Guest budulan

Crash Test Volvo 940 si Renault Modus

79 posts in this topic

eu tot in volvo am sa ma urc, nu se compara feelingul de a conduce masina asta cu nimic! Daca ai grija, nu se va intimpla poate niciodata un asemenea accident frontal...

AAA, si daca vreau sa ma urc pe masini, incep cu un Hummer si vad eu ce mai gasesc:) :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma uit si nu cred :o mi se pare aproape imposibil, numai cand ma gandesc ca Volvo-ul este si mai greu iar 940 este un model destul de reusit. Ma intreb ce se alegea dintr-un 460 ca al meu :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum testul a fost facut ca "reclama Renault" Nu stiu ce succes ar fi avut cu un Volvo din acelasi an de fabricatie cu Modus-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da taticu' dar macar sunt cam de aceiasi clasa si an. Pe cand cotineatza aia re Modus....hai sa fim seriosi (nu m-am documentat in legarura cu greutatea acesteia dar este clar ca este la clasa mini) totusi este prea mult.  ;D. Dar daca testul este real si...nu au fost manevre, toata stima si respectul din punct de vedere al sigurantei. Dar inca odata ma intreb: De ce cu acel model de volvo care are probabil 12-13  ani?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce sa inteleg? ca 960 a fost cel mai "smecher" la capitolul siguranta dintre toate modelele de volvo aparute pana in 2006??? Adica fac testul cu varful de lance de la Renault ( la cap siguranta) si un volvo din 1900toamna?? Totusi mie imi pare a reclama pt papagali !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acuma sa fim seriosi...Testul are doua "intelesuri". 1) E clar ca cei de la "roata a 5-a" au nevoie de sponsori si in mod deliberat ridica o marca in fata alteia...2) Totusi...... masinile au fost cotate cu acelasi Punctaj la Eurocap...insa realmente chichineata aia mica e mai sigura :D

  Ar mai fi o explicatie posibila..... Nu stiu in ce perioada a fost cumparat Volvo de catre Ford...dar daca coincide cu anii in care s-a produs 940....e clar ca ala NU E OTEL SUEDEZ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dar ei au pus mare accent pe siguranta, aici au castigat ei. Daca iau un logan din 2007 cu acelasi tip de volvo care au acelasi pret, eu zic ca rezultatul testului nu mai este acelasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca un 244 care este mult sub pretul Modus-ului....il facea praf  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logan nu e "Renault",.... numai dupa nume.....Siguranta.....nexam...... Aici ai dreptate castig Renault ca asa si-au vandut marfa...Dar ramane un totusi........

 Eu am avut 740Gl. Am dat intr-un golf 4 din ala scurt... Eu am plecat pe roti...el pe platforma...Am pierdut numai niste plasticuri de la masina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din punctul meu de vedere acel test nu reflecta "nimic" decat reclama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@budulan: Ford a cumparat Volvo 1998.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si 940 in ce an e facut? ca habar nu am.... Stiu macar ca au scapat repede de ei :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

testul nu este unul corect.ar fi trebuit sa compare masini din acelasi an de fabricatie, nu un renault din 2006 cu volvo mai batran cu 20 de ani. sunt convins ca daca masinile erau de aceeasi varsta lucrurile ar fi stat cu totul altfel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testul este cat se poate de corect. In trafic nu tii cont de corectitudinea anului de fabricatie...Se poate intampla.... Dar se poate intelege din emisiunea lor ca au favorizat cumpararea unei masini mai noi si sa fie Renault.... Dar in trafic, baietii au dreptate..... In Volvo 940 esti mai defavorizat. Cat de fan Volvo sunt eu, recunosc ca trebuie sa ma feresc de impact frontal.... Stii ca era un filmulet pe net cu un tip care a ramas invalid pentru ca a avut accident intr-un Volvo. Stii ce i-au spus majoritatea? Ca e vina 100% a lui ca nu a folosit centura de siguranta in masina. Siguranta asta inseamna..... Sa previi pe cat posibil accidentul. Legiile fizicii nu le poate modifica nici macar Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai zice de ce.....fiindca erau la acelasi pret :D

WHAT???  ???

