ndascalita

a inebunit volvo meu

73 posts in this topic

Placerea de a conduce un volvo este .....costisitoare :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate marcile au ''bubele'' lor dupa un nr de km sau dupa o intrebuintare neadecvata asa ca sa nu ne mai plangem ca toate cad mai devreme sau mai tarziu.Va faceti impresia ca daca aveati Audi,VW,BMW,MB sau oricare alta marca nu se strica???si nu costa cat pe .... ???Si acum mai depinde si de norocul fiecaruia ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai zi-mi o masina care are auxiliara asa de pacatoasa si de zgomotoasa ca la s60 .   o mica mare comparatie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai zimi o masina care are auxiliara asa de pacatoasa si de zgomotoasa ca la s60 .   o mica mare comparatie .

mai bine ar fi sa-ti compari singur masina ta cu rivalele ei : mb©, bmw(3), audi(A4), care au aceeasi virsta. (2003), aproximativ aceeasi  nr de km rulati cam in aceleasi conditii.

numai dupa ce faci aceasta comparatie poti vorbi despre una sau alta.

datul cu parerea e un sport national la romani !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auxiliara te referi la incalzire auxiliara nu?Poate e defecta a ta sau esti tu mai ghinionist ;D

P.S:VOLVO=Very Odd Looking Vehicular Object :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nop .. cand zic auxiliara ma gandesc la accesorii  . role , alternator , Ac , etc ...

in fine nu mai conteaza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba conteaza, A4 are o buba geniala, raman inchise trapele care aduc aer de afara pt ventilator, pur si simplu se aude ventilatorul DAR nu iese nici un gram de aer prin aerisiri, ai masina cu AC dar tu mergi cu geamul deschis, a venit ieri un prieten la mine ii venea sa dea cu benzina pe masina si sa-i dea foc, cand i-am scanat masina avea aceleasi bube ca la Volvo, usile nu se inchideau cum trebuie, suport motor care pierdea aer, trape AC blocate si in plus probleme la imobilizator (cind ti-e lumea mai draga nu poti porni masina).

Deci o gramada de bube si "ciureasa dupe tort"  VOLANTA, vibra masina in plaja 1200-2000rpm o frumusete de masaj iti oferea .

Masina o stiu de la 90k km si acum are 180k km, era impecabila acum 3 ani acum e plina de probleme, probleme care nu tin de stilul de mers .

Oricum o placere la 37C sa mergi fara AC, oricum l-am rezolvat pe om, i-am deschis trapele manual si am scos mufa ca sa fiu sigur ca nu le mai inchide, acum nu mai are recirculare dar nu mai conteaza ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

toate au probleme cred ca noi care avem volvo am de venit fixisti si paranoici occum nu dau volvo meu pe un audi a4 din 2009 e slabut chiar prea slabut nu ajunge la nasul unui volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si strugurii sunt acrii ;D

Hai sa nu comparam ca o dam in SFuri, are noul A4 o gramada de gadgeturi geniale pe care nici noul S60 nu le are .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce treaba au gadgeturile cu...nasul unui Volvo ?  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti fac viata mai frumoasa, câteodată se termina bateria È™i loveÈ™ti maÈ™ina dar nu contează, e frumos sa ai Volvo :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu vb de un a4 normal nu ful dar ramin la parerea mea lasa electronica eu vb de puterea motorului nu trage ca a mea o fi consumind mai putin de altfel ce ma intereseaza ca in bord ami spune in ce treapta de viteza sunt si ce treapta sa bag prostii cum sa mi spuna un compiuter cind sa schimb normal e mai noua mai scumpa plina de elertronica dar sotia mea spune ca parca e o dacie brec nici ei nui place nu se pricepe la masini! .,ptr ea  masina perfecta e aia care numi maninca bani auzi e ca un brec ce mare smecerie brec eeee femeile ;D???

Share this post


Link to post
Share on other sites

o intrbare . daca ma ajta cineva cum si cu ce pot sa reconditionez consola centrala ce vopvea sa folosesc cum sa fac . ma ajuta cineva. p .s .  stiu ca ma poate ajuta parola

Share this post


Link to post
Share on other sites

o intrbare . daca ma ajta cineva cum si cu ce pot sa reconditionez consola centrala ce vopvea sa folosesc cum sa fac . ma ajuta cineva. p .s .  stiu ca ma poate ajuta parola

La ce te referi cand spui consola centrala? La tunel, ala cu schimbator? Sau capacul de bord?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da mersi de promptitudine da ala cu schimbatoru care lai reconditionat si tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

o intrbare . daca ma ajta cineva cum si cu ce pot sa reconditionez consola centrala ce vopvea sa folosesc cum sa fac . ma ajuta cineva. p .s .  stiu ca ma poate ajuta parola

Stiu ca se poate "face",dar necesita ceva vopsea  mai speciala (cred).Stiu pe cineva care si a facut interiorul la masina cu spray alb  ;D si inca arata bine dupa 6 luni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slefuit cu smirghel fin (>600), plastic primer si dup-aia vopsea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, vopsea speciala pe naiba. E negru mat spray. Trebuie matuit intai plasticul. Cumperi smirghel fin de granulatie 500,1000 si 2000 pe baza de apa. Prima data cureti cu 500, apoi 1000 si la final 2000. Uzi tot timpul plasticul cat timp dai cu smirghel. Dupa aia in soare, folosesti spray mat (ce culoare vrei tu sa-i dai la plastic) si pulverizezi uniform de la 20cm distanta. Il lasi sa se uste 10min in soare si dupa aia pulverizezi din nou de la 30cm distanta (ca sa faca puncte sa semene cu cel din fabrica). Nu insisti mult cu spray.

E chiar simplu, succes. Daca gresesti nu e problema, ca slefuiesti din nou. Sau daca ti se pare greu vopsitul, il matuiesti intai si te duci la o vopsitorie auto. E maxim 20-30 lei vopsitul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da tare nu ma gindisem ca e simplu ca sopsitoru mia spus lasal asa ca nu se poate vopsi plasticu ca dupa poate sa crape sopseaua si alea alea si eu ca boul am crezut. scuzama atunci si ornamentele laterale se pot vopsi ca nea asta mia aratat cum a pocnit vopseaua si am crezut ca nu se poate si gata. ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am refacut toate plasticele (si cele de la manerele de usi). Daca ala ti-a zis ca "crapa", cauta altul! Sau incearca tu ca nu e greu deloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da mersi de incurajare dar cum sa fac cu minerele de la usi ca la mine sunt gumate cauciucate si cam au inceput sa se beleasca cum asi putea sa dau jos cauciucu care amai ramas ce zici cu diluant eu nu am incercat dar cred ca o sa incerc apropo unde sa belit a ramas lucios si chiar imi place dar cum sa idepartez cauciucu ramas aveti vreo idee? daca nu multumesc de ajutorul acordat pina acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu le-am curata cu diluant si le-am vopsit negru mat, arata ca noi .

Mai nasol e la XC70, acolo e bej :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

fratilor sunt din bacau dar traiesc in it am  un volvo s 60 d 5 din 2002 287547 merge ff bine dar mi a aparut un mesaj  motore necesita asist dar nu stiu ce sa zic ??? pina acum e o sageata eu ma ajuns pina la240km ,h dar sfatuitima ce sa fac cu acel mesaj

sa mergi la service

si dupa aia sa scrii mai corect oleaca

Share this post


Link to post
Share on other sites

da mersi am sa incerc dar sa stii ca de la criza mi se trage mai maninc litere si alte greseli si eu sunt volvist nu prof de romina .e ce sa fac mai greseste omu [circotasule]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now