii umilim si pe "chineji"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Ai reusit sa repari rotorul si carcasa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca nu.

Am mai multe de facut la masina si deocamdata, bugetul s-a epuizat.

...Poate zilele urmatoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Romanii astia chiar mi-au reparat pompa.  :D

Pentru cei din BV care mai au astfel de probleme, il pot cauta pe Dl. Gubernat, in Sacele.

Am mai si negociat la 220ron. :)

Din pacate, cred ca o sa ma uit la ea pana prin toamna. Tocmai m-am angajat si am primit un C3 de la firma... asa ca voi avea timp pentru a strange bani, sa fac totul ca la carte la ea. We asta s-a dus si pompa de apa si releul de incarcare(din nou)... plus ca ma dispera caraitul rulmentului de presiune, de la kitul de ambreiaj montat acum ~2ani si o sa pun alt kit... plus caseta care curge...plus... ::)

Ori o fac... ori nu o fac.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo si multumesc pentru incurajare,am discutat cu cineva in provincie si a ramas sa trec pe la el peste vreo 2 saptamani poate ma rezolva si pe mine cu pompa servo!!!dar cred ca in vara asta imi fac ''io'' o groapa in curte la tara  sa am acces sub masina si sa-mi pun in practica cunostintele de mestesugit fiare ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am montat pompa si merge bine merci. :)

La cum arata in pozele alea, nici mie nu imi vine sa cred.  :occasion18:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0