selc

Kam low voltage?

19 posts in this topic

Ce inseamna acest mesaj de eroare? Ce trebuie curatat/schimbat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

KAM=keep alive memory

La ce dracu se refera greu de spus. Sigur nu e bateria gata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cumva ai facut diagnoza cu prostia aia de ELM??

Share this post


Link to post
Share on other sites

memoria nu are baterie dedicata ? ceva ca la computere ?

bogdan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am meniul in germana.....nu iti zice cumva ca e slaba bateria din cheie? In germana, apare mesajul "BATT. FERNBED. NIEDR.TENSION" cand e slaba bateria din cheie.Oare nu e aceeasi treaba si la tine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumva nu merge ABS-ul si nu afiseaza viteza cateodata ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista aceasta eroare pe Volvo. Sigur a diagnosticat cu ELM si a primit un cod generic P1633. Acuma am verificat toate erorile si nu exista asa ceva la Volvo. E specifica la Ford si Lincon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am zis eu altceva ;D

Toti care au aceasta eroare pe Volvo au probleme cu ABS ul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

EROARE P1633 asa este si am testat bineinteles cu ELM. Atit am in dotare. Bateria pe masina e noua. Singura chestie incarcarea 13.5-13.6 V. Viteza o arata se blocheaza trip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ELMul este o jucarie, codul ala dupa cum a zis si Alin nu se regaseste la Volvo, deci este o problema de ABS din ce am citit prin alte parti.

Testeaza si tu cu un Bosch KTS si o sa vezi ce si cum .

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am descurcat cu identificarea erorii este in Vida 2010 si tradusa in cod Volvo este ECM-510F Vehicle speed signal.

semnalul de viteza ce vine de la ABS este setat pe 0 deci conform codului ELM si a softului Vida cauza este :

1. o rezistenta in terminalul CAN

2. circuite deschise pe ambele cabluri CAN

3. Un cablu sau amindoua in scc la masa sau intre ele

4. Defectiune ABS sau a modului BCM

5. Defectiune ECM

Eu sper sa fie doar un cablu pentru ca vitezometrul merge fara probleme (inca nu am avut reclamatii cu sirene).

Share this post


Link to post
Share on other sites

La volvo viteza este citita prin senzorii ABS, deci ai de sapat nu gluma .

Mai mult ca sigur a fost o eroare intermitenta cauzata de pompa de ABS, cand o sa devina eroare permanenta o sa aflii ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eroarea P1633 este permanenta. Sterg si reapare instant. La masina nu merge ABS-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ti-ai raspuns la intrebare atunci ;D

Defectul stricat la pompa de ABS, verifica mufa de alimentare a calc ABS, ai tot ce-ti trebuie in VADIS, mai trebuie rabdare si un aparat de masura .

Eu am patit sa nu am + nepermanent pe un pin si evident nu mergea ABS-ul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Combin ceea ce spun colegii nostrii  cu "KAM low voltage".  Se pare ca se reduce zona la un cablu de plus permanent ce poate fi cu contact imperfect la careva mufa (cadere de tensiune pe conectica).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alta nebunie. Azi a inceput alarma de fabrica sa sune de nebuna si singura. Exista ceva cablu comun?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu au nimic comun, pur si simplu de la un intrerupator .

Share this post


Link to post
Share on other sites

da dar alarma pusa de mine nu face scandal ci doar cea de fabrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alarma de fabrica are comunicatie CAN deci mergi la un tester si vezi de ce face scandal .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now