Guest Adriann

Volvo 440 1.8 '96 Please help!

53 posts in this topic

Salutari.

Am si eu niste probleme legate de volvo-ul meu, 440 1.8 benzina '96, volan pe dreapta. Am cautat pe forum si ba nu am gasit, ba am gasit si nu am inteles, ba am ramas in ceata :)

Daca ma puteti ajuta v-as fi foarte recunoscator.

1 - Trebuie sa-i fac schimbul de ulei si nu am nici o idee ce ulei trebuie sa-i bag. Care e cel mai bun?

2 - La bord langa butonul de incazire la scaune, am un led rosul ce se aprinde/stinge intermitend. Ce inseamna asta?

Am banuit ca este legat de: http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,5597.0.html dar nu am inteles mare lucru de acolo. Imi puteti explica cum se citesc alea?

3 - Ma enerveaza la culme functia de blocare a motorului. Daca am oprit motorul langa o antena GSM, nici o sansa sa-l mai pornesc. Degeaba apas pe telecomanda. Trebuie sa imping masina dupa un bloc ceva. Cred ca interfereaza cu telecomanda. Am intrebat multa lume si au crezut ca-i iau la misto!

Mentionez ca inchiderea centralizata este originala a masinii.

3 - Imi arata ca am usa deschisa, de vreo 2 saptamani. M-am asigurat ca sunt inchise toate usile si degeaba. La butoanele de la usi, in spate vad ca nu au tzamburucul ala care e in fata, par diferite. E normal? Ce parere aveti?

Va rog sa ma ajutati :(

Multumesc

Adrian

Share this post


Link to post
Share on other sites

1--  schimb de ulei. Incearca cu un 10w 40 Mobil si filtru de ulei Mann

2.-- Ai niste erori pe care le-a stocat compiuterul masinii (asa se aprindea si la mine inainte, dupa ce am rezolvat cu erorile s-a stins, nu mai palpaie in timpul mersului )  ;)

3.-- Verifica mufele de la toate usile, ai una scoasa; in spate sunt putin diferite de cele din fata, mufele din spate le gasesti sub tetiera aceea...

    Legat de immobilizator si eu am probleme de genu ... dar acum stiu unde sa parchez  ;D . Am incercat multe variante ,topicuri..., nimik ajutator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tm46cyp

1 - O sa schimb uleiul la primul salariu al tatalui meu.

2 - Am verificat erorile cu codurile din http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,5597.0.html La pinul 1 am 222 ceea ce inseamna ca am o siguranta arsa sau ceva legat de impamantare. Am verificat sigurantele si sunt ok toate. Pe pinii 2 si 3 am 1-1-1 ceea ce nu stiu ce inseamna ca nu era prezentat nici in thread-ul de mai sus.

3 - Acele mufe nu sunt pozitionate pe caroserie peste care vine usa ? Sunt de cauciuc si sunt asa ca un deget cu gaura in el (nu stiu cum sa explic altfel :P)

Masina a fost in proprietatea unui cetatean britanic din Scotia, prieten de familie. S-a jurat ca in Scotia nu a avut astfel de probleme cu antenele GSM.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe orice pin, cind ai 1-1-1 esti fericit: nu ai nici o eroare. La restul intrebarilor, asteapta putin, iti vor raspunde cei care au aceeasi masina ca si bijuteria ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma intreb... oare in afara de blocul de sigurante de sub volan, ar mai putea fi si prin alta parte sigurante ?

2-2-2 pe pinul 1 inseamna: "Fuse or ground terminal"

Ce semnifica ground terminal ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

"Ground terminal" se refera la o problema de masa.

Posibil sa ai si tu problema cu saiba de la masa principala (e oxidata), mai exact cu prinderea ei pe caroserie.

...E firul ala gros, de la baterie.

Eu prin rezolvarea problemei cu saiba am scapat de multe probleme, inclusiv de cea cu ledul care palpaie.

Posibil ca astfel sa rezolvi si problema telecomenzii.

