Lavi

Membru
  • Content count

    87
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Lavi


  1. no ce sa mai zic...am avut o skoda octavia inainte 4 ani, fac cam 10000 pe an, si o data pe an schimbam uleiul la fel fac indiferent de masina, stiu ca nu comparam , dar era vb de schimb ...deci la 10000 schimb oricum...cum sa nu o fac la volvo? tin la ea ca la ochii din cap, dupa ce mi a mancat nervii un pic am sa o vand ca n am gasit un mecanic care aa aibe grija de ea cum trebe...va multumesc pt raspunsuri...


  2. ce problema la.grupul auxiliar imi explici mai bine te rog? eu am d3 edrive motor de 1984...2010 noiembrie...da mi niste detalii de masina asta la ce sa.ma mai astept...garnitura de chiuloasa am facut, ellectromotor , distributie, filtre, batrrie noua...cureaua si alternator schimbat la reprezentanta...oare asa de proasta calitate e volvo? cate mai tre sa schimb sa am si eu o siguranta ca merg cu ea la drum lung...de cand am.luat o de 9 luni numai cu frica in san am.stat...acum miercuri o scot...garnitura inlocuita...sa o tin sau sa o vand? multumesc astept pareri


  3. uleiul creste din 2 motive ori baga motorina in ulei si filtru e in regenerare, ori apa in ulei si creste nivelul...si atunci e garnitura sigur...culoarea trebuie sa fie ciocolata cu lapte...dar sa stii ca la mine uleiul a fost corect ca si culoare si prea mult la joja ...cand l a verificat efectiv curgea...atat de mult era...totusi cred ca e garnitura...sa ne tii la curent...sper ca am ajutat..


  4. citeste te rog afisaj bord...poate te regasesti...eu am avut asa pierderi mari de antigel incat nu mi a mai pornit motorul ca  s a dus in cap la piston ..mai mult cand o aceleram si nu te gandi la turatii mari 2.5 sa zic iesea o cantitate destul de mare se aburi albi sa zic asa, si daca nu aceleram cand mai pornea masina inainte sa nu o mai faca, iesea mult abur sau fum si dupa mai incet...deci eu cred ca pierzi antigel si e posibil sa fie garnitura de chiuloasa...precizez ca din martie si pana acu nu am avut simptome ca ar fi, fara bule in vas, si nici aburi sau fum la evacuare...deci fa o diagnoza corecta si daca e garnitura fa o cat mai repede sa nu ai si alte surprize...motul ai mai bagat in ea? ca nu stiu ce sa fac nici eu motul sau castrol?