iulipopescu

DPF

51 posts in this topic

salutare,

mai jos gasiti serie VIN la masina mea

YV1MW763262166710

AM DPF PE EA???

ESTE DIN 2005.

MULTUMESC

Share this post


Link to post
Share on other sites

de unde sti?

a mea yv1ms753152078100.citeste mi si mie in palma.mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euro 3 fara DPF si nu e citit in palma, e citit in VIN ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Norma EURO este a 8 a cifra din VIN, astfel avem asa :

3 = euro 3 fara DPF

4 = Euro 4 fara DPF

5 = Euro 4 cu DPF

La Iuli avem YV1MW763262166710

Deci euro 3 fara DPF .

Share this post


Link to post
Share on other sites

si atunci ce sa zic:in actele de inscriere a masinii zice euro3+dpf=euro 4 148co2

testat la itp:da este dpf.

de aia ziceam cu cititu in palma..ca nu prea bate cifra aia

doamne da sa nu fie dpf:dar am fost de fata cand a testat dpful si a zis ca este.sa ma fi mintit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

f posibil ca aia este explicatia dar daon trajnet merita?cat investesti in montarea de dpf?

chiar paradox:mai toata lumea opteaza pt scoaterea dpfului + modificarea ecu.

in linkul ala zice euro 3 cu motor D4204T si eu am E4 cu D4204T2

Share this post


Link to post
Share on other sites

adi87 mai baga o fisa, cifra 5 inseamna EURO 4 cu DPF, decodorul ala e cam varza la norme, EURO 5 sunt astea noi DRIVe cu 119g de CO2 nu cu 132g cum ai tu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

bogdane si oare daca s-a adaugat ulterior dpful computeru de bord stie de cantitatea de aditiv din rezervor?sau cand safaca regenerarea.am facut cu ea in 6luni 13mii km si sincer nu am simtit niciodata consum marit+ turatie max2000 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu ai motor de Belgia cumva? Astea sunt mai rare si e posibil sa aiba dpf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@thor4ever nu e obligatoriu sa fie DPF cu aditiv, se poate pune si ulterior, ANDREOS are S60 2003 si are DPF pus ulterior, probabil ca merita cand esti taxat la impozit in functie de noxe si se amortizeaza investitia in 2-3 ani cat tii masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru taxe mai mici ii bun dpf ul,dar daca stai si analizezi cati bani te costa aditivu si ce o mia fi pe acolo..nu prea.

La mine zice asa :

Producer: Volvo cars

Model: S40 or V40

Year: 2000

Body (doors) 5 doors FWD (V40, V50, V70, 850)

Engine D4192T2 -- 95k/4000ot, 190Nm/1800-4100ot, 1870ccm S/V40

Emission: EM H1

Gear-box: manual gear-box M3P, M5P, M5D

Factory: Born, Netherlands

Pana la urma ce cutie am m5p?

Interesant faptul ca masinita e fabricata in Olanda si nu Blegia ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

si unde esti taxat in romania pt noxe?niciunde.platesti taxa de inscriere si atat.impozit platesti dupa cilindree:anu asta am platit 1,8mil.aaa ca poate a veni si la noi timpul sa platesti anual pt noxe,atunci merita sa ti pui dpf.

cum imi dau seama ca i motor de belgia?daca ii d4204t2 de belgia atunci da.in specificatii zice ca t2 ii ceva pt piata franceza,pt ceva norme de poluare,si are 98kw nu 100 cat au toate.

si pana la urma cum imi dau seama daca ii dpf cu aditiv sau nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si unde esti taxat in romania pt noxe?niciunde.platesti taxa de inscriere si atat.impozit platesti dupa cilindree:anu asta am platit 1,8mil.aaa ca poate a veni si la noi timpul sa platesti anual pt noxe,atunci merita sa ti pui dpf.

cum imi dau seama ca i motor de belgia?daca ii d4204t2 de belgia atunci da.in specificatii zice ca t2 ii ceva pt piata franceza,pt ceva norme de poluare,si are 98kw nu 100 cat au toate.

si pana la urma cum imi dau seama daca ii dpf cu aditiv sau nu.

Pai folosesti acest link,apoi completezi vin ul ,iar la factory scrie undee i fabricata :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dai roata spate jos si cauti rezervorul de aditiv, trebuie sa fie peste rezervorul de motorina.

Sau mai simplu, mergi la reprezentanta si iti zic aia, iti pun testerul si verifica nivelul de aditiv .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles cu roata(stanga sau dreapta)

sebes-cluj 240km dus intors.ti dai seama ca mi putin peste mana.ma apuc cu ciocanelul sa bat in rezervor sa mi dau seama pe undei.:D

mersi de info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Sunt nou pe forum si sper ca am postat corect, am cautat putin inainte sa scriu.

M-ar interesa achizitionarea unui S40 din 2008, motor de 1.6 Diesel cu filtru de particule din Belgia. In actele pritenului de la care cumpar (e roman) este trecut cu euro 5, insa din cate am rasfoit net-ul am vazut ca la noi iese euro 4.

Seria masinii este YV1MS765292430308.

Ma puteti lamuri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca este un Euro4 cu DPF.

De curiozitate, cati km are?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Thor - vi si iti pun eu tester si iti zic nivelu' de uree :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vasile...la mine ii dpf pasiv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fericitule :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now