Sign in to follow this  
Followers 0
danny_29

Proaspat posesor S60 cauta sfaturi utile...se ofera recompensa :).

12 posts in this topic

De cateva zile am achizitionat un Volvo S60 2.4 benzina,cutie automata,135000 km(sper ca reali ::) ), fabricatie 2003.

Motivul a fost nevoia unei a doua masini care sa ma ajute sa diminuez costurile foarte mari de intretinere,benzina,piese pe care le aveam cu actuala masina(M5 e39). De asemenea cu care sa pot merge cat de cat cum trebuie iarna, actuala masina fiind imposibil de condus in acea perioada a anului.

Am mai detinut un Volvo S 80 cu aceasi motorizare acum vre-o 6 ani dar pe o perioada de doar cateva luni, deci nu am putut sa imi fac idee de anumite lucruri.

Am cautat cu search ca orice om care nu vrea sa repete discutii care au mai fost purtate si am gasit cam unde as putea sa fac reviziile la acest S60. am gasit de unde sa achizitionez piese mai ieftine ca la reprezentanta, cateva chestii despre consum.

Tostusi as mai avea nevoie de cateva sfaturi si daca existau topicuri cu respectivele discutii imi cer scuze anticipat, probabil ca nu am cautat prea bine.

Deci...prima intrebare ar fi :

1.La o masina cu kilometrii de mai sus, la ce ar trebui sa ma astept, ce piese ar trebui verificate si eventual schimbate fara a astepta sa cada de tot. Ma refer in special la transmisie ...

2.La cat timp se schimba uleiul din cutie (daca se schimba,pt ca la actuala masina nu se schimba,e lifetime)

3.Daca masina a fost facuta pt germania, se poate seta computerul de bord in engleza?

4.Servo directia merge destul de greu,cel putin asa mi se pare ,la masinile conduse in anii precedenti invarteam de volan destul de usor,asta imi cam pune muschii la incercare. Asa se comporta toate sau e posibil sa aibe vre-o problema?

5.Dupe ce iau piciorul de pe frana ,pedala se ridica incet si scoate un pufait,suierat,nu stiu cum sa ii zic...any problem sau asa fac toate?

6.Ce benzina recomandati pt motorizarea asta?

7.La cat timp se schimba kitul de ambreiaj,sau nu e cazul?

Momentan cam atat imi vine in cap sa intreb,daca mai apare ceva o sa revin cu intrebari....orice alte sfaturi sunt binevenite si sa stiti ca nu am glumit, chiar fac cinste la prima intalnire celui care ma lamureste mai bine. :)

La final vreau sa precizez ca sunt multumit de achizitie, tinuta de drum e buna, puterea satisfacatore, comfortul satisfacator, si la volan si in dreapta se sta f bine desi nu pot spune ca sunt vre-un mititel. De asemenea ,raportul calitate pret, de neegalat (a contat mult in alegerea masinii). Am avut de ales intre C classe, Saab 9-3, Mondeo si E-classe. Singurul lucru deranjant e consumul maricel dar asta e...am vrut o masina cu peste 150 de cai si un S60 diesel nu am gasit care sa corespunda cu ceea ce vroiam eu ( f intretinut, km relativ putini, dotari cat mai multe si cutie automata).

P.S. Poate ma ajuta un admin sa imi corectez id-ul ca din motiv de tastatura am gresit o litera si in loc de "danny" sunt "dsnny"...daca nu se poate, merge si asa :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. bucsi bascula, flanse amortizor, bielete antiruliu, amortizoare cam astea pica pe la 100k km

2. uleiul se schimba din 80 in 80 k km .

3. se poate schimba limba costa 200E la reprezentanta

4. este discutabil aici, trebuie comparata cu alta masina .

5. poate fii de la servo frana, trebuie verificat

6. merge si cu 95 dar cel mai bine se simte cu 98

7. din 80 in 80 k km, desi la carte spune 160k km pot spune din experienta ca mai mult de 100k km nu tine .

