Claudiu

Membru
  • Content count

    143
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Claudiu


  1. Multumesc pentru recomandare ,Cristi ! Momentan,pana ajung sa vad ce se intampla cu telecomanda originala si inchiderea centralizata originala ,am montat la un atelier o inchidere centralizata secundara,by-pass la cea originala ,sa pot sa o incui in parcare...


  2. Roberto,butoanele telecomenzii nu activeaza nici o functie. Folosesc cheia cu butoane doar ca sa pornesc motorul.Am desfacut 80% panoul usii de la sofer (mai mult mi-a fost teama...) ,dar pana la broasca,pe care nu am stiut cum sa o scot.Am gasit cazut in interiorul portierei,jos ,un arc cu diametrul de cca 8 mm si cam tot asa de inalt cu 2 picioare dispuse diametral opus ,perpendicular pe axul arcului. Pare a fi un arc de la un mecanism de tragere,dar nu pot fi sigur...Ma gandesc ca poate fi un arc al mecanismului de inchidere aferent deschiderii cu cheia manuala (care va spuneam ca dupa inghet si ceva fortari ale ialei,poate a sarit ???) ,dar nu sunt sigur,e doar o presupunere.Recunoaste cineva acest arc de unde poate fi ? Repet ,toata inchiderea centralizata -blocare,deblocare,actionare din interior (atat usi,cat si geamuri) functioneaza ok din interior ,insa nimic din telecomanda sau cheia manuala. Momentan o tin pitita ,pe la prieteni cu curte,fiindca e descuiata permanent.Dupa dezghet,ca sa pot intra in ea am chemat un tip cu perna de aer,distantieri si tija,asa am reusit sa o deschid .


  3. salutare din nou si multumesc pt promptitudine!

    Cum spune si Cristi, confirm, masina porneste. masina merge cu cheita pe partea mecanica insa dupa inghet nu!

    din telecomanda nu raspunde in nici un fel. o pot incuia din inchiderea centralizata din interior, insa de afara nu. cu telecomanda ce sa zic, buclucasa ce sa zic, adica bateria ok, vede cipul din ea(ca altfel nu ar porni) dar cu butoanele nu raspunde la nimic.


  4. Salutare colegi de forum, avem o problema cu un s40 din 2009 la care telecomanda nu mai deschide masina. Pe manual cheia normala a functionat pana la inghet apoi nimic. masina a fost achizitionata recent si un istoric real nu il avem. Din cate am aflat cel mai ok ar fi sa verificam masina cu un tester VIDA, insa prin Judetul Arges inca nu stim cine are asa ceva.

    Rugam ajutor cu un telefon sau alte detalii.


  5. Ca recomandare, din tot ce am citit in fuga, cumpara originale, ca after market sunt de 2 lei. Eu dupa 2 luni, de condus mai sportiv am reusit sa o rup din ureche si sa o vad in oglinda cu a zburat de sub masina(una din bucsi). La Midnight gasesti cei mai ieftin, iti garantez ca am cautat si nu cumpar de ieri de azi piese pt volvo. Am un v40 din 99 si e in posesia mea de peste 7 ani! schimbarea se face in functie de dibacitatea mecanicului, cu cat mai inventiv este le poate schimba mai greu sau mai usor.


  6. salutare din nou, nu am mai cautat scheme si desene, pentru ca nimeni nu a pus umarul asa ca am acum cala de blocare cumparata. O sa atasez o lista cu motoarele la care poate fi folosita. Stie destule de volvo si cateva renault. Am schimbat distributia si variator prilej cu care am utilizat cala si merge perfect!

    acum o inchiriez!


  7. Salutare tuturor, as dori sa cer ajutorul colegilor de pe forum in privinta confectionarii unei cale pentru blocare axele cu came.

    Pana acum distributia la masina din semnatura se facea la un service care avea asa ceva insa dupa ce am contactat service-ul anume, se pare ca aceasta a fost stricata. Acum ma vad in imposibilitatea de a face distributia. In judetul Arges nu mai stiu nici un service sa aiba cala pentru blocarea axelor cu came. Norocul este ca am la dispozitie un foarte buna prieten care poate sa faca una.

    Ma poate ajuta cineva cu niste desene deja facute, cu niste cote sau un model care sa il pot duce pentru fabricare a acestui dispozitiv?

    Am achizitionat toate piesele necesare pentru distributie si vreau cat mai repede sa o fac.

    rog pe cei care au asa ceva, sau au detalii precum cote, desene, etc sa posteze sau trimita cu rugamintile de rigoare si berile necesare.

    nu stiu daca in semnatura apar toate detaliile asa ca e mai bine sa le mentionez.

    Motorul este un B4184S2, 90kw, fabricatie 2000, 16v


  8. eu nu vreau sa fiu rau mariusdaniel si ClauVolvo460 dar voi vorbiti din experienta sau din auzite.... eu am gaz pe masina mea si nu am nimic de reprosat decat ca imi raman mai multi bani in buzunar, daca pui o instalatie corecta si recomandata de catalog nu ai probleme, plus ca astea de generatie noua nu se compara cu ceea ce stiti voi. eu recomandand 100%, pentru salariile din romania este cea mai buna solutie pentru a mai reduce costurile.

    deci ca sa fiu pe scurt..... merita sa pui gaz pe masina.

    Sunt si eu interesat sa pun gaz pe masina si tot caut un model si marca de instalatie sa montez pe 1.8-ul meu, 122cai, fabricatie 2000. Ne poti spune ce instalatie ai pe masina si unde a fost montata ?

    Multumesc


  9. Buna ziua, doresc sa cer ajutorul colegilor de forum si toturor volvistilor in legatura cu obtinerea unui desen sau ajutor in fabricarea unei unelte de blocare a axelor cu came . Nu stiu daca a facut cineva sau are in posesie asa ceva, am ceva probleme in alinierea axelor cu came si doresc sa verific din nou distributia , mecanicul mi-a spus ca nu are asa ceva asa ca va rog sa ma ajutati in realizarea acestei scule . Motorizarea este b4184s2, phase 2, 1.8 - fabricatie 2000 !

    multumesc anticipat !


  10. Salutare tuturor, am o problema de ceva timp, la prima cheie in general dimineata si de cand a venit caldura, miroase puternic a benzina si mi-a crescut si consumul . Am auzit ca de obicei , regulatorul de presiune in rampa face asta, dar l-am schimbat si mirosul tot persista . Ce sfaturi imi puteti da ? Unde si ce sa verific ?

    am un v40, 2000, b4184s2, 90kw

    Multumesc


  11. Salutare la toti volvistii , am masina asta (V40 , an 2000, 1.8 benzina ) de ceva timp si nu am stiut ca oglinzile mele sunt incalzite , se pare ca sunt pt ca am vazut la un moment dat ca in ele intra firele . Va intreb unde ar trebui sa verific , daca sunt ceva relee sau altceva . Am verificat sigurantele din cele 2 cutii , cea din habitaclu si ceva de sub capota . In Vadis am cautat si nu gasesc sa vad daca sunt si ceva relee . Ma poate ajuta cineva care are idee sau care s-a lovit de aceasta problema ?


  12. Unde anume se afla acest defazor, la mine se aude un tancanit la piesa de langa radiator la care vin niste vacuumuri. Mai exact piesa se afla pe partea dreapta-sus cum stai in fata masinii.

    Ala asa face de fabrica , nu cumva e chiar pe coltul radiatorului infipt intr-o chestie patrata ? Nu este de la ala , cu ala e o problema mai veche la toate motoarele 1.8 , se scoate si se pune un manson de cauciuc la el !