Brava

Nu-i dau de cap

24 posts in this topic

Am schimbat la masinuta asta tot ce inseamna alimentare , am pus injectoare de 20 V , clapeta mare de 20V , filtru de benzina si tot nu vrea sa treaca de 5000 + rpm , pur si simplu cand ajunge la 5000 rpm da in nas ca si cum ar avea limitare , dar aia este pe la 6500 rpm , ma rog nu face ca la limitare , am sa filmez zilele astea . Acum mi s-a dus de tot si pompa de benzina in mama ei , are scurt in ea , am pus una care o aveam pe acasa , ce-i drept cand am legat-o la curent cam "caraia" si nici n am ajuns bine la colt ca s-a dus si asta . Dar pana la colt a tras incredibil de bine ..... se aude mult mai altfel motorul de la injectoare si clapeta , poate si de la filtrul benzina .

Are cineva idee ce ar mai trebuii sa-i schimb ?

Cheers !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai dupa ce schimbi pompa de benzina si regulatorul de benzina mai vorbim .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaa .... am schimbat si regulatorul , mai am pompa , as vrea sa-i schimb si valva de ralantii dar problema este ca trebuie sa adaptez de la 20V , a mea are 2 fire aia de la 20V 3 , vreau sa o schimb ca imi sta ralantiul cam pe la 700 in loc de 850 .

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

AVEM POMPA.

CU SCAZAMINTUL CARE''TREBUIE'' SA IL FAC O IEI PE BANUTZI FRUMUSEI

CALL ME...................................................................................................................

atentie la felul scrisului ..... ;)

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine Criss ... te sun maine dupasa ca acum e deja tarziu .

Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU S-A CULCAT NICI CRISS JR,UNDE VEZI TU CA ESTE TIRZIU?

POATE UNDE S-A INTUNECAT MAI DEVREME.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut EXACT aceeasi problema pentru cateva zile, acum ceva vreme. Fix la 5000 rpm intra in limitare. Indiferent de treapta de viteza, de conditiile de afara, etc.

Cand si-a revenit nu pot spune exaxct, nu ii dau blana tot timpul :) ... Nu a coincis insa cu nici o schimbare de filtre, carburant, piese, etc.

Ce stiu e ca, cu o zi inainte sa imi dau seama ca NU mai aveam problema asta, pusesem testerul pe masina. Nu stiu daca are sau nu legatura, insa cam asa au decurs lucrurile :)

De atunci totul ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu i-am resetat tot . Mai am de inlocuit RPM sensorul plus curatat gaurile din volanta . Maine trec pe la prietenul Criss sa-mi iau pompa de benzina :D

Daca tot nu merge ... 3 litrii de benzina un fitil si o bricheta :lol:

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge a mea 5600rpm si nu merge a ta? :rolleyes:

In DTM nu ai incercat sa testezi componentele?

Daca limitarea apare fix la aceleasi turatii mereu, motorul e in protectie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mini D5-ul ajunge la 6k :lol: N-am ce sa-i mai testez , DTM cod 111 , deci totul este perfect :lol: si totusi ceva nu este bine :angry:

Am sa vad daca gasesc pe aici niste cale de pus distributia la punct daca nu am sa cumpar :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat pompa de benzina , regulator presiune 20V , clapeta acceleratie 20V , delco , rotor , fise 20V , dar acum nu trece de 5500 ... acolo parca s-ar limita :lol: Si daca ii dau forja da cu "benzina ne arsa" nu multa dar da .. dadea si inainte , acum parca mai putin .

Mai am sa-i schimb RPM sensorul si sa-i curat orificiile din volanta si sa-i schimb suportul de la rotor ca numai are prinderile oem .

Am sa vad daca totusi gasesc pe aici cale sa pun distributia ca la carte .

Ca o prima impresie cu injectoare , regulator si clapeta de acceleratie de 20V ... no offence dar trage mult mai bine ca un 20V :lol: acum sunt aproape multumit , nu mai intrerupe , raspunde prompt la acceleratie dar totusi mai este ceva ... si nu ma las pana nu aflu .

Va pup :iroc:

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

injectoare boss.

fa o proba cu alte injectoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pus si alte injectoare .

Vadime vezi sa nu cazi in extrema aialalta, adica sa nu cumva sa-i faci consum de T5 :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce nu înteleg eu este ,de ce ai schimbat atâtea componente ale motorului :mellow:

Si ce motor ai de fapt pe masină ?

Nu este bine să pui alte componente de pe alt tip motor ,deoarece calculatorul este setat

ptr. un anumit tip de senzori.

Asa o sa schimbi tot motorul ,una câte una ,şi tot nu faci nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...DTM cod 111 , deci totul este perfect :lol: si totusi ceva nu este bine :angry:

...

Ala este DTC (test mode 1), nu DTM.

Eu ma gandeam sa mergi mai departe, cu test mode: 2 (sensor imputs to the ECM), 3 (automatic actuator test) si 4 (manual actuator test).

Astea, impreuna cu wizard-ul de la "Simptom related" din Vida, ar trebui sa te aduca la un rezultat.

Bafta.