Singura buba a acestui motor este clapeta de acceleraÈ›ie, asta trebuie curăÈ›ată o data pe an, foarte importante sunt si bujiile, cel mai bine merge cu cele OEM (Denso IRIDIUM) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Nu stiu, a mea are aproape dublu :P

2.De schimbat se schimba sigur, de regula cand este negru si cand miroase a ars,iar ca numar de km la mine in cartea service observ ca e schimbat cam la 70000

3.Se poate la reprezentanta costa cam 150-200 de euro

4.Si la mine merge mai greu, te obisnuiesti :P

5.Parca si la mine, nu stiu de ce poate stiu colegii

6.Eu pun 95 de regula, am pus de proba si de 100 se simte tare diferenta, ii placee dar costa in plus asa ca mai rar

7.La automata e mai complicat, ai cate un ambreiaj pentru fiecare viteza ( care cica se cam uzeaza la modelele pana in 2005, a mea are 248000 si merge impecabil cutia)

 S-o folosesti sanatos, sper ca te-am ajutat cat de cat, mai departe ii invit pe colegii mai priceputi sa te ajute cu niste raspunsuri mai profi  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci pt raspunsuri, interesanta partea cu servo directia , daca la toate merge asa greu e chiar neplacut , speram sa fie o problema la a mea care desi ma costa niste bani se putea rezolva. E ciudat totusi ca la o asa masina servo directia sa mearga asa greu. O sa fac totusi o vizita la reprezentanta pt niste teste uzuale, plus sa vad daca cei de acolo confirma chestia cu servo directia.

Am tras o fuga la mare zilele astea si vad ca masina s-a comportat f bine, consumul a fost mult mai bun la drum lung fata de cel in oras. Trebuie sa schimb neaparat anvelopele pt ca cele de pe masina sunt all season si sunt f zgomotoase.

De asemenea un lucru neplacut,am remarcat ca la viteze peste 150 km/h frecarea masinii cu aerul produce un zgomot destul de mare.

Apropos, cand am ajuns in Ct, am observat ca nu mai aveam capacul ce acopera dispozitivul de remorcare. A citit aici ca au mai patit-o si altii, care e cauza, sunt proaste sistemele de prindere si capacul se desprinde la viteze mai mari?

Sper sa gasesc capacul respectiv la un coleg de pe forum ce vinde piese Volvo si caruia i-am scris deja,daca nu sper sa il aibe cei de la reprezentanta.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si felicitari pentru achizitie. Inainte sa mergi la reprezentanta te sfatuiesc sa incerci directia la un alt S60. Are intr-adevar directia mai tare decat la alte masini, la fel si pedalele. Iar in legatura cu pufaitul de la pedala de frana, nu e normal. Inca un sfat, schimbul de ulei ar trebui sa-l faci la 10k mai ales daca mergi mult in oras. Uleiul recomandat la a mea e 0W30.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am anvelope 235/R18 si merge directia la fel ca 205/R15, de aia spun ca asa merg toate, putin mai greu . Doar astea noi merg mai usor (S40/V50) mai ales cele cu electric .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut o programare pt Luni,sapt viitoare, la unul din service-urile recomandate aici, pt schimb ulei,filtre, kit distributie, pufaitul de la pedala de frana si eventual servo directia. Omu' de la care am cumparat masina a zis ca a facut schimbul de ulei acum cateva mii de km dar nah, omu zice multe cand vrea sa vanda o masina. Pt schimbul de ulei de la cutie ,cel de la service a zis ca nu se baga si ca mai bine ma duc la reprezentata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa vezi pe la 200 la ora ce te bucuri ca e mai tare servodirectia, mie mi se pare ca o "stapanesti" mult mai bine asa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut o programare pt Luni,sapt viitoare, la unul din service-urile recomandate aici, pt schimb ulei,filtre, kit distributie, pufaitul de la pedala de frana si eventual servo directia. Omu' de la care am cumparat masina a zis ca a facut schimbul de ulei acum cateva mii de km dar nah, omu zice multe cand vrea sa vanda o masina. Pt schimbul de ulei de la cutie ,cel de la service a zis ca nu se baga si ca mai bine ma duc la reprezentata.

Oare care-o fi servisul ala recomandat aici? :dontknow: Ca eu nu stiu sa existe asa ceva? :dontknow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey.. bine ai venit pe forum.

Pentru urari se ofera ceva?  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey.. bine ai venit pe forum.

Pentru urari se ofera ceva?  ::)

Trei mici la Cocosatu...asa de pofta.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0