g.andrei

help!!!!!!!!

37 posts in this topic

distributia nu si revine

ala daca se duce se duce

reglajul avansului din pompa poate face figuri (nu stiu din profil ce motor ai?);

fum albastru ii si cind turbina ii pe duca asa am patit la un x5;

dimineata daca intrerupe si scoate fum albastru alb ii injector;

vezi fa un test si de acolo mai departe posteza rezultatele testului;

sa incepem de undeva ;ca altfel ne dam numai cu parerea;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e motorul de 66kw, nu stiu ce diagnoza ar putea sa ii faca...

Dupa ce ai schimbat filtrul de motorina si ai amorsat instalatia, pentru cateva minute nu a mers o idee mai bine?

Poti lua in calcul si aer in instalatie, care poate proveni de la un por in conductele de alimentare sau de la sorb infundat.

Ca sa vezi daca e infundat sorbul, cel mai simplu este: cu contactul pus, unlock din telecomanda, desfacut busonul la rezervor; desfaci turul de motorina de la filtru si sufli aer comprimat pe conducta, pana auzi ca bolboroseste in rezervor.

Cati kilometri are masina?

In principiu, cam atat poti face tu fara sa apelezi la service. Am avut si eu problema asta si la mine a fost infundat sorbul. Cred ca masinuta ta, a stat ceva timp, inainte sa o cumperi.(?)

In functie si de kilometrajul pe care il ai, a doua banuiala a mea, este circuitul de evacuare gaze/egr/turbina... e blocat ceva pe acolo, pe inchis si nu iti mai lasa gazele sa iasa.

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai să spunem ca merge făcută o diagnoza cu o scula profesionala, diagnoza care ne spune cum stam cu avansul de exemplu, avans controlat de pompa de injecÈ›ie după feedback primit de la injectorul 1.

Mai multe despre acest motor in atașament .

D4192T.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul nu merge bine nici la rece nici la cald sunt aceleasi simtome.da e motorul de 66 kw 1.9 clasik turbo diesel din 1998.de ce nu ii pot face diacnoza? pt diacnoza zice-ati ceva de un sevice bosh. am vazut din intamplare "BOSH SERVICE" ce o fi nu stiu sa nu se ocupe cu masini de gaurit si alte scule si eu sa apar acolo cu masina fara sa stiu vb fara nimic.

da masina a fost adusa de un calugar din austria si nu a inmatriculat-o din cauza taxei. masina nu a circulat din 2008.

lamuriti-ma si pe mine cu egr-ul. care este ce rol are?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am uitat din canda in cand se aprinde intemitent semnul acela galben si cu verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se aprinde semnul Lambda pt ca ai probleme cu motorul, mergi la un service sa faci o diagnoza si dupa ce ai codurile de eroare le poti pune aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@g.andrei, problemele tale le am si eu cu a mea. e tot 1.9 tdi din 98.

Sursa principala a problemelor este elctrovalva de avans la motorina. Pozitia ei o poti observa in imagine. Incearca sa o schimbi cu una second pentru nceput si vezi daca mai ai aceleasi probleme. Daca persista, atunci schimba pompa de injectie, caci e pe duca.

A mea e aproape gata, si de cand am constatat problema, am facut vreo 40 000 km. Caut sa cumpar una tot second din tara (dar cu ceva mai putini km rulati cu ea), dar daca tu esti inca prin Italia, cauta acolo poate o iei la un pret mai bun. Recomandarea este sa fie tot pompa Lucas, acelasi model, pentru a nu fi nevoit sa faci alte modificari la motor. Iar o pompa Lucas noua te ajunge destul de mult.

post-1509-12877886844837_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ g.andrei, ai un mesaj de la mine pe celalalt topic.

PS: Rog un admin sa le combine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-am combinat (ca sa zic asa) dar nu poti fii sigur 100% ca este din pompa de injectie pana nu verifici si injectorul 1 (needle lift), ala ii spune pompei de injectie cum este avansul .

Oricum si pompele de injectie se repara, asa ca nu e dracul asa de negru, e gri ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La indirecta, exista avans electomagnetic numai la pornire la rece (si compensare a.c.)... in restul situatiilor e avans mecanic. Sunt 2 sisteme independente.

Si da, o pompa Lucas de genul asta, se repara complet, undeva pe la maxim 350ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G, @Adi2727, atunci dupa ce fac testele la pompa actuala, voi reveni cu solicitare de a ma ajuta in repararea ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

acea electrovalva tot "bazaie" cateva secunde apoi tace si tot asa.

daca ii scot mufa motorul merge bine numai ca suna mai tare, nu stiu cum sa explic parca ai folosi spray

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now