940-ul l-a luat cu 695 de lire, Modus-ul cu 4500 lire...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ati citit comentariile? mie mi se pare ciudat ca nu vad motorul masinii volvo. renault a deviat cu 90 grade de la traiectorie asa ca poate fi lovit de cineva care vine pe contrasens! (un tir) . cred ca un impact lateral in asemenea situatie ar fi fatal!  masinile au fost tractate (cel putin asa am vazut la volvo). de ce nu le-au condus cu telecomanda? am vazut un volvo vs bmw in care masinile erau telecomandate. eu suspectez ca motorul lipseste. poate ma insel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea sa ai dreptate, ca la un moment dat zice prezentatorul "Ca motorul a disparut". O fi disparut inainte..... In fizica daca un corp mai mare (mai greu) loveste in ciocnire plastica un corp mai mic, corpul mai mare sufera cele mai mici deformari..... Cred ca nu are rost sa ne gandim ca difera materialul din care e facut.... ca tot fier e si de o parte si de alta...... Acuma daca ma uit mai bine iti dau dreptate..... E c-am gol sub capota de la Volvo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testu prezentat in filmuletz nu are sens.... din cauza diferentzei de varsta (de generatzie a mashinilor) de la fabricarea 940-ului pana la Modus sigurantza auto a progresat enor... apoi dotarile... si 940 are "perne de aer" pt shofer shi pasager... shi sunt shi alte multe diferentze intre mashini... Parerea mea este ca aceasta emisiune este de fapt o reclama mascata la renault care actoalmente se considera in concurentza cu volvo (cel puztin la sigurantza). Este o tentativa de a arata ca Renaultu este mai sigur ca vechiul volvo (ala de prin 89-93) si au reushit... dar au cam exagerat ;) Daca puneau un Volvo de dupa 2000 pierdeau totzii clientzii ;D

Sa nu uitam ca VOLVO are cel mai mare centru de testare a sigurantzei din lume.... deci no comm...

Iata si un test mai relevant zic eu

http://www.youtube.com/watch?v=lbO-17UHyKw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred neaparat ca e ceva trucat acolo

Renault si Volvo la un moment dat aveau ceva planuri de fuziune, poate atunci s-au "scurs" ceva informatii la producatorul francez. Negocierile au incetat in decembrie 1993.

E clar in dezvantaj Volvo-ul din mai multe motive, varsta (poate ceva ruginica pe la structura de rezistenta), conceptele de siguranta de atunci depasite.

Testul ar fi fost elocvent ori daca renaultul era de pe vremea volvoului sau invers. De ce nu l-au busit cu un S80? din '98 nah, sa vedem care s-ar fi sifonat mai mult

@Midnight: Volvo a fost cumparata de FORD la 8 martie 1999 (din pacate)

Nu stiu exact ce intentii au avut aia insa pot sa va spun un lucru, cand m-am dus sa-mi cumpar Volvo de fapt voiam un Renault Laguna Estate ( il gasisem intr-un parc si-mi placea raportul pret/dotari). "Ghinionul" a fost ca m-am "impiedicat" de un S60 in caderea mea catre renault. Dupa ce am condus S60-ul vreo 20 km m-am urcat in renault, am mers 500 metri si m-am dat jos. Concluziile le trageti singuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa i-i dau dreptate celui care a sugerat prima oara lipsa motorolui.[ rich1974 :D].....dar de la atentionarea ei tot maresc poza in stanga si dreapta dar daca motorul nu o fi fost de portelan parca se mai regaseau niste fiare pe acolo.....vedeti si alte crash-uri....motoarele nu se prea evapora....nu de la crash

Share this post


Link to post
Share on other sites

apropo de evaporarea motorului; dupa cate stiu fierul fierbe pe la 3300 grade. nu cred ca in cazul inui impact se ating asemenea tempereturi. poate anumite puncte microscopice sa aiba o asemenea agitatie termice dar in nici un caz nu poate conduce la evaporarea motorului.  ;D

  eu am sesizat si faptul ca renoul :D a deviat cu 90 gr de la traiectorie ceea ce in viata reala inseamna ca a fost aruncat pe contrasens. de aici va las pe voi sa banuiti ce s-ar putea intampla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now