-
Content count
74 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by B102RED
-
-
Salutare, nu sunt mecanic dar sunt curios, face la fel si cand ai aerul oprit?
Ma gandesc ca daca nu face atunci cand este oprita clima, nu are nici o treaba cu compresorul de la clima, probabil injectorul decalibrat...
-
-
Bm car solutions este pe sos berceni
-
-
-
-
-
-
-
poate cineva din romania sa tuneze D5 la stagiul 2? 255/265hp?
-
On 09.01.2018 at 2:30 PM, alexz said:Jantele de 17 inch or sa faca masina foarte rigida, o sa simti fiecare mica denivelare din asfalt, o sa creasca zgomotul din masina, o sa-ti uzeze mult mai tare si mai repede suspensia masinii. Acestea le spun din experienta proprie. De asemenea, jantele de 17 inch pot fi semnificativ mai grele decat cele de 15 inch , cu exceptia situatiei cand sunt foarte scumpe. Jante am care sa aiba acelasi diametru al gaurii centrale ca al jantei originale sunt foarte putine. Jantele tale au 7,5 kg. Eu am avut jante de 17 inch care aveau 10,7kg/janta. Am luat jante de otel de 15 inch care au 7,5kg, iar diferenta este foarte mare intre ele cu privire la aspectele de mai sus. Atunci cand vrei sa cumperi jante care au diametru mai mare sa cauti mereu sa aiba aceeasi greutate sau mai mica fata de a jantei mai mici in diametru. Spre exemplu, jantele Cordelia de 16 inch originale volvo au 7,5 kg, ca jantele tale Isis, dar au et de 52,5mm, asa considerand producatorul ca e bine.
Foarte incurajator:))
-
-
-
Da Bogdan am inteles trebuie un soft standar, pe accela il agreez, numai soft tuning nu agreez!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Nu este problema de DPF, eu am intrebat ce piese trebuie sa pun sau sa modific, pentru o performanta de peste 270hp, nu stiu dc primesc intrebari tot eu.
-
Totusi nu ma refeream la acel soft, ma refer la acel soft care da putere la motor fara a schimba piese, cand prin ex pun injectoare cu debit dublu si prin soft imi pune triplu , la acest soft ma refeream, iar pun turbina de 10 bari si prin soft sa dea 12 bari, si tot asa... adica soft cu valorile reale ale pieselor este ok dar nu vreau cu soft ce forteaza piesele
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos fara incidente.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Dar este cam aceasi chestie .Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Cum adica este aceias chestie?
Cip tuning este total diferit de adaptarea orcarei alte piese, adaptare nu inseamna si modificare.
Adaptare = pacalirea sistemului sa vada piesa noua
Cip tining = modificare valorilor, tempoul pieselor cat si modificarea softului original.
Care totusi au ceva diferente.
Nu ma pricep asa foarte bine dar totusi diferenta dintr-e o adaptare si u soft tuning este destul de mare!
-
Bogdan G exact ce a zis lik mai sus.
Da Cristi numai ca aia se numeste adaptarea noilor componente, si nici decum soft(cip) pentru putere.
-
Gata m-am decis nu mai vand masina. Cine ma ajuta si pe mine cu un tuning de la 180cp pana undeva la 270cp din piese fara cip.
1. Ce anume trebuie sa modific?
2. costurile?
-
Sau stricat si reparat urmatoarele: bielete de directie, bascule.
si a ramas de reparat swirl-ul pe vineri.
-
Nici macar cele de v40, v60?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
arata foarte bine, La c30 merge asa ceva?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Foarte bine ai facut, oricum ornamentele alea de la proiectoare sunt degeaba si foarte scumpe doar pentru o culoare...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Cum arata ACUM masina ta?
in Comunitatea VOLVO Club
Posted · Report post
O fi ia veche dar pozele sunt de nota 20 felicitari pt poze!