alexpopeystar68

Pe unde pierde antigel?

66 posts in this topic

Puteti sa scrieti aici VIN-ul ?

Sau din ce an e si codul motorului ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

S40T4, an 2002, motor B4204T5, dar vad ca mi-ai dat codul, multumesc mult; piesa e un hose, adica furtun sper.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa mi spui si mie cand ii dai de cap.......si mie imi dispare antigelul dar nu exista nici o pata sub masina >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfarsit Nea Alex, bine ca i-ai dat de cap, imi inchipui cum erai, ca incepusem sa fiu eu disperat... :yahoo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din nefericire nu e asa, la tester apare eroarea EMS si concluzia e urmatoarea : intra apa si ulei (vizibil cu un betisor cu vata) in cilindrul de langa distributie, iar daca o las sa functioneze in relanti un sfert de ora apare si pe esapament fum albastru si abur mult, scade nivelul de antigel cam 2-300 ml - concluzia cea mai ieftina  -  alt motor , pt ca chiulasa plus segmentarea ma duce, cu manopera cu tot mai scump si fara garantia ca nu o sa mai am probleme in viitorul apropiat;

asta e - am luat o teapa cu masina asta, sper sa fie invatatura de minte pt cei care vor sa cumpere o masina, orice marca ar fi ea, fara sa stie (asa cum am facut eu), totul despre obiectul respectiv si despre cine e cel care o vinde - NU TREBUIE SA AVETI INCREDERE IN NIMENI !  testati, verificati de n ori si apoi scoateti banii din buzunar, eu am fost naiv si am crezut in niste jmekeri de bucale, tatsu, doctor, masa mare doamna, el finut, baiat educat, dar toti niste nemernici, mincinosi si avizi de bani, i-a numarat de cateva ori, ca ma simteam eu jenat.....  Scuze pt ultima parte off topic, daca e o problema ca asta rog adminii sa stearga tot sau partial.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasol moment.

Chiar nu merge s-o dregi in vre-un fel nea Alex? E gaura sau ce? Nu merge lipita gaura?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incerc dar nu sunt sigur ca se poate; manopera pt schimbat chiulasa e 300 euro, pt segmentare 200 euro, chiulasa costa 300 euro, la astea se adauga set garnituri peste 100 euro, chit segmenti care nu stiu cat face si consumabilele, respectiv ulei, filtru, antigel si mai stiu eu ce o mai fi nevoie; in plus asi putea avea aceleasi probleme mai tarziu, daca nu chiar mai grav;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incerc dar nu sunt sigur ca se poate; manopera pt schimbat chiulasa e 300 euro, pt segmentare 200 euro, chiulasa costa 300 euro, la astea se adauga set garnituri peste 100 euro, chit segmenti care nu stiu cat face si consumabilele, respectiv ulei, filtru, antigel si mai stiu eu ce o mai fi nevoie; in plus asi putea avea aceleasi probleme mai tarziu, daca nu chiar mai grav;

300 de EURO PENTRU O CHIULASA ???:wow: Mama lor de nemernici ordinari . Ce naiba este munca de 5 ore .

Alex imi pare  rau ca sunt eu foarte ocupat , ca ti-as fii schimbat o fara niciun ban .

Dar daca nu vrei sa o faci la 300 E din lipsa de fonduri poate gasim noi un weekend sa ne strangem mai multi pe la mine sa facem masina poate si un gratar pe urma !  :occasion14:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e un vis la care nici nu am curajul sa ma gandesc, in plus chiulasa noua trebuie planata; pe de alta parte daca scoate fum albastrui in relantiu e ceva cu segmentul din pistonul respectiv, asa mi s-a spus, eu nu ma pricep; ce ma surprinde e faptul ca motorul asta ar trebui sa fie destul de robust la puterea de 200 cp, ba inca Biri l-a tunat pana pe la 240 sau mai mult si nu avea problemele astea; ma intreb cum se poate fisura asa o chiulasa !?!

sincer sa fiu, nu am niciun pic de curaj sa trec iar prin mizeria asta, sa duc masina la service si sa nu stiu sigur, apriori, ce e defect, pana nu se desface motorul, strans suruburi, iar curge ulei, iar pierde antigel, refileteaza, ...scl;

iti multumesc mult, esti sufletist ca un adevarat Volvist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti propun ceva :

Weekednul viitor adica sambata poate ne strangem pe la mine  sa i facem o diagnosticare ca la carte , ii luam compresia , vedem bujiile cum arata pe unde da cu apa etc .

De planat chiulasa nu e o problema , costa 50 de lei .

Mai vorbim pana atunci !

Multa bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel cu 300 euro manopera imi cerea 350 roni pt planat, alti 350 roni pt incercat la presiune chiulasa, tarife nu ale lui ci ale celor cu care lucreaza! de asta nici nu m-am grabit sa-i duc masina, pai 50  lei  pt planat e parfum  :D

sigur ca vreau daca poti si ai timp, multumesc mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jurecan la tine e clar, ai blocul fisurat, ai vazut clar cat antigel ai in pistonul 4 .

@Popey dupa cum ti-am spus trebuie masurata compresia dar clar o sa iasa probleme la pistonul 1 pt ca se vede clar cum e plin de ulei acolo, la tine nu e vizibil ca la Jurecan antigelul in capul pistonului dar nici presiunea apei nu este asa mare.

