iulirx

masina de cocotat pe munti, buna si de oras.

61 posts in this topic

Outlander este un esec nu masina 4x4, motoare nu, transmisie nu, mai reusit este C-Crosser care este aceiasi masina, macar arata mai bine, ai ce privi pana vine platforma ;D

@Iuli trebuie sa ne spui ce vrei, pt ca nici o masina din cele enumerate de tine nu se catara bine iar de confort ce sa zic, este un vis frumos.

Daca tu vrei doar o jucarie care sa te ajute sa urci la cota 1400 sa bei o cafea atunci iti recomand sa faci asta cu un rafinament care te caracterizeaza.

Poate acest film te va convinge sa faci alegerea buna .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omu a zis masina nu autoutilitara, iar de catarat singurele sunt japonezele iar din japoneze nu ai de ales decat Land Cruiser 150, Pajero si Patrol GR, cum Pajero are motor mare peste 3L cu impozit de ~2000E/an cred ca iese din calcul, Patrol GR a iesit din productie anul asta iar noul  model inca nu a aparut in "showroom" cred ca ramane doar Land Cruiser 150.

Fara suparare dar JEEP a ramas doar cu numele, masini de catarat nu prea au, grandul este mai degraba un SUV decat un offroader.

Am mers cu un Jeep Grand Cherokee 3.0 CRDI cu quadra drive II si mi-a placut cam ce poate sa faca pe off-road. Pe sosea, dinamica si tinuta de drum sunt bune de asemenea. Consumul este un picut mai mare in schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am mers atat cu 3.0CRDI cat si cu SRT8, pur si simplu masina este prea rigida pt un SUV si nu vb de SRT8 ;D De fiabilitate ce sa zic, e praf la acest capitol, incepand de la motorul de MB si trecand prin electrica .

Desi pe hartie GC arata bine trebuie totusi mentionat ca are garda la sol mai mica decat XC60 deci nu vad cum este un bun offroader cu o garda la sol de crossover (216mm) adica fix cat XC70 ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu daca mi-asi lua o masina noua cu toate calitatile alea ....mi-asi cumpara un Lexus RX400lx(lux)(secondhand :D )....ai comfortul dintr-un s-class....pe sosea si pe drumuri cu mai multe denivelari scutura ca o masina mica...consumul e foarte bun...dar de calitaile off-road nu stiu ce sa zic decat ca e destul de inalt. sora mea are rx300 si am ramas foarte placut impresionat de masina aia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lexus RX este un Crossover nu este SUV ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banuiesc ca bani ai pentru cazare la o pensiune,deci daca iti iei un bax de Jonny Walker si /sau un cort , poti lua si un Jeep Wrangler. Te cazezi la stane sau in cort si ai rezolvat problema!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Land Cruiser 150 , pretul este cam la limita dar cred ca te incadrezi pe la vreo promotie.

bogdane, te spun ! tu mi-ai bagat in cap land-cruiser-ul, io n-am vrut, am martori ca io am vrut altceva mai ieftin !

pretul , intr-adevar, e cam la limita sa ma dea nevasta-mea afara din casa !  ;D

o sa primesc o promotie la spitalul de urgenta cu reducere la operatiile pentru capete sparte... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

land cruiserul este off-roader adevarat. pe sosea insa cam atat poate :

-acceleratie 0-100 km/h: 11,7 s;

-Viteza maxima: 175 km/h;

Bogdane chiar daca Grandul are aceeasi garda la sol cu xc70 sau un pic mai mica decat xc60 are un unghi de atac f bun (35 grade). Nu este cel mai bun pe off-road dar mie mi se pare combinatia cea mai buna on road-off road la 40000 eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect dar este un model obosit, in 2011 apare modelul nou, deci de ce sa iei o masina uzata moral ?

Problema cu Toyota este ca nu are probleme ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ce vrei tu sa faci cu ea, cred ca cel mai bine iesi daca inchiriezi masina cand ai chef de escapade. AI tot timpul o masina buna, cu taxele platite, asigurata, etc. MAsina de zi cu zi ai .... it's your decision. Daca vrei cu adevarat, atunci ia-ti Toyota LC. O sa fii multumit, crede-ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar mergi si la un drive test cu Grand-ul  ;D si vezi si la ce bani este LC-ul comparativ cu Grand-ul la acelasi nivel de echipare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

land cruiserul este off-roader adevarat. pe sosea insa cam atat poate :

-acceleratie 0-100 km/h: 11,7 s;

-Viteza maxima: 175 km/h;

O masina care sa se descurce foarte bine atat on cat si off road e cam greu de gasit, daca nu chiar imposibil. Oricum pentru un LC care are o greutate de vreo doua tone cifrele sunt mai mult decat ok.

Bogdan, in continuare sustin ca Volvo nu face masini de tern veritabile (asa cum vrea Iulirx). Cand o sa se apropie XC60 (care, din cate stiu, nici el si nici XC90 nu au reductor) de capacitatile unui Defender de exemplu (vezi ce poate Terrain Response) mai vorbim. Dar pana atunci mai spun inca o data  ca Volvo face SUV-uri de asfalt foarte bune cu capacitati ok in off road.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citeste te rog postul #4, se pare ca ai sarit peste ;D

Decat X-Trail, Outlander sau Forester prefer de 100 de ori un XC60, merge exact unde merg si alea, este mult mai bine motorizat, este mai luxos, mai confortabil, mai sprinten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de acord cu Bogdan. xc 60 e peste cele enumerate mai sus, dar pt off road e de preferat toyota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

io vreau o masina cu care :

1. sa pot sa ma duc pe drumuri forestiere sau de sonda greu , sau foarte greu accesibile, sa ajung in locuri unde sint singur, numai eu , natura si prietenii mei, elefantii.

