sfantul

vreau sa achizitionez un S80

58 posts in this topic

Salut. As vrea sa-mi schimb masina si-mi place mult S80-ul de la volvo.

Am gasit doua care-mi plac, ambele modelul nou.

Prima e din 2007, 109.000 km, motor 2.4 diesel, 185 CP, tiptronic, aproape cu toate dotarile, mai putin cele de varf gen lcd in tetiere, in rest are de toate: climatronic; distronik; dvd; scaune piele nappa ventilate+incalzite+electrice+memorii; 12 airbag-uri; dstc; srs; parktronic; senzori ploaie+lumina+antiorbire+pana(roti); oglinzi incalzite+rabatabile; bi-xenon adaptiv.

A doua e din 2008, 59.000 km, acelasi motor de 2.4, diesel, 185 CP, tiptronic, dar cu mai putine dotari ca prima. Nu are distronic, trapa, scaune ventilate si bixenon.

Dati-mi o parere va rog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate spui acum as merge pe prima,pentru ca dupa aceea ca sa pui optiunile care le are lipsa te va costa o caruta de bani...De kilometri nu trebuie sa iti faci griji(daca sunt reali)cei 109k pentru ca nu sunt multi pentru un motor ca asta.

Acum normal ca mai e si diferenta de bani dintre ele....

L.E:

http://autovit.ro/volvo-s80-C14257278.html

http://autovit.ro/volvo-s80-C14547537.html

Banuiesc ca astea ar fi masinile,nu? :D

Eu zic sa mergi pe prima ;) Good luck!

Share this post


Link to post
Share on other sites

am sa completez si profilul, oricum ai rata de succes de 2/2, ai nimerit-o si cu sexul si cu varsta :).

Eu o prefer pe prima, e mult mai dotata, in schimb proprietarul de la a doua accepta variante si vreau sa o dau la schimb pe cea pe care o am acum.

Rog pe cei care au motorul asta de 2.4 diesel tiptronic, sau cei care cunosc, sa-mi spuna niste pareri, sunt bune, cat consuma...am citit de consum destul de redus pentru motorul asta..

Ce revizie este cea mai apropiata de 109.000 km? si ce trebuie schimbat? cumva distributia ?

vita_fresh astea sunt masinile :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt faine amandoua si raman la parerea mea ca as lua-o pe prima.Acum it's up to you sa vezi cum te descurci.Motoarele sunt reusite iar la consum nu te omoara,asta iti pot spune si restul care au motorul asta pe aici.

Spor la achizitie si asteptam vesti bune de la tine ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa vad daca vrea la schimb :)

dar de revizie stii ceva? care e urmatoarea care ar trebui facuta? la 120.000 km? si ce trebuie schimbat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici nu vreau sa ma pronunt,las pe ai' mai jupani sa iti spuna ce si cum ;)

Daca are si carte service e bine,daca nu ia seria VIN-ul si intreaba la Volvo Romania(Primus sau care iti e mai la indemana pe la Iasi,Brasov)ce poate sa iti zica de masina.

Urmatoarea da la 120k ar trebui toretic,acum depinde cand a fost facuta ultima.Si tot la revizia asta ar trebui si distributia daca nu a fost schimbata pana acum.Cei ce cunosc mai bine iti pot da mai multe detalii,asteapta sa intre pe ''fir'' :D si vei primi si raspunsuri ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

are carte service, e vreo posibilitate sa fie fake?

seria VIN ce este? sasiul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

VIN:Vehicule Identification Number,e seria masinii cum spunem noi mai pe romaneste.

Nu te mai mira nimic,falsifica ei acte mult mai importante ::) Deci exista si posibilitatea asta daca e ''samsar'' de meserie :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dotările sunt frumoase, dar costisitore, când trebuie "întreÅ£inute".

Da,da si cand nu le ai si vrei sa le pui sunt si mai costisitoare,deci eu zic ca se merita una mai full cu putin mai multi km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in ce sens costisitoare? la ce te referi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma rog..dupa aceea nu le mai pun in niciun caz, in afara de xenon si aftermarket nu vreau nu stiu daca se mai poate pune ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as alege prima masina, cea cu xenon de fabrica.

Nu stiu cum sunt cei de la Tester din Iasi daca iti ofera informatii pe baza VINului, la Bucuresti numai proprietarii pot cere informatii despre masina dar se mai fac si exceptii.

Km se pot manarii fara probleme, la fel si cartile de service.

Ca probleme la aceste motoare este mecanismul swirl si cam atat .

Ca probleme la masina putem enumera sistemul 4C dar nu e cazul la nici una din masini, deci ai scapat, in rest sunt destul de rezistente ....pana la proba contrarie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta aÅŸa-i.  Numai că te resemnezi repede fără ele... uite, mie nici nu-mi mai trebuie harta, că m-am obiÅŸnuit fără navi... :smile:

Adică, dacă nu le ai ÅŸi vrei să le pui, te ustură buzunarul iar dacă le ai, se mai ÅŸi strică ÅŸi atunci îÅ£i pui problema aÅŸa: "Oare chiar îmi trebuie chestia asta?"

Aici ai dreptate :3some:

Share this post


Link to post
Share on other sites

La modelul asta navigatia are si RO, deci nici o problema in acest sens .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da indeed,nu ma refeream neaparat la navigatie ;D

Oricum o masina ca asta e all I would want,dar mai sunt si altele de facut mai prioritare si mai astringente decat o masina ;D asta-i viata si niciodata nu e prea tarziu.Faine amandoua....  :love10:

Apropos ce anume e optiunea aia  ''distronik'' ca nu am auzit de ea? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o greÈ™eală de tehnoredactare ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai a aparut deja S80 facelift si a aparut update de RTI pt modelul 2007 deci ....

Nasol la Volvo este partea cu upgradeul de orice fel dupa ce ai cumparat masina, de aia merita fiecare optiune indifeent cat de inutila pare la inceput .

Share this post


Link to post
Share on other sites

distronic este sistemul acela care franeaza singur cand are un obstacol in fata, am citit si eu mai multe pe net, pare interesant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha...

Un ''auto braking system'' mai pe limbajul Volvo :D

Ce ai reusit sa faci cu achizitionarea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu, nu ABS. Distronic este un sistem, are senzor in grila din fata si cand senzorul primeste informatia ca masina din fata franeaza si tu nu franezi, mai intai iti da un semnal in bord apoi cand mai e putin pana la impact franeaza singur masina :).

cel cu prima masina am vazut c-a disparut de pe autovit, nu stiu de ce, iar la telefon nu raspunde, mi-a zis mai demult ca e plecat in germania.

cred ca pana la urma raman la al doilea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista nici un distronik la Volvo, exista ACC + CWBS .

Distronic este la Mercedes Benz, am mai aratat cum functioneaza sistemul, loveste 3 masini parcate si neamtu urla Scheiße .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa intelegem ca functioneaza pe baza de Scheiße?  Sistemul de frinare automat, din cite imi aduc eu aminte, a fost prezentat in State abia anul acesta cu eroarea de baterie auxiliara (daca tinati minte spotul cu experimentul cu camionul de fata cu presa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista cumva motorul de 2.4 diesel tiptronic de 163 cp? Ce parere aveti de el, consuma cumva mai mult ca cel de 185 cp? Am gasit o masina si cred ca are 163 cp si nu vreau sa l sun pe vanzator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consuma la fel ambele motoare . Exista geartronic in toate variantele de motorizare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now