Sign in to follow this  
Followers 0
cloned

DPF: delete sau replace?

11 posts in this topic

Buna tuturor forumistilor volvo

Sunt un relativ proaspat (6 luni) detinator al unui Volvo V50 motor 1,6D, o masina foarte faina, dar...

Din pacate la 1 saptamana dupa ce l-am achizitionat motorul mi-a intrat in "limp mode".

Dupa o extensiva documentare online (multumesc tuturor care au postat informatii aici, mi-au fost de mare ajutor) si o diagnoza la Volvo Timisoara mi s-a spus ca e filtrul de particule de vina si l-au regenerat. Sfatul a fost sa merg mai turat ca sa nu se mai intample si sa evit sa merg mult prin oras.

Situatia s-a repetat, de data aceasta fiind pe autostrada, la intoarcerea din concediu. Nu va spun ce placut a fost Grecia-TM in limp mode :rolleyes:

Iarasi service, regenereat, mi-au zis ca e foarte imbacsit si "mergi dom'le mai turat" sa se regenereze calumea. Bun zis si facut, drum Budapesta, 3000-3400 rpm constant pe autostrada.

Acum, dupa aprox 2 sapt in care am avut mai multe drumuri in oras de facut mi-a intrat iara in limp mode.

Din ce imi dau eu seama DPF-ul meu e cam kaput si trebuie schimbat(nu mi se pare o rezolvare a problemei sa merg vesnic peste 3000 de ture, plus ca ma simt ca un papitoi in a 2-a la 3200rmp cu motorul urland pe strada de se uita toata lumea la mine). Inlocuirea ar fi undeva peste 1000 euro din ce mi-au spus la Volvo.

Intrebarile mele sunt

1. E mai bine sa-l scot (e clar mai ieftin) dar nu implica ceva dereglari ascunse, etc...

2. Exista si alti producatori de filtre de particule diesel, mai ieftini decat volvo?

Va multumesc tuturor anticipat!

Dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand, bine ai venit printre noi, iar in al doilea rand, sa-l stapanesti sanatos bujuteria pe care il ai, cu multi kilometri si fara incidente. Ei, tie a c-am inceput prost experienta volvo, dar sper ca asta sa nu te faca sa te descotorocesti de masinuta. Cu raspunsurile techice o sa vina baietii cu experienta in domeniu, si sunt sigur ca ti-le vor rezolva ::) . Asa ca, la drum cu si "enjoin the experiens " :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

in caz de "delete" trebe sa pui in calcul si o "spaguta" la itp + ceva umblat la soft , care nu e gratis, insa, per total tot iesi pe +.

sa nu se ia de tine "verzii" de pe forum....::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numai anularea din soft a DPFului costa 350E la care se mai adauga drumul pana la Bucuresti daca nu ai in TM pe cineva care anuleaza DPF din soft + anularea fizica a DPFului (golirea lui sau inlocuirea cu o teava), astea cred ca te duc pe la 500E .

Avantajul este ca nu mai ai nevoie de aditiv pt regenerare si daca tot ii pui soft o sa ai si mai multi cai .

Dezavantajul o sa fie fumul scos in acceleratii puternice dar nu cred ca o sa incalzesti prea mult calota polara :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri

Am gasit in TM pe cineva care face DPF delete, ceva mai ieftin (400 euro parca, nu mai sunt sigur ????) cu tot cu inlocuire (teava) si resoftare "pe masa" (n-am inteles exact cum vine aia). In afara de asta am mai gasit un site in UK care vinde niste cutiute ce anuleaza erorile date de disparitia fizica a DPF-ului.

La ITP se analizeaza si opacitatea fumului, diferentiat in functie de masina si anul de fabricatie?

Eu ca principiu as fi pt replace, insa...hmm, e o diferenta mare de bani plus ca e o parte a masinii in care mi-am cam pierdut increderea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu zic sa dai o fuga si pana in ungaria la reprezentanta si vezi ce zic si ei.poate ai surpriza sa gasesti mult mai eftin.sau mia aia de oiro era de dincolo?avand in vedere ca motorul este unul foarte comun si altor marci poate gasesti mai moca la ei

poate reusesti sa scoti afacerea pe la 6-700E si atunci diferenta itnre unul nou si anulare este una acceptabila.Il anulezi si apoi mergi la Itp si te rogi sa l iei sau sa nu fie supra control.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

va salut!o intrebare scurta!cam cat costa o resoftarea calculatorului la un volvo s40 din 2005.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care calculator ca sunt vreo 10 numai la prima strigare :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil se refer la ecu,cum faci domnu Rbn(il anuleaza din ssoft)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Rabane e 300E de anulat din soft .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai un filtru de particule nou cat costa?

sau

Ce anume se schimba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0