popescu

Volvo v 40

19 posts in this topic

Buna ziua

Ma intereseaza in vederea achizitionarii unei masini volvo v 40/2001 la ce trebuie sa fiu atent atunci cand ascult motorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzina / Diesel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze posibil v-am trimis un mesaj privat

Situatia este aceasta: sunt nou pe forum adica de astazi si imi pare un pic greoi sa pun o  intrebare si apoi sa am o discutie cu cineva

De meserie sunt jurist si sunt familiarizat cu avocatnet.ro

Imi cer scuza fata de toti daca o sa va incurc putin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit un Volvo V40 in Italia diesel 1,9 an de fabricatie 2001/180000 km. pret 3000 euro cu acte cu tot

Masina arata bine la prima vedere, am vorbit si cu vanzatorul din Italia

Ma intereseaza cum se poate controla motorul, adica daca se pune pe tester si orice alta informatie care sa ma ajute

Sunt familiarizat cu masinile second

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate pune pe Tester si gasi probleme daca are.Daca ne spui si de unde esti te am putea indruma undeva la niste colegi /serviceuri pricepute.In general masinile sun bune.

Aici poti gasi ceva informatii si aici .Iar aici ce motoare s au pus pe s/ v40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc am citit

Sunt din Calafat si masina este in Italia, deci problema cu testerul nu merge decat acolo.

In rest am citit tot ce se putea asa ca principiu despre aceasta masina

Intentia mea este de a folosi masina la o medie de 15ooo km pe an, cel mult.

Ce ma framanta pe mine este ca am obtinut o reducere de pret astfel ca in suma de 3200 euro intra si perfectarea actelor

si nu stiu din ce cauza au scazut asa mult, posibil si cu criza asta financiara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asa este un v 40 pe forum de vanzare,daca se doreste tot din Italia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si unde se poata gasi adresa ?

Daca este vorba despre acel v 40 prezentat de mine,aici se gasesc datele :

DATE DE CONTACT:

tel. 0743243843; e-mail: popa_ionatan@yahoo.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult

Deocamdata eu merg" in reluare"putin, adica intreb si apoi caut

Am gasit masina am sunat dar nu raspunde si voi incerca mai tarziu.

Din cauza ca sunt nou pe formum am probleme sa ma adaptez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ar fi inca una la Cluj / asta din 2002

Share this post


Link to post
Share on other sites

lik2008 am si eu o intrebare

Citesc ca ai un volvo v40 din 99

Spune-mi ai avut probleme majore in acest timp cu masina. Ma refer la defectiuni ce au implicat costuri mari

Share this post


Link to post
Share on other sites

lik2008 am si eu o intrebare

Citesc ca ai un volvo v40 din 99

Spune-mi ai avut probleme majore in acest timp cu masina. Ma refer la defectiuni ce au implicat costuri mari

Pana acum totul a fost bine,dar depinde si de cum gasesti masinia,in ce stare.

"Anul de fabricatie: 1999

De unde l-am cumparat: Germania

Numarul de km initiali: 211.000

Numarul de km in momentul de fata: 262.000

Motorizare: 1.9 D

Probleme avute: schimbat furtunul de la turbinaa."

Ar mai fi de schimbat niste bucsi la cutie (intra greu in R),de schimbat flansele la telescoape pe fata ca face poc la fiecare viraj ;D si plus altele care "trebuiesc"(daca chiar vrei sa ai o masina buna)

Mie imi place sa am grija de masina ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pentru raspuns si promtitudine.

Te voi mai deranja cu o singura intrabare

Citesc pe forum ca in caz de defectiune a unei masini volvo, serie mai noua, se pune in discutie ba diagnosticare cu testerul, ba piese scumpe, etc.

De fapt care este adevarul? costa asa mult intretinerea la o masina volvo v40 fata de restul masinilor astfel ca in caz de defcetiune suntem in situatia de a cheltui bani foarte multi sau piesele consta cu sa zicem 50% mai mult decat restul pieselor la celelalte masini.

Citind aici despre probleme diferite nu stiu ce sa mai cred cand vad asa multe "defectiuni".

