Sign in to follow this  
Followers 0
Guest lex69

schimbat filtru climatizare la noul S40

35 posts in this topic

Dar de ce trebuie sa pui coastele pe prag ? Nu ai burta ? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu 3 prelungitoare, clicket mic si cardan iti ia 30 de secunde sa desfaci cele 3 suruburi, inca 30 maxim sa scoti mufa si fluturasul de la capac, 10 sa tragi afara filtrul vechi si sa tusesti de la ce iese din el. Vreun minut sa il bagi pe cel nou fara sa il storcesti, si inca 30 de secunde sa pui mufa si suruburile la loc. Vorbim de volvo nu de ford, cu fluture nu cu 3 suruburi de 8, si de cel mai usor caz cand nu ai si aripioara de la tapiseria de sub bord sa iti acopere suruburile de sus, si nici piulite de alt fel pe care nu le poti desface doar dand cu dejtu pe ele :))

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce 3 prelungitoare și de ce cardan ? Clichet articulat și tubulara de 10 lunga .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si curatenie in lacasul filtrului?!? Adica montati noul filtru in locul celui vechi fara sa aspirati putin pe acolo: frunze uscate praf etc.? Nici la reprezentanta nu se face asa: iti pornesc ventilatia pe treapta maxima, in cel mai bun caz.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ai frunze nu te apuci sa sufli, nu de alta dar muti praful din dreapta in stanga(in evaporator, unde nu trebuie sa fie). Cu ventilatia pornita la maxim faci acelasi lucru. 

Daca sunt frunze, ok le scoti si atat, nu te apuci sa sufli, din acelasi motiv ca mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu aspiratorul trage, nu sufla aer. Faza cu ventilatia pe ultima treapta am vazut ca se practica in service-uri nu am recomandat aceasta metoda. Iar la o masina care circula in romania fi sigur ca vei gasi frunze faramitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt sigur ca nu prea gasesti, si daca gasesti sunt in filtru. Trecand peste, daca tu ai loc sa bagi aspiratorul la un xc60 de exemplu, iti dau ce vrei tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acelasi lucru la S40. Frunzele raman in SPATELE filtrului, si bineinteles ca scoti ce e pe acolo, nu te apuci sa montezi ca Dorel si sa storcesti frunzele. Daca dai drumul la ventilatie pe maxim iti trage toata mizeria si ti-o baga pe gurile de ventilatie sau prin pale si te trezesti cu floncaneli si zbarnaieli :))

Ala a fost cazul IDEAL am zis, nu cand tre' sa chemi vidanja sa scoti ce-i acolo.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suntem in sectiunea S40/V50, FoMoCo, deci nu vad legatura si nu ma pot pronunta cu privire la XC 60, dar la S40-ul meu si la Fordul Focus aspir lacasul filtrului de polen, si am gasit mereu bucatele de frunze. Am un furtun mai subtirel care se ataseaza furtunului de la aspirator.

Ma rog, fiecare face cum vrea si considera ca este ok.

PS. Alex, am postat in acelas timp. Raspunsul era pentru Brava.

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frunze întregi nu ai cum sa găsești la S40/V50 . Iar în cel mai rău găsești mici bucatele care ies destul de ușor și rapid când tragi filtrul jos afara . Nu am găsit balauri pe acolo. La modelele mai vechi P2 găsești tot felul de balauri .

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0