contdezactivat

De ce seria 400?

17 posts in this topic

Salutare

Acest topic este o curiozitate personala de a mea... dar poate fi si un bun indrumar pentru cei care doresc achizitionarea acestui model olandez de Volvo.

Astept raspunsul vostru la intrebarea din titlu, eventual insotita si de specificarea: cate masini ati mai avut sau condus (o perioada relevanta de timp) si cu ce motorizare/dotare seria 400 ati comparat.

Multumesc!  ;)

P.S. A doua curiozitate (sa raspunda la ea, numai cei care au raspuns la intrebarea din titlu): se poate desprinde macar o roata de la sol, in vrea conditie, la seria 400?

S-a rasturnat cineva vreodata cu seria 400? ...Eu nu am vazut nici una rasturnata.  ???

Am condus cel putin 3 luni, motorizarile : B18ft(m?), B18ep, B18u, D19t206, d19t266 dar nu am reusit cu nici una sa "imi iau zborul". :)

P.S.2. Rog o discutie cat mai tehnica, legata strict de dotari/motorizari/imprejurari... fara mesaje care ar putea fi considerate in neconcordanta cu regulamentul.

Merci din nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.Eu am condus pentru prima data seria 400,adica 440 1.9 diesel de 90 cp 66 kw,doar pentru 2 saptamani din pacate.Seria 400 pentru ca pretul a fost unul foarte bun,iar in al doilea rand am incercat sa vad diferenta intre vento tdi si volvo 440 1.9 diesel.Impresia a fost foarte buna pot sa zic,de aceea am ales Volvo.

In cei 2000 km nu am reusit sa imi iau zborul,dar am reusit sa merg fara apa in bazin,fara ventilator(ala care raceste radiatorul).Pot sa zic ca mergea chiar mai bine ca v40 ul actual ;D.Sa nu mai spun de consum care era foarte mic.

Ps 1 : Nu am reusit sa desprind nici macar un pic vreo roata.

De rasturnat nici eu nu am auzit/vazut pana acum.

Sper ca nu am uitat nimic. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am vrut sa cumpar unul, diesel , din Suceava.Designul e reusit, mie imi place. Am ramas placut impresionat de spatiul din masina;pare mai mare ca in V40. Directia....am condus cu 1 deget!! Masina pare mai mare decat este, si e drept sta extrem de bine pe drum. Adevarul e ca masinile din anii 80-90 (nu neaparat volvo) sunt mult mai robuste si mai bine gandite. Sa mai spun ca la modelele alea, fara "x" kg de electronica, aveau si consum mai mic, si poate erau si mai fiabile(unele).

Nu cunosc amanunte despre motorizarile de pe acest model, dar am inteles ca nu au atatea "bube " ca modelele ulterioare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conduc sportiv de fel.

Niciodata in existenta mea de sofer de 440 nu mi s-a ridicat o roata de la pamant. Imi place cum sta in curbe, desi prima data nu mi-a dat impresia de stabilitate.

Imi place ca e relativ usor de reparat si piesele sunt ieftine.

Imi place motorul, e teapan rau de tot. A mers tatal meu 200 de km cu vasul de expansiune gol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, am observat si eu ca la drum extraurban, nu ai nevoie de toata apa/antigelul la tine. :)

440/460 e intradevar mai mare la interior decat s/v40, datorita usilor groase de la s/v40.

Pentru cine intereseaza portbagajul, 440-ul poate inlocui cu succes un break, in conditiile rabatarii scaunelor spate.

Alte puncte forte? Nu mai are nimeni seria 400 pe aici? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un volvo  460Gl/93/ 1721cm/78kw.Eu sunt multumit de:

-spatiu

-confort

-fiabilitate

-tabla

-putere(mediu) 

-consum(mediu)

Nu sunt multumit de aspectul exterior,mai exact capota este primul tip.

