larahau

D4204T dar...

37 posts in this topic

In urma comparatiei facute intre motorul masinii lui thor4ever si a motorului masinii mele am observat ca masina mea are o tubulatura in plus la admisie practic e o piesa in forma de Y ce realizeaza o ramificatie iar la motorul lui exista o singura tubulatura.Intelegeti mai bine din poza.Care e diferenta comparativ cu cea de la motorul lui thor4ever ?Ce rol are?

post-1859-055309400 1291138659_thumb.jpg

si dupa cum observati in poza de mai jos am o scurgere usoara de ulei la piesa indicata in imaginea de mai jos, e normal?

post-1859-032565100 1291138757_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

VOLVO-25.jpg

nu am apucat sa fac o poze dar...am gasit pe net

cam asa arata al meu,D4204T2

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai... exista varianta T si T2... si am impresia ca mai este una care nu e listata in Vadis. Serie limitata, ceva (posibil diferenta de LPT sau HPT).

Al tau e T2 ca al lui thor4ever ?

BTW... arata nasty de tot motorasul asta din poze. :) E suficienta poza ca sa iti dai seama ca are un cuplu de zile mari. ;)

...Sa fie la mine, sub 200cp nu l-as lasa. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

al lui ii d4204t 100kw si al meu ii d4204t2(ceva norme franceze)98kw cu emisii 148 Co2

vasi tu ce emisii ai trecute in cartea din germania?

dar ce rol ar avea tubulatura aia ?

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al lui lerahau este Euro 4 cu DPF (EMISSION CODE 5) iar al lui Thor este EURO 3/4 fara DPF .

Share this post


Link to post
Share on other sites

al lui ii d4204t 100kw si al meu ii d4204t2(ceva norme franceze)98kw cu emisii 148 Co2

vasi tu ce emisii ai trecute in cartea din germania?

dar ce rol ar avea tubulatura aia ?

T nu foloseste aditiv la DPF, e euro 3.... T2, da... si e euro4.

Unde merge tubulatura "in plus"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

T nu foloseste aditiv la DPF, e euro 3.... T2, da... si e euro4.

Unde merge tubulatura "in plus"?

poi al meu este euro 3 cu dpf pasiv din ala fara aditiv,adaugat ulterior,este d4204T2

si celalalt este euro 4+dpf,de care nu stiu,d4204T cu YV1MS755162219210

tubulatura o ia in jos :D,nu ne am uitat exact unde se duce

daca se poate cei ce poseda acelasi motor sa ne zica cum arata la ei.cred ca ff putini au d4204T2

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

vasi tu ce emisii ai trecute in cartea din germania?

- innerorts 200g/km

- ausserorts 126g/km

- kombiniert 154g/km

Share this post


Link to post
Share on other sites

poi al meu este euro 3 cu dpf pasiv din ala fara aditiv,adaugat ulterior,este d4204T2

...

Inseamna ca le-am incurcat. E invers fata de cum am spus eu.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

si atunci toate motoarele d4204T au bypassu ala?sau doar alea cu VIN yv1ms755xxx

ma gandesc ca cei ce au 2.0d ne pot zice.deasemenea cei ce stiu 100% ca au dpf cu aditiv:exista ceva martor in bord cand pui cheia in contact sa indince DPF?

cred ca tubulatura aia o ia catre radiator in jos

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar eu mai am o nelamurire...ce e cu scurgerea aia de ulei?la piesa aia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar eu mai am o nelamurire...ce e cu scurgerea aia de ulei?la piesa aia...

prima data tre sa afli ce face si cred ca ar fi bine sa o stergi bine bine cu ceva solutie si apoi s o urmaresti sa vezi de unde apare exact.poate ca este stropita de alta componenta din alta parte, cu toate ca nu cred ca mai ai mizerie altundeva

Share this post


Link to post
Share on other sites

prima data tre sa afli ce face si cred ca ar fi bine sa o stergi bine bine cu ceva solutie si apoi s o urmaresti sa vezi de unde apare exact.poate ca este stropita de alta componenta din alta parte, cu toate ca nu cred ca mai ai mizerie altundeva

Cu ce solutie? Am si eu o problema asemanatoare si am incercat sa degresez cu tot ceea exista in Cora/Carrefour/Real/Auchan, etc....si tot nu am reusit sa curat locul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai am in alta parte mizerie e doar acolo in zona piesei respective dar cum zici tu, mai intai tre sa aflu ce e cu ramificatia aia...

