Sign in to follow this  
Followers 0
Petre 05-KWF

Relanti oscilant Pls hepl me

17 posts in this topic

Salutare la toata lumea.

Apelez din nou la bunavointa voastra .

  Am o problema cu relantiul,mai precis,nu sta la o turatie constanta.Cand merg pe GPL sunt fluctuatiile mai mari,cand trec pe benzina sunt mai mici.Mai precis se tureaza repetat la un interval de 2 - 3 secunde.Foarte rar,ramane la turatie constanta,dar e peste 900 din cate aud eu la ureche.Turometru nu am.

  Ce am facut eu: 1 am umblat la surubul de reglaj,si l-am dat la minim.

                        2 am scos mufa de la motorasul de relanti si turatia motorului a crescut,dar a ramas constanta.

Ideea este ca nu pot sa merg cu acea mufa scoasa tot timpul.Din experienta vostra,va rog sa-mi spuneti niste pasi pe care sa-i urmez,poate reusesc sa rezolv aceasta problema.

Va multumesc mult,si va doresc drumuri bune.

Petre/deva

Share this post


Link to post
Share on other sites

curatat motorasul de relanti ?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Tinand cont ca e GPL din fabrica pare mai degraba o combinatie de senzor de aer cu sonda lambda... sau mai degraba un limp mode super-raspandit la injectia de seria 400.

Ai gresit ca ai umblat la surubul de reglaj.  :(

Citeste codurile de la autodiagnoza si revino cu coduri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi te rog sa ma crezi ca nu gasesc pe nimeni in Deva care sa aiba diagnoza pentru masina mea.Zic ca nu au nu stiu ce program.Am fost la toti care au diagnoza auto,dar nimeni nu mi-a rezolvat problema.Sincer,nu stiu ce sa fac si unde sa ma mai duc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am urmat pasii prezentarii din link-ul de mai sus.La autodiagnoza nu imi da nimic.Ce pot sa mai fac?

mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai multipunct Siemens masoara cu un ohmetru rezistentele pe cele trei picioruse ale senzorului clapetei ,care trebuie sa aiba valorile:

!. Intre 1 si 2 cu pedala de acceleratie libera 1000 ohmi

2. Intre 1 si 2 cu pedala apasata pana la fund 2500 ohm

3.Intre 2 si 3  cu pedala de acceleratie libera 2500 ohmi

4. Intre 2 si 3 cu pedala apasata pana la fund 1000 ohmi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avem la fel variatii de turatie si am gasit un fir impuscat la mufa care duce la clapeta.

Verifica mufa clapetei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul e clar B16F.Asa scrie in certificat.Debimetrul de aer...unde e pozitionat?Si cum arata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0