claudios60

ulei castrol 5w40

175 posts in this topic

M-am uitat la xc90...si pe busonul lui scrie tot de Castrol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

În d5 2002 cu ceva km am pus odată 10w-40 și am simțit din start o scădere în puterea motorului și la recomandarea lui Bogdan am trecut la 5w-30.ideea e ca mașină are cam 620k

Nu am mers nici 1k cu 10w40 atât de enervant era

Cat despre ulei oem, lam schimbat la v50 d5 și într-adevăr mașină a devenit mai silențioasă, (posibil sa și datorita setări tampon ului superior și a astupari unui furtun intercooler )

Cat despre mobil vs castrol am testat pe v70 și mi sa părut castronul mult superior, în timp rezista mai bine mobilul după 3-4k deja se simte motorul mai greoi la accelerări si când lam schimbat am găsit pălitură pe filtru, lucru care nam mai văzut folosind castrol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu, cu cat masina inainteaza in varsta si in km, este recomandat sa pui un ulei mai vascos, nu mai sintetic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De nu strângem bani și le trimitem uleiu nou la testare "OEM vs Castrol" sau "OEM vs ....."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai uite ca merge foarte bine,chiar mai bine cu ulei mai sintetic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai uite ca merge foarte bine,chiar mai bine cu ulei mai sintetic

Nu era vorba de masina ta...pe aici lumea se tot intreaba care este diferenta intre ulei Volvo si Castrol for Volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze Victor! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Victor, pai trimite tu uleiul OEM pe care il ai acum in motor si strangem bani ca la stickere . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ziceam sa trimitem, nu sa trimit, ulei nou

iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa zic, iti urez succes.

Mostra de ulei o dau eu, atat cel OEM cat si cel Castrol . Problema e ca testul costa mai mult decat 2L de ulei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci nu facem

iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai am cateva sute de km si trebuie sa fac schimbul de ulei si de filtre.

ieri am fost sa ma uit de ulei si uite ce am gasit(atasez poze).

atasez si seria masinii poate ma ajuta cineva sa aflu mai multe despre motor cum ar fi cod sau daca e d5 sau nu...

astept ceva pareri.

multumesc

post-3959-0-76177200-1403081958_thumb.jp

post-3959-0-66217400-1403081990_thumb.jp

post-3959-0-77034200-1403082033_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul asta e bun pentru d5244t4 adica euro 4 d5 dupa 2005 in sus 185 cp , pentru d5 163 cp euro 3 d5244t 2002 2003 2004 2005 ulei castrol professional 0w30 sau 5w30 Acea A3B3B4

Edited by adrian mangalia

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, eu tot nu am inteles.

deci,

Pentru D5244T care este mai bun? CASTROL EDGE A3/B4 ASPI SL 0W-30 SAU 5W-30?

Share this post


Link to post
Share on other sites

0w30 A3/B3/B4. Ai un topic intreg doar despre ulei pe acest forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu, dar nu mai intelegeam care din cele doua este mai bun.

Multumesc de raspuns.

Edited by mxdady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care vrei ... cam pe principiul asta . Eu bag 5 30 pt ca am pierderi usoare la palier dar merge bine si nu consuma decat cat pierde intre schimburi de 15k mai putin de 1 l

0 30 e mai bun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierderi de ulei nu am. Pana acum 2 ani foloseam Magnatec 5W-40, iarna masina pornea greu. Am trecut apoi pe 0W-30 si s-a simtit imediat diferenta, iarna pornea ca vara doar ca asteptam sa se incalzeasca bujiile.

Am fost pus pe ganduri de niste mecanici cu 0W-30 care spun ca este prea fluid si nu ar trebui folosit vara, cand sunt temperaturi mari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca mecanicii s-ar gandi ca e un motor diesel si nicidecum nu ajunge la temperaturi de ardere ca benzina, si-ar fi dat seama ca 0W30 e foarte ok, mai ales pentru umplerea rapida a tachetilor, care sunt hidraulici, si ca sa ajunga imediat uleiul in rampa deasupra chiulasei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!

Am o mica problema in sensul ca trebuie sa fac schimbul de ulei si nu gasesc Castrol 0w-30 cu ACEA A3/B3/B4, ci numai cu ACEA C3. Am motor D5244T pe un S60 din 2003.

Cautind pe net am gasit undeva ( http://www.hexol.ro/rou/ghidlub.html ) explicatii despre aceste norme si parca nu as pune C3 pt. ca aceasta norma este pentru 'uleiuri folosite la motoare diesel ce sunt echipate cu filtru de particule si catalizator pe 3 cai precum si la motoare de inalta performanta pe benzina '.

Voi ce credeti, pot folosi C3?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Folosesc in motor d5 fara dpf norma 5-30 a5/b5 parca scria c1 pt ford ,volvo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai exista de mult pe piata uleiul ala :smile:

Acum exista Castrol EDGE Professional 0W30 A5/B5, are si sigla de VOLVO pe el si este 60RON/litru...

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now