Trofin Gabriel

Antigel sub presurile de la picioare(fata)

20 posts in this topic

salutare tuturor... dupa cum spune si titlul am un necaz... fara sa vreau, intr-o zi, cand faceam curat in masina am descoperit in fata la picioare ce presurile de cauciuc sunt umede. cand mam uitat mai bine am observat ca erau imbibate cu antigel. In timp am observat si pierderi de antigel din vasul de expansiune... ce sa fie oare? eu ma gandesc la radiatorul de la incalzitor... sa fi cedat si antigelul sa se fi scurs pe sub presuri? astept sfaturi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooooo ba da... eu zic sa te uiti si in spate, ca eu cresteam Gupi sub covorase :)))

Costa vreo 350-400RON de la HELLA unul nou, original si nu mai ai batai de cap !

Share this post


Link to post
Share on other sites

In spate nu e ca m-am uitat cu atentie... deci, sa inteleg ca e spart radiatorul... oare daca o sa incerc cu praf din ala care se pune in radiator nu reusesc macar sa il mai "pacalesc"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu... schimba-l. Sfatul meu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus solutie(praf) NoLeak de la piese auto(3lei) si a functionat.

1 - Te asiguri sa ai nivelul de antigel.

2 - Lasi 10 minute masina pornita sa se incalzeasca.

3 - Torni jumatate de continut, incetul cu incetul.

4 - Faci un drum lung(30km+) mers mai turat.

5 - Doamne ajuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faceti cum vreti :)... Sunt mari sanse ca solutia sa infunde si RESTUL radiatorului... si canci caldura la iarna. Frate nu merita masina aia un radiator de 3 milioane dupa 12 ani ?! Of...

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimba-l imediat, lasa solutiile alea minune sa le cumpere posesorii de logane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acele solutii "minune" se folosesc numai cu apa. Pe linga faptul ca infunda porul infunda si restul (radiator, calorifer, furtune subtiri, supape de presiune, etc. Este o solutie de criza .... dar cind bagi antigel ... isi da drumul porul si trebuie remediata cauza. Antigelul ataca praful respectiv si il spala..

Share this post


Link to post
Share on other sites

In spate nu e ca m-am uitat cu atentie... deci, sa inteleg ca e spart radiatorul... oare daca o sa incerc cu praf din ala care se pune in radiator nu reusesc macar sa il mai "pacalesc"?

Nu baga praf , n-ai sa faci nimic . Eventual cauta unul SH , dar vorba lui @MC la 400 lei nou e chiar onorabil si nu trebuie sa te duci la service sa-l schimbi . Eu am optat pentru varianta SH pentru ca al meu era vreo 750 lei acu 2 ani . Stiu ca nu avem acelasi model dar poate te ajuta ghidul facut de mine la inlocuirea piesei .    http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,4070.0.html  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut... cred ca pana la urma o sa iau unul nou... astazi am desfcut sa vad ce sa intamplat acolo si sa las si covorasele la uscat... dupa ce am disfacut am sters antigelul de pe acolo, mam urcat in masina, am dat drumul la caldura si am mers cativa kilometri sa vad cam pe unde ar pierde... dupa ce am ajuns inapoi acasa si m-am uitat nu se observa nimic, nici o urma :(... pierderea sa fie oare in timp? sau mai poate fi de la conducte ceva? sa nu cumpar radiatorul ala si sa fie altceva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am scos cam 2L de apa din ea (am avut noroc ca s-a spart cel de interior cat era spart si cel de-afara si nu s-a imbibat decat cu apa). Apasa tare pe cauciucul de sub mocheta ca o sa zemuiasca surprizator de mult...

Share this post


Link to post
Share on other sites

da... cat am mers sa ridicat apa... am mers cam 30 km mai in fortza, mai turat.... nu stiu ce sa fac... mie frica  sa nu iau radiatorul asta si sa fie din alta parte :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu pot spune ce am patit eu, la Golf 4 aveam radiatorul fata lovit si pierdea apa, la Casco nu au vrut sa-l schimbe ca nu iesea din dinamica accidentului caz in care am cumparat praful magic si am pus, toate bune si frumoase nu a mai curs apa, cred ca merge si in ziua de azi singura problema a fost ca la nici 2 luni a picat pompa de apa DAR la VAG este cu pale din plastic si trebuia schimbata de vreo 100.ooo km si nimeni nu o schimbase deci se poate sa nu fii fost de la praful magic.

Oricum la mine a functionat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Trofine: daca ai caloriferul spart, cu caldura pornita, fara A/C pornit, aeroterma insa pornita, trebuie sa-ti abureasca parbrizul si sa miroasa a antigel in masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da... cat am mers sa ridicat apa... am mers cam 30 km mai in fortza, mai turat.... nu stiu ce sa fac... mie frica  sa nu iau radiatorul asta si sa fie din alta parte :(

Daca ti-a curs antigelul dupa procedura, nu inseamna neaparat ca nu a functionat.

Daca ai pus praful si ai mers cum ti-am zis si inca ai pierdut antigel, fa-i nivelul si vezi daca iti mai curge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

intr-adevar asa mi se intampla... Cand dau drumu la caldura, imi abureste geamurile foarte puternic si apare si un miros neplacut:(..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba-l si ai scapat. Acu' pina vine iarna ca apoi e naspa rau. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutam.....si eu am avut aceeasi problema.....am incercat fel de fel de solutii de-astea romanesti(prafuri magige alea alea)....nu merge....am rezolvat-o cu unul nou si gata!!!!

Are dreptate Midnight...nu merita si masina asta 3-4oo lei dupa 12ani??!!!:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now