Azi mi-am luat cartea "VOLVO S40&V50 Mar 2004 to Jun 2007 (04 to 07 reg) Petrol & Diesel Owners Workshop Manual steb-by-step maintenance and repair" de la Haynes si nici acolo nu apare tubulatura asta "misterioasa"...

Cu ce solutie? Am si eu o problema asemanatoare si am incercat sa degresez cu tot ceea exista in Cora/Carrefour/Real/Auchan, etc....si tot nu am reusit sa curat locul

Deci sa inteleg ca si tu ai ramificatia aia...si nu stii ce e cu ea?

Edited by larahau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu ce solutie? Am si eu o problema asemanatoare si am incercat sa degresez cu tot ceea exista in Cora/Carrefour/Real/Auchan, etc....si tot nu am reusit sa curat locul

benzina...sau ceva wd40 sau din ala de curatit franele(cu toate ca pe flacon:a se evita contactul cu componentele din plastic/cauciuc,dar cei de la service dau cu veselie peste tot)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai am in alta parte mizerie e doar acolo in zona piesei respective dar cum zici tu, mai intai tre sa aflu ce e cu ramificatia aia...

ramificatia dupa cum zice bogdan poate sa fie un bypass care iti baga are cald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta imi da daca introduc VIN-ul...

Výrobce: Volvo osobní

Model: S40 (2004...)

Rok výroby: 2006

Karoserie: 4 dvéřová FWD Sedan

Motor: D4204T --> 136k/4000ot -- 320Nm/2000ot -- 1998ccm -- S40/V50 -- 2003

Emise: EM R1 (od roku 2004: EURO5)

Převodovka: manuální převodovka M66, MMT6

Továrna: Ghent, Belgie

SN: 219210

Dar e ciudat...aici scrie EURO5 si in actele nemtesti EURO4

Edited by larahau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cifra a 8 a din VIN reprezinta clasa de poluare, masinile care au 5 au acel Y, cele cu 3 si 4 nu au acel Y.

Nu conteaza daca este D4204T sau T2 .

Este ulei de la turbo (traseu IC) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cifra a 8 a din VIN reprezinta clasa de poluare, masinile care au 5 au acel Y, cele cu 3 si 4 nu au acel Y.

Nu conteaza daca este D4204T sau T2 .

Este ulei de la turbo (traseu IC) .

si avantajul teoretic al tubulaturii in y care ar fi?

pierderea de ulei se datoreaza piesei de plastic sau sa fie un colier slabit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce pot sa va spun e ca la motorul meu E4 2.0D

am observat si eu aceeasi problema, imi e stropita cu ulei toata zona

aceea. (da, motiorul nu e prevazut cu acea tubulatura).

N-am descoperit nici eu care ar fi scopul.

Ca o evacuare nu prea arata, mai degraba parca ar lipsi ceva de acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce pot sa va spun e ca la motorul meu E4 2.0D

am observat si eu aceeasi problema, imi e stropita cu ulei toata zona

aceea. (da, motiorul nu e prevazut cu acea tubulatura).

N-am descoperit nici eu care ar fi scopul.

Ca o evacuare nu prea arata, mai degraba parca ar lipsi ceva de acolo.

pune te rog o poza cu motorul sa vedem.ai dus masina pt curatit egru cumva?

deci motorul are tubulatura in Y sau ii doar cu tubul pe stanga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pune te rog o poza cu motorul sa vedem.ai dus masina pt curatit egru cumva?

deci motorul are tubulatura in Y sau ii doar cu tubul pe stanga.

Am sa pun o poza... momentan masina e pe undeva in alt cartier.

Am profitat de ziua libera de azi si am chefuit azi noapte.

Cred ca imi scapa ceva: "ai dus masina pt curatit egru cumva?"

Sau nu stiu eu ce inseamna sau ai tastat gresit si nu ma prind...

nu are tubulatura in Y, are un orificiu pe unde "scuipa" ulei probabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa pun o poza... momentan masina e pe undeva in alt cartier.

Am profitat de ziua libera de azi si am chefuit azi noapte.

Cred ca imi scapa ceva: "ai dus masina pt curatit egru cumva?"

Sau nu stiu eu ce inseamna sau ai tastat gresit si nu ma prind...

nu are tubulatura in Y, are un orificiu pe unde "scuipa" ulei probabil.

am vrut sa zic daca ai fost cu masina la service pt curatat EGR(tubulatura pt evacuarea gazelor)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mea are doar acel furtun spre stanga si la fel la piesa aia are ceva ulei pe acolo.Masina merge bine,la urmatoarea revizie o sa curat EGR,traseu turbo,turbina si va spun ce e pe acolo(asta daca nu o face cineva inainte :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now