Oricum imi place aceasta masina foarte mult, dar sincer imi doresc un s/v40

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu sunt multumit de al meu (460 gle 1.9 tdi)

cei drept nu sia luat zborul pana acum dar pot spune ca tabla e de cea mai buna calitate

al meu sta oprit in parcare in fata bloculuide aproape 2 ani . porneste la prima cheie fara probleme. am vreo 2 locuri unde am lovito un pic , cat ai pune degetul, si pot spune ca rugina parca fuge de masina asta .

acum te sa o pun unpic la pùnct : schimb de ulei, curele si ceo mai fi nevoie ca o asteapta vreo 3000 de km intoarcerea la casuta ei... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce mi-ar place un pic mai mult e un motor un pic mai puternic, tot diesel , aceeasi capacitate cilindrica dar sa nu fie renault... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alte raspunsuri?

Cu 480 nu e nimeni pe aici sa ne tina de povesti? :)

E un model atat de laudat in vest, ca a ajuns mai degraba mit.

Poate ne lamureste vreun pasionat de 480 cum e cu suspensia "retusata" de Lotus si motorul turbo "aranjat" de Porsche. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate cunosc motorul duce 170cai din fabrica (modificat Volvo+Porsche) cu aceleasi interne dar cu presiunea la 1bar. Daca gresesc da-ti cu pietre :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate cunosc motorul duce 170cai din fabrica (modificat Volvo+Porsche) cu aceleasi interne dar cu presiunea la 1bar. Daca gresesc da-ti cu pietre :D

Daca recunosti intai la cati cai... estimati, l-ai adus pe al tau...  :smile:

De abia dupa aia, o sa ne permitem "sa dam cu pietre".  ;D

....Si completeaza cu datele lipsa. Ce se intampla daca: schimbi turbina, axa cu came, umblat si la celalat ECU, intercooler, evacuare, etc... cred ca stii mai bine ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

+ 25km\h

Referitor la AXA pot sa-ti comunic ca au cam pierdut razboiul >:(

la celalalt ECU trebuie avut grija la parametri modificati

Radiatorul este foarte competent in privinta coborarii temperaturii aerului venit din compresorul turbinei, care poate fi t25 sau gt25r

Astept provincia ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vai ce in plus ma simt cu motorul meu asiprat. :smile:

Renault crap!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vai ce in plus ma simt cu motorul meu asiprat. :smile:

Renault crap!

Cam aceleasi motoare sau evolutii de motoare s-au pus si pe s/v40 dar numai ale noastre sunt Renault... celelalte sunt Volvo.   :P  :D:evil6:

Pentru cine nu cunoaste amplitudinea relatiilor Volvo-Renault/Renault-Volvo din anii '80-'90, e o diferenta mare. Eu care cunosc, nu vad nici o diferenta... doar ca motoarele renault puse Volvo erau mai smechere. In schimb, dupa '95-'96 cand s-a destramat alianta, situatia s-a inversat.... pe renault erau mai puternice.

In fine... altcineva cu argumente pro? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci vrei sa spui ca motoarele renault ce le avem pe seria 460 sunt mai speciale?

prin anii 80-90 multe firme faceau astfel masini, dar tot timpul am considerat ca de la renault motorul de 2.2 diesel est singurul care facea treaba buna

m-as bucura sa imi pot schimba parerea si sa consider ca si cel de 1.9 td e l afel de bun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam aceleasi motoare sau evolutii de motoare s-au pus si pe s/v40 dar numai ale noastre sunt Renault... celelalte sunt Volvo.   :P  :D:evil6:

Pentru cine nu cunoaste amplitudinea relatiilor Volvo-Renault/Renault-Volvo din anii '80-'90, e o diferenta mare. Eu care cunosc, nu vad nici o diferenta... doar ca motoarele renault puse Volvo erau mai smechere. In schimb, dupa '95-'96 cand s-a destramat alianta, situatia s-a inversat.... pe renault erau mai puternice.

In fine... altcineva cu argumente pro? :)

Adica motorul meu, care se gaseste si pe Renault Laguna, e mai "shmecher" decat unul de pe Renault Laguna ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Nu stiu cum se face, ca cei cu Renault, cauta motoare de Volvo. :D

Cazul 1.7turbo, e cel mai concludent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now