acidutul

canistra vapori de benzina

9 posts in this topic

Am si eu o intrebare: daca este infundata canistra de vapori de benzina se formeaza presiune in rezervor(atunci cand se desurubeaza busonul se simte cum ies vapori de benzina), dar asta influenteza cumva si consumul, eventual noxele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

in rezervor (canistra) nu se poate crea sub, sau supra presiune daca supapa din buson functioneaza.

daca supapa nu functioneaza se poate crea "vid" in rezervor si sa ai probleme cu alimentarea sau cu pompa de benzina...

daca  se creaza supra presiune (cind masina sta la soare mult timp) e posibil sa ai surprize cind deschizi busonul...

de obicei se verifica busonul (se sufla in el si trebuie ca aerul sa treaca prin el). daca nu trece, alt buson.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este vorba de canistra de reaspirare a vaporilor de benzina (charcoal canister) care se afla undeva langa rezervorul de lichidul pentru spalare parbriz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sistemele de alimentare sunt special construite, pentru a creea o presiune pozitiva in rezervor. Presiunea asta e necesara tocmai pentru sistemul de captare a vaporilor. E normal sa rasufle cand deschizi busonul la rezervor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut scoasa mufa de la canistra de vapori si ardea becul de la sonda lambda.A durat destul de mult pana am gasit-o.In functionarea motorului nu s-a simtit nici o diferenta-inainte si dupa ce i-am pus mufa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut , as vrea sa intreb si eu ceva suplimentar daca nu stric acest thread , daca e aiurea rog moderatorii sa ma scuze si voi aduga un nou topic, am "aproape" aceeasi problema , la masina mea se pare ca am un amestec sarac in benzina ,  la anumite reprize . Nu stiu daca ma exprim corect , dar testat in mers , la o apasare mai brutala a pedalei in loc ca amestecul sa fie bogat si dupa aia sa tinda spre zero (cand sonda vede amestec bogat) , el ramane pe minus , logic si normal nu mai sunt performante la masina , consumul creste si tot asa . Daca meseriashii isi dau cu parerea as vrea sa vad si ce zic ei , oare pompa nu mai are randament ? nu mai face presiune ? sa fie regulatorul de presiune in rampa ? pompa ? regulatorul de presiune din pompa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca la o apasare brutala pe acceleratie,intr-o viteza nepotrivita, toate masinile au tendinta sa "dea in nas"dupa care isi revin dar cu un consum foarte mare.Probabil la o masina puternica acest efect sa fie mic dar acolo intervine si turbo si capacitate mare si cuplu mare intr-o gama mai larga de turatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baga in treapta de viteza mai mica, du masina in turatie mare...pana la 3500-4500 sau daca vrei si mai sus, si apoi schimba.....eu am condus de 2 ani lejer, fara sa turez motorul, recent am luat-o la pedala...si vai...parca e alt motor!!!

Si atentie, conteaza si combustibilul pe care il folosesti, baga combustibil mai scump, da cativa KM cu masina mai in blana , sa cureti catalizatorul...si apoi sa vezi ..."oare cine a schimbat motorul?"  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now