gabis

probleme incalzire motor??

17 posts in this topic

Buna....

am si eu un volvo v40 diesel din 2004 si am o problema care ma nelinisteste...

dupa cativa km de mers normal( fara porniri sportive si alte chestii)mers normal pana in 2200 de turatii, dupa ce opresc motorul se porneste termocupla si merge cateva minute bune, vara nu mi-am facut probleme, ziceam ca poate e din cauza caldurii, dar si acum cand e frig afara face la fel.Apa nu se incalzeste niciodata peste 90 de grade.oare de la ce o fii....?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

nu porneste alceva....tot termocupla porneste, pornea si vara si porneste si acum oricat asi merge de linistit:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica termostatul. Si radiatorul sa nu fie infundat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

=)) am si eu aceeasi problema cu acelasi tip de masina.. mai nou..pornesc masina ..motorul e rece si imi indica uneori ca apa e pe rosu :D am schimbat si termostat si bulb..nu imi face mereu ,doar cand ii vine..iar ultima data am sesizat ca nu incalzeste mereu in interior.. vine aer cald.. apoi imi baga aer rece...fara sa ating ceva.. ma gandesc sa nu fie ceva de la computer.. ultima speranta e sa sun la volvo italia.. mai am si un v40 benzina din 96 care nu mi.a facut astfel de probleme..

Share this post


Link to post
Share on other sites

vezi daca o fost umblat sa nu ai aer in instalatiea de racire daca nu atunci pompa de apa sau garnitura de chiuloasa(chiuloasa crapata)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu mi.a mai facut pana acum..masina ce.i drept o am de cateva luni dar pana acum nu mi.a facut asa ceva a mers totul ok .. cum a inceput sa imi faca problemele astea.. nu ii mai dau de capat..in ulei nu am apa si nici un apa ulei..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lucasv daca ai schimbat termostatul si bulbul de temperatura Atunci Mai mult ca sigur este garnitura de chiulasa arsa, iti recomand sa te duci la un mecanic si o sa iti spuna ce si cum. Eu acum am terminat de schimbat garnitura la un pret de 700 lei manopera + piese inclusiv rectificat chiulasa. Spor

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai dat cam mult mi se pare.. o garnitura costa in jur la 170 lei nu stiu cat e rectificatul..restu ma pot baga sa fac eu ..majoritatea reparatiilor mi le fac singur.. am schimbat si cutia de viteze singur dupa ce un "mecanic" a schimbat semeringul dintre cutie si motor si pierdea ulei mai tare... am ajuns sa ma descurc si singur din pacate dar spre binele meu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crestea temperatura pana pe zona rosie dar asta doar cand mergeam Mai mult

cu peste 80 km asta la inceput dupa aceea mi se incalzea si in oras nu apucam sa fac 5-6km si indicatorul de temperatura a apei era pe zona Rosie. In prealabil am schimBat si eu termostatul+bulb de termperTurA dar faca nici un succes. Asa ca am ajuns la

ultima chestie ce putea sa fie: garnitura de chiuLasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da bine am inteles acum..la tine problema persista.. la mine merg si brusc creste temperatura in bord..dar in motor are temperatura normala. ma opresc sau continui drumul si isi revine la normal in cateva momente.. e ca si cum ai scoate mufa la bulb. ma gandesc sa nu fie un fir intrerupt pe undeva..  si mai nou am vazut aseara ca la un drum de 50 km..imi baga caldura normala..apoi a inceput sa bage aer rece.. tocmai am facut o tura si masina merge normal.. problemele ce le am eu sunt pe moment o data la 2 zile sau odata pe zi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

tocmai am sunat la volvo italia si mi.a zis ceea ce banuiam si eu ... un fir intrerupt pe undeva trebe de controlat instalatia.. problema cu caldura in masina poate fi alta , un motoras blocat sau alte chestii..dar problema temperaturii e un fir probabil intrerupt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am avut aceleasi probleme..se incalzea motorul si la un moment dat am ramas fara caldura in masina..mecanici care mai de care o ardeau chiuloasa (ca e fisurata ca e garnitura..) si era pompa de apa. am cumparat si am pus sigur la loc. Acum am si caldura in masina si nu se mai incalzeste peste masura nici motorul. Asa ca ATENTIE

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am avut aceleasi probleme..se incalzea motorul si la un moment dat am ramas fara caldura in masina..mecanici care mai de care o ardeau chiuloasa (ca e fisurata ca e garnitura..) si era pompa de apa. am cumparat si am pus sigur la loc. Acum am si caldura in masina si nu se mai incalzeste peste masura nici motorul. Asa ca ATENTIE

Mie nu mi se incalzeste mai tare de 90 de grade, adica la jumate acul inducator, doar ca imi porneste termocupla dupa mers normal, cand opresc motorul se porneste termocupla si merge cateva minute, apoi se opreste.Nu cred ca ii normal avand in vedere ca temperatura de afara e scazuta si nu fortez deloc masina.nu stiu de la ce poate fii....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu mi se incalzeste mai tare de 90 de grade, adica la jumate acul inducator, doar ca imi porneste termocupla dupa mers normal, cand opresc motorul se porneste termocupla si merge cateva minute, apoi se opreste.Nu cred ca ii normal avand in vedere ca temperatura de afara e scazuta si nu fortez deloc masina.nu stiu de la ce poate fii....

incearca termostatul..il scoti bagi in apa fiarta si vezi daca functioneaza (putin inainte sa inceapa apa sa fiarba ar trebui sa se miste si sa deshida)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now