La amandoi v-am recomandat alt motor, nu merita sa refaci un astfel de motor, nu stii ce gasesti si segmentii originali costa, la fel si garnitura de chiulasa chiar daca manopera este gratis .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan : am inteles, dar un motor costa peste 1000 euro si nu stiu daca e complet sau trebuie sa il completez de la motorul actual, daca are axe, supape, pistoane, ... etc.  dintr-o poza pe e-buy.de (Germania) am vazut ca nu are chiar tot; asi proceda cum mi-ai sugerat, adica in combinatie cu cineva care are nevoie de alte piese de la un s40t4, dar tare imi e teama ca n-o sa-l gasesc pe nenea acela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un motor T4 nu costa deloc peste 1000E, este insa mai greu de gasit dar nu imposibil, de obicei ce T4 se gasesc la dezmembrat nu mai au partea fata, din motive destul de evidente .

Blocul motor de T4 (B4204T5) este acelasi cu 2.0T (B4204T3) iar chiulasa este aceiasi, asta inseamna ca exista rezolvare, se pastreaza pistoanele, turbina, injectoarele si se schimba ce este stricat adica chiulasa sau blocul motor .

Cred ca RAND poate da mai multe detalii pt ca a avut si el aceasta problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu zic sa cauti un motor SH. Cu un meserias ca Brava, in 2 zile ai terminat demontat - montat si pleci. Daca il desfaci, cumperi piese, rectificari, manopera, nervi, poate dura luni de zile si in final nu cred sa iesi cu mult mai ieftin si poti sa ai sansa sa nu mearga bine. Un motor inchis e un motor inchis ... cind umbli in el ala nu mai e motor (sigur depinde la ce umbli). Imi pare sincer rau de ce ti se intimpla, dar rezolvare tre sa existe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta am spus si eu ca un motor care a fost segmentat nu mai este motor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu mai am motorul complet, dar imi lipseste chiulasa pe care am vandut-o :). Restul par in regula toate ... daca te poate ajuta vreo piesa ... let me know . P.S.: T4 meu avea aproape 280cp :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel cu 300 euro manopera imi cerea 350 roni pt planat, alti 350 roni pt incercat la presiune chiulasa, tarife nu ale lui ci ale celor cu care lucreaza! de asta nici nu m-am grabit sa-i duc masina, pai 50  lei  pt planat e parfum  :D

sigur ca vreau daca poti si ai timp, multumesc mult.

50 de lei la Caprita nu le orice ghena de service  :D

Analizeaza , vezi ce motoare gasesti si vezi cum este cel mai bine pentru tine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Biri chiulasa ta a ajuns la Jurcan dar el are si blocul fisurat, daca mai ai blocul este super .

@Brava  serviceul vecinului tau nu este ghena dar nici super service, in functie de cum pasesti la ei in service (cu stangul sau dreptul) te jupoaie de bani sau nu ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai atunci rezolvarea este asa: motor de la Biri + o chiulasa de cumparat. Chiulasa planata cu garnitura de cota se pupa brici, fara probleme. Nu este acelasi lucru cu schimbat pistoane, bloc, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Biri chiulasa ta a ajuns la Jurcan dar el are si blocul fisurat, daca mai ai blocul este super .

@Brava  serviceul vecinului tau nu este ghena dar nici super service, in functie de cum pasesti la ei in service (cu stangul sau dreptul) te jupoaie de bani sau nu ;D

Eu am fost tot timpul foarte multumit de preturi si de cum am fost primit , acum 3 saptamani am fost acolo cu o fuzeta sa mi schimbe rulmentul si n-a vrut sa-mi ia niciun ban a spus sa-i dau baiatului care a lucrat cat consider eu . La planat este acelasi pret si pt mine si pentru toata lumea .

Super service , da si ma repet DA , tocmai a teminat de reconditionat un Rolls din 64 ( parca ) i-a refacut tooot ce inseamna mecanica , suspensii ... caroseria arata impecabila , motorul , cutia si puntiile aratau de zici ca acum iesisera din fabrica .

A mai avut un Rolls Corniche la reparat , plus alte masini scumpe . 

AutoRom ul , Bavaria , Tiriac Auto si alti mari dealeri de la noi vin cu piesele la rectificat / reparat aici. Ca dotari numai zic , nu cred ca exista in tara un service care sa arate si sa fie dotat ca asta .  ;D   

Share this post


Link to post
Share on other sites

xydexter : motorul gasit de tine mi-ar fi bun si l-asi cumpara, nenorocirea e ca nu stiu engleza si nici nu am firma;  cost motor plus transport asi putea sa-l achit, dar repet, nu ma pot descurca singur; daca un volvist ma poate ajuta cu asta asi fi recunoscator si material si, pentru totdeauna, moral :D

Biri : asi prefera un motor complet, pt ca blocul motor de la tine, plus chiulasa, plus garniturile si alte piese, dar si manopera ies sigur mai scump;

Brava : daca ai putin timp. poti sa te uiti la motorul gasit de xydexter pe cgi.ebay.co.uk ... ? din cate vad eu care nu ma pricep ar fi in regula

Va multumesc la toti din tot sufletul, parca incep sa vad luminita de la capatul tunelului plin de funingine  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now