WhiteAnge

Membru
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by WhiteAnge


  1. La revedere pe dracu'! ;D

    Ce, nu poţi rămâne printre noi, pe forum, dacă ai scăpat de Volvo? Lucru pentru care te felicit, dealtfel, ai scăpat de-o sulă-n coaste... ;D ... sau nu poţi merge la întruniri, dacă eşti pe două roţi?

    raman! gata, nu ma mai implorati atat ca mi se rupe inima ;;)

    1 person likes this

  2. Sper sa te opresti la doua (motorizate?), sa nu treci la una si aia fara motor :smile: ,

    da chiar si asa tot esti binevnit pe forum; bafta cu o noua achizitie VOLVOOO! :hello:

    CpNmTbooooo!

    motorizare hmmm e un YZF-R1, tot 180cp ca si masina, doar ca de la 1570kg a scazut la 190 :)


  3. hai ma fiti seriosi.

    Daca nu stie careva sa conduca ii invit sa faca cursul profesional.

    Imi permit sa rulez si sa imi duc masina la extrem caci o cunosc si stiu ce poate si unde poate.

    Nu ma vezi sa ii dau in centru centru, dar pe turzii unde nu sunt treceri imi permit, la urcare pe feleac in serpentine e bestial.

    Modificati si voi suspensii macar la masini si atunci poate o sa vedeti cat de mult castigati stabilitate doar din ele.

    Masina mea a fost modificata si inca e modificata pentru curse / show. prin septembrie ajungem la 264 cai

    Am fost cu ea si pe pista, sa stii ca aia 260 ce ii scrie pe bord, ii prinde.


  4. Nu ma interesau organele :) am mai multe pile decat organe :)

    Ma soferu era sofer, la 120 in curbe ii dadea nu frana.

    Soferu avea undeva la vreo 35-40 ani, din Bucuresti.

    Nu am filmat da am inca 2 martori, 1 in masina cu mine si 1 m-a vazut pe calea Turzii cand eram trecut de el.

    Masina nu e chiar stoc, momentan 201 caluti, suspensii sport umblat la comp-u de acceleratie si altele. Iti dai seama dupa Stage 1 si 2 ca ala nu va mai avea nici o sansa

    Pe portine mai dreapta putea sa ma faca normal,a re 570 cai, dar pe portinea asta l-am facut.


  5. Tocmai ma plimbam pe Calea Turzii, Cluj si am dat de un Lamborghini Murciélago .. m-am luat dupa el ... i-am stat in spate in curbe ... si dupa ultima curba am iesit si i-am dat amandoi ... 180 km/h am avut la inceputu podului .. la mijloc 210 ... apoi am franat amandoi .... rezultate? eram tot timpu cu juma de bot in fata lui.... eu cu S60-u meu cu 201 hp .... el cu 560 hp :)))))))))

    Maine merge sa isi schimbe masina ca ii ruine ca nu si-o luat volvo :))))))


  6. heh .. se pare ca numa eu am intrat astazi in tuning :D

    de azi cam 3 saptamani lipsim de pe strazile clujului ... ne conformam cu standardele UE si ne punem bodykit din fibra :) ne modernizam .. schimbam si aspectul ...

    deja am lacuit farurile sa scoatem matuiala din ele .. urmeaza angel eyes si xenon pe faza lunga ...

    luni e gata spatele si cam in 2 saptamani e gata fata si pragurile ... inca nu m-am hotarat ce jante o sa pun dar sigur de 18 cu cauciuc de 235x40 si acum stau sa ma gandesc la modele

    una din variante ... car_curve-anth-pol.jpg


  7. eu am un S60, 2.0T din 2004 cu 186.000 la bord si vede numa sportive :D adica treapta 3-4 mai mult .

    Cutiile sunt superbe la Volvo, sa iti verifici uleiul tot timpu, ( joja galbena, sub cea de la uleiu de motor ), nu e bine sa fie prea mult e o marja de maxim 0,2 ce o accepta si sa nu iti curga.

    O sa te distrezi de minune cu automata :) la drum lung poti sa adormi ( da nu ii pont :P ) ca o lasi pe croaziera si nu mai ai ce face ca nu trebuie accelerat, iar in oras nu schimbi atata vitezele.

    p.s. ai kick-down? ( apesi acceleratia pana la un punct, se intareste iar apoi mai poti apasa putin .. daca da... ala e sport-ul cum ar veni :P cu kickdown si treapta 3 imi schimba cam pe la 7.500->8000 :P )


  8. Buna daca stie cineva cum se schimba bucsile de pe fata la un s60. Le pot schimba eu ,este greu. Trebuie sa dau jos tot bratul de directie?

    Multumesc

    din cate stiu trebuie dat jos bratul si nu iti recomand :D

    si eu trebuie sa schimb acum bucsile ...