In acelasi timp cu rezolvarea problemei de masa, am schimbat si telecomanda cu cea de rezerva si nu mai am probleme atat de grave cu antenele gsm... de inpins, nu am mai inpins-o de atunci dar nu pot sa spun exact daca a fost numai din masa sau si telecomanda schimbata a influentat ceva.

Pe viitor incercati sa folositi mai cu incredere functia "search" de pe forum, imi e greu sa ma repet la infinit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu mai am o alta telecomanda din pacate.

O sa incerc azi ideea cu fisa bateriei.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ptr ulei trebuie sa zici exact cati km are.Io am un 440 cu 223.000 si am bagat 10w40 Mobil.Mare greseala,este prea subtire(ori ca e Mobil ori ca e 10w40).Am bagat Castrol 10w60(mai gros) si merge mai bine-numai tacane la rece,numai mananca ulei,etc etc.

0-100000 km 5w30,100-200000km 10w40, peste 200000 10w60 zic eu

Tamburusele de la usa mai au prostu obicei sa se disloce si alergi dupa el cu surublenita,daca e aprins mereu inseamna ca cva il tine compresat,verifica cu o surubelnita vba mea:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,10W60 dar cum se comporta pe timp rece?

Am pus 10W60 inainte de a veni iarna . Cit a fost ger s-a simtit ca e uleiul mai viscos si la prima cheie se invirtea mai greu dar cu toate astea a pornit fara probleme ( chiar mai bine decit acum cind s-a incalzit afara  :D ) . A rezistat si bateria desi are 4 ani de cind am cumparat-o .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A incercat cineva Metabond "old special",pentru a-l amesteca cu uleiul motor?

Gabriel daca pornea mai bine cand era frig nu cumva senzorul de temperatura face figuri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A incercat cineva Metabond "old special",pentru a-l amesteca cu uleiul motor?

Gabriel daca pornea mai bine cand era frig nu cumva senzorul de temperatura face figuri?

Nu mai incercati tot felul de solutii minune . @Viorel n-am verificat senzorul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,10W60 dar cum se comporta pe timp rece?

10w60----10 reprezinta vascozitatea la rece ,60 la cald.la motoarele vechi conteaza cea la cald ,ca atunci cand se incalzeste uleiul si se dilueaza sa nu fie prea apos si motoru sal consume.intre 10w40 (recomandat ptr volvo 440) si 10w60 pe timp rece nu e diferenta.Acum depinde si ce cumperi,nu poti compara Mobil1 cu castrol.La cald ia 60 ptr motoare cu km multi,Oricum volvo 440 pana porneste se invarte de cateva ori axu(din cauza pompei de injectie) asa ca nu va faceti grija cu lubrefierea.Si nu baga aditivi sunt de tot.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,teoretic asa este dar crede-ma ca am pus la batrana Dacie 20W50 in loc 20W40 in ideea de a creste presiunea pe timpul verii si pe timp rece uleiul se rupea mai greu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu, unul, sunt in ceata :) Serios.

10w40 buuun am inteles.

Sooo... Mobil sau Castrol ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu, unul, sunt in ceata :) Serios.

10w40 buuun am inteles.

Sooo... Mobil sau Castrol ?

Cum te tine buzunarul  ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut schimbul cu 10W40 ARAL,am gresit?

GOD KNOWS  ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut schimbul cu 10W40 ARAL,am gresit?

ARAL ? N'am auzit de astia.

Don't put shit in the car!

Deci? Castrol sau Mobil? :D Chiar trebuie sa dau cu banul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci 4L de ulei 10w40 Mobil1 + Filtru Mann = 110 ron din care 30 de lei filtrul.

Merge? Iau? Imi ajung 4?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci 4L de ulei 10w40 Mobil1 + Filtru Mann = 110 ron din care 30 de lei filtrul.

Merge? Iau? Imi ajung 4?

Nu . In motor intra 4,6 litri .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now