P.S. Apropos de distributie. Cand am schimbat-o ultima oara, era pusa la semn dar masina nu mergea bine. Nu atingea turele si facea fum la turatii. A trebuit sa o dea cu un dinte inainte sau inapoi, nu mai retin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce nu înteleg eu este ,de ce ai schimbat atâtea componente ale motorului :mellow:

Si ce motor ai de fapt pe masină ?

Nu este bine să pui alte componente de pe alt tip motor ,deoarece calculatorul este setat

ptr. un anumit tip de senzori.

Asa o sa schimbi tot motorul ,una câte una ,şi tot nu faci nimic.

Pe masina am 2.5 10 Valve , injectoarele de 10 Valve sunt Siemens si dau 192 cc iar cele de 20V sunt Bosch si dau 199 cc , ale mele erau ruginite si se blocau ..asa ca am trecut pe 20 V . Clapeta ramanea blocata cate odata ..am trecut pe 20V , fisele au crapat .. am trecut pe 20 V , din pompa originala mai ramasese doar carcasa , pompa propriu zisa era una fff mica in comparatie cu asta oem pe care am pus-o acum , le-am schimbat pe toate de nevoie .

Ala este DTC (test mode 1), nu DTM.

Eu ma gandeam sa mergi mai departe, cu test mode: 2 (sensor imputs to the ECM), 3 (automatic actuator test) si 4 (manual actuator test).

Astea, impreuna cu wizard-ul de la "Simptom related" din Vida, ar trebui sa te aduca la un rezultat.

Bafta.

P.S. Apropos de distributie. Cand am schimbat-o ultima oara, era pusa la semn dar masina nu mergea bine. Nu atingea turele si facea fum la turatii. A trebuit sa o dea cu un dinte inainte sau inapoi, nu mai retin

My bad , era seara sau prea dimineata :lol:

O sa trec si pe testele 2 , 3 , 4 , dar nu cred ca voi gasi rezolvarea acolo , first of all am sa curat volanta si am sa schimb sensorul mai departe distributia .

A pus si alte injectoare .

Vadime vezi sa nu cazi in extrema aialalta, adica sa nu cumva sa-i faci consum de T5

Heh ... al meu in afara scoate si 6.5 daca nu sar de 100 :lol: Sa consume 7 , 8 dar sa stiu ca merge :D

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut astazi un drum mai lug in afara orasului , la prima vedere s-a comportat excelent , consum 8 si ceva :P dar tot nu trece de 5200 :banghead: Inca studiez .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce am tot studiat .. si studiat problema , am ajuns la concluzia ca atunci cand distributia este pe semne pistonul nr.1 mai are 2 dinti pana sa ajunga sus . Eu am pe masina vilbrochen de 2.5 20V din 1992 ( prima serie ) ideea e ca este la fel ca la 2.5 10V , darr din 1994 s-au schimbat putin motoarele , si mai ales distributia . In vadis vilbrochenele au acelasi part No si in 1992 si in 1995 dar la un part No scrie - 1993 ( pana in 1993 ) si la celalalt din 1993 in sus ( ESTE ACELASI COD !! ) . Ma gandesc ca vilbrochenul din 1992 are alte ghidaje pentru fulie . In vadis zice : "Incorrect setting of the camshaft relative to the crankshaft will cause valves to open too early or too late, resulting in loss of engine power and low revving " mai pe romaneste turatii joase . Saptamana asta daca nu gasesc pe la cineva cale de 850 am sa ma duc la Primus .

Best .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am ajuns sa pun motorul pe cale :D dar este clar ca nu este din distributie . Cand ajunge la 5200 da cu fum negru la greu , deci amestec mult prea bogat , iar cand se incalzeste scade turatia , care din cate am inteles este tot de la amestecul bogat .

Acum , ce ar putea determina aceste lucru ?

-Injectoare - le-am schimbat , nicio diferenta

-Air temp sensor

-MAP sensor

-Lambda

-Senzorul de temp al apei ?

si cam atat .

Eu am sistem de injectie fenix 5.2 care nu are debitmetru . am gasit in autodata cum sa verific MAP sensorul dar am nevoie de un manometru pentru vacuum , oricum l-am schimbat si pe asta si la fel , nicio schimbare .

Jupane , need some help :D

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de unde ai tras concluzia ca distributia nu poate fi cauza?Pana nu pui acele cale pe axele cu came ipoteza ramane valabila!Mai poti sa te "joci" putin la pozitia pinioanelor pe axe stanga-dreapta in slitz-uri ca nu trebuie sa dai jos decat capacul de plastic si de slabit cele trei suruburi ,le faci semne si apoi schimbi pozitia si vezi ce efect are.Acolo e vorba de finete mare,fiecare grad conteaza ;)

Edited by capi_1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

in spate , axele cu came sunt aliniate perfect :D , daca era distributia trebuia sa porneasca greu , dar porneste cat se poate de normal , oricum cand o scot "din garaj" ma duc la respectivul sa-i pun calele :D dar sincer eu mizez pe un senzor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa ajungi pe la mine si vedem clar ce nu merge .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdanelu asa voi face , cand o termin vin direct la tine :D ma inzestrez cu niste vin , cola , sminte si ne punem pe treaba :P dar daca ma apuc sa o iau acum prin eliminare , pierd timp si e posbilil sa nu gasesc cauza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

avem senzori ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now