Avand in vedere ca ai o masina de aceeasi varsta cu cea pe care vreau eu sa o cumpar care este adevarul in ceea ce priveste cheltuielile de intretinere a unei astfel de masini fata de restul celorlalte masini"obisnuite"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Văd că nu aveÈ›i cunoÈ™tinÈ›e in domeniu,aÈ™a ca vă dau È™i eu un sfat.Dacă eu nu am cunoÈ™tinÈ›e juridice,apelez la un avocat pentru pentru consiliere sau reprezentare,aÈ™a si È™i dvs.apelaÈ›i la un mecanic care să vă ajute la achiziÈ›ionarea maÈ™inii.Sigur veÈ›i ieÈ™i în câștig!s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am V40, 1.9 d, 116CP din 2004,. Trebuie stiut ca volanta bi-masica (de la ambreiaj) este considerata consumabil, adica spre 80-100.000 trebuie schimbata. Pret la Primus spre 2000 RON. Motorul este de Renault Laguna (cel vechi), este fiabil si nu ar trebui sa fie probleme macar vreo 300.000 km.

Nu stiu cati km reali are masina, de multe ori la masinile luate de afara ceea ce arata bordul nu este real, dar asta nu este o regula bineinteles.

Oricum, este o masina pe care te poti baza, nu foarte generoasa cu spatiul interior, dar comoda la drum lung. Eu am facut cu ea 160.000km si pot spune ca sunt foarte multumit. Este un adevarat Volvo, conceput de Volvo, inainte de a fi Ford actionar. Ca motoarele sunt Volvo, Renault sau Mitsubishi nu are mare importanta, oricum sunt bune.

La motorizarea asta este bine de stiut ca la 80.000km trebuie schimbata distributia, revizia trebuie facuta la 10.000km (toate filtrele + ulei, mai putin filtrul de motorina care se schimba la 20.000), placutele de frana se uzeaza mai repede pe spate decat pe fata. O revizie la Primus costa spre 1000RON.

In general, masinile din afara arata toate bine, important este sa vezi rulajul lor, cel mai bine ar fi sa o vezi si sa iei pe cineva priceput cu tine cand o incerci, caroseria frumoasa si stralucitoare poate ascunde defecte mascate care costa mult.

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am V40, 1.9 d, 116CP din 2004,. Trebuie stiut ca volanta bi-masica (de la ambreiaj) este considerata consumabil, adica spre 80-100.000 trebuie schimbata. Pret la Primus spre 2000 RON. Motorul este de Renault Laguna (cel vechi), este fiabil si nu ar trebui sa fie probleme macar vreo 300.000 km.

Nu stiu cati km reali are masina, de multe ori la masinile luate de afara ceea ce arata bordul nu este real, dar asta nu este o regula bineinteles.

Oricum, este o masina pe care te poti baza, nu foarte generoasa cu spatiul interior, dar comoda la drum lung. Eu am facut cu ea 160.000km si pot spune ca sunt foarte multumit. Este un adevarat Volvo, conceput de Volvo, inainte de a fi Ford actionar. Ca motoarele sunt Volvo, Renault sau Mitsubishi nu are mare importanta, oricum sunt bune.

La motorizarea asta este bine de stiut ca la 80.000km trebuie schimbata distributia, revizia trebuie facuta la 10.000km (toate filtrele + ulei, mai putin filtrul de motorina care se schimba la 20.000), placutele de frana se uzeaza mai repede pe spate decat pe fata. O revizie la Primus costa spre 1000RON.

In general, masinile din afara arata toate bine, important este sa vezi rulajul lor, cel mai bine ar fi sa o vezi si sa iei pe cineva priceput cu tine cand o incerci, caroseria frumoasa si stralucitoare poate ascunde defecte mascate care costa mult.

Succes

Cred ca s a spus cam tot despre "probleme" la s/v 40 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna dimineața

Am citit mesajele dvs. in dimineata asta

Multumesc si va voi anunta ce am facut cu masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te asteptam printre noi! Succes maestre!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now