2. sa pot dormi , eu si sotia, in masina (mi-e frica de elefanti)

3. sa merg prin oras si prin tara fara sa ma intereseze unde e urmatorul peco (de cind am rs-ul am invatat aproape toate omv-urile din zona mea). nu ma intereseaza sa merg sportiv. (na, c-am zis-o si p-asta !). masina trebuie sa fie confortabila la drum.

4. n-am bani pentru o casa pe roti si nici nu-mi place sa merg cu rulota (si oricum nu pot ajunge cu ele in creierii muntilor). am sa fac si nordul europei cu ea, asa ca trebuie sa nu ma lase cu ochii in soare (sau zapada) cind mi-e lumea mai draga. (si parc-as vrea s-o las mostenire si copiilor)

da' e scump al dracu' cruiserul asta ! insa mai ieftin ca altele care pot face ce face el.

cind vin acasa o sa fac drive test cu ea , sa vedem ce ofera.

o sa testez :

LC 150

un mitsu, nu stiu care

un subaru

un volvo xc60,xc70 sau xc90

si mai astept opinii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citeste te rog postul #4, se pare ca ai sarit peste ;D

Decat X-Trail, Outlander sau Forester prefer de 100 de ori un XC60, merge exact unde merg si alea, este mult mai bine motorizat, este mai luxos, mai confortabil, mai sprinten.

nu prea cred ca un xc60 intra pe unde intra un forester. chiar sint sigur de asta.

off-road , foresterul e la nivel de aro sau ims (in sensul ca intra unde intra si ele, nu dpdv al tehnicii ), deci , zic eu, peste, mult peste xc60.

parerea mea : la bolovanis si vaduri inca nici o masina nu ia ims-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca esti asa hotarit, atunci ca si om care am condus probabil peste 200.000 km off road, diverse masini, iti pot spune urmatoarele:

- masina cea mai adecvata - Toyota sau Land Rover Discovery. Defenderul e prea din topor si foarte incomod. Ar mai fi o varianta: Iveco Massiff, depinde de tine.  Mitsubishi are mult prea multe probleme si nu il recomand. Pentru ce vrei tu iti trebuie: o masina cu sasiu, motorizare buna (minim 2500 cmc), obligatoriu reductor (o sa ai nevoie la vale, citeodata), unghiuri de atac si degajare cit mai generoase, garda la sol cit mai mare (si la sasiu dar si la punti). Cu toate astea sa nu te astepti ca o sa treci pe unde trece TAF-ul sau rupi zapada cu el... La un off roader, esentiale sint cauciucurile. Un cauciuc bun de off road = viteza mica pe asfalt, zgomot mare la rulare, solicitarea transmisiei (sint f grele rotile), etc. In functie de ce doresti, gasesti compromisul ideal. Apropos de IMS, am si eu unul 100% original, restaurat acum 5 ani, impecabil. Benzinar, roti de tractor .... E bun, dar n-are reductor si e cam nasol la vale. Daca te intereseaza ti-l pot vinde ca eu nu mai am timp de plimabari cu el si sta degeaba. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi catalin !

un sfat de la cineva ca tine, care a mers mult offroad, asteptam.

singurul lucru pe care nu-l stiam este : cind  producatorul da o garda la sol de 215 mm, de exemplu, aceasta este distanta minima sub masina pe teren plat calculata de la axe sau de la sasiu ? stiu ca e bine sa ai degajari sub masina sa poti baga ceva bolovani mai mari p-acolo.

nu pot sa dorm in ims...asta e doar de cocotat (e-adevarat , sa cobori prin alta parte)  ;D:-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

La axe se masoara. Dar este important si sa ai garda mare la sasiu.. De exemplu, intr-un vad de riu, incaleci un bolovan cu axa si altul mai mare in viraj cu masina. Sper ca ai inteles ...

Daca as fi in locul tau, as cauta sa-mi cumpar un Land Rover Discovery TD5, modelul 2 de Disco (fara perne pneumatice) intr-o stare impecabila, an 2002 - 2004. Gasesti mai greu dar gasesti pe la vreun mos pe-afara. Aia e super masina si TD5 in mod normal este Euro 4. Cam asa ceva:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=135294663&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=14800&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.modelDescription=td5&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuels=DIESEL&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&maxMileage=100000&customerIdsAsString=&tabNumber=2

Sau Masiff 3.0 litri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa nu incepem cu astfel de comparatii. Panda e ok, are avantajul ca e usoara dar atat... Asa si Lada Niva are un comportament excelent pt o masine de serie, dar nu despre astea vorbim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu din cate imi dau seama din filmulet, este o foarta buna masina offroad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

momentan (60 zile  ;D) nu pot vedea nici un filmulet. sint la munca in nigeria si serverul nu ma lasa sa accesez situri ca youtube....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce a omis Catalin sa-ti spuna este ca Land Rover te rupe la piese pe cand Toyota are preturi mai accesibile ca sa nu spun mici (comparativ cu Volvo) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am la lucru Subaru Forester diesel, nu are reductor si in offroad mai serios e pistol cu apa. Mai concret, iti trebuie mult noroc si 2-3% din grosimea ambreiajului pentru a-l porni din loc intr-o panta de 15-20%. Eu unul prefer 4x4 nepermanent, cu reductor.  Nici la finisaje nu sta deosebit si nici la consum, n-am reusit sa scot mai putin de 7% in afara. Iti recomand un Land Cruiser sau un Defender. Daca poti inchide ochii la costuri, mergi pe Defender.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now