Xwinner

Membru
  • Content count

    61
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Xwinner


  1. poate am uitat sa specific. Ma gandeam la un consum de 11-12% mixt. Daca voiam ceva foarte economic, ramaneam la 1.6D de pe c30.ul meu. 

    Motorul ala de 2.4 are varul meu pe un xc90 si are un consum de pana in 11-12%. C30.ul e mai usor si totodata caut sa fie si manuala. Deci ma incadrez. Cat despre logan, probabil nu as mai fi postat daca voiam consum enorm de mic si nici nu as mai fi adus in discutie motorizarea de 2.0i. Dar asa cum am mai specificat, RS.ul fratelui meu scoate un consum de 11% mixt in regim normal de mers.

    pana la urma cred ca raman la D5. Doar ca nu vreau sub nicio forma automata (si nu din cauza consumului), doar ca nu simt frumusetea condusului mai sportiv daca nu schimb eu vitezele. Plus ca as vrea de cand o iau sa.i fac un Stage 1 ca mi se pare cam puturoasa ca putere pentru motorul pe care.l are. (Facand paralela cu un audi a4 2010 2.0TDI al unui prieten de.l meu ce are 177CP)


  2. Mai iau in considerare si un c30 2.0i, care desi e puturos pentru motorul pe care.l are, sa.i fac un Stage 1. Acum nu stiu cati cai as mai strange, de aceea sunt un pic sceptic. Cat despre consum, ma gandesc ca ar sari de 10% in oras, dar as recupera pe exterior. 

    P.S. Fratele meu are un ford focus RS din 2017 luat de nou cu motor 2.3 si vreo 350 de caluti si scoate in bucuresti un consum de 11%(dar ma gandesc ca e si generatie mai noua de motor)


  3. As mai avea varianta unui BMW 320D 2011(facelift), dar desi masina e mai noua si are undeva la 170CP, interiorul arata de Opel, obisnuit fiind cu interiorul cat de cat premium oferit de c30. As fi dispus sa cheltui  pana in 7500 daca gasesc un D5 ingrijit. Nu ma intereseaza sa aiba neaparat GPS sau bluetooth dar macar incazire in scaune si aux. 


  4. Ma gandesc din ce in ce mai serios vara aceasta sa.mi iau un volvo c30 2007-2010 (prefacelift) cu una din motorizarile mentionate mai sus. 

    Acum intrebare. Stiu ca multa lume ma v.a critica intreband de consum, dar e si acest aspect oarecum important. Ce sfaturi imi dati legat de cele 3 motorizari? (De 2.4i nu prea m.as lega deoarece chiar imi inchipui ca va avea un consum mare). 

    Din pacate ma uitam pe un site din Germania si nu prea sunt multe modele cu motorizarile acestea la vanzare. 

    As putea intreba de fiabilitate daca a detinut cineva vre.o motorizare din cele 3. Mentionez ca am avut un c30 1.6D si nu am fost incantat deloc de fiabilitatea motorului (probabil deoarece nu e facut de Volvo). 

    Mai am si alte optiuni de masini, dar inca C30.ul e in top. Multumesc si astept opinii. 


  5. Subscriu la ce spune Dumi81. 

    Pretul e prea piperat pentru o bucatica de plastic cu cateva circuite in ea(aici sigur vor aparea expertii si vor spune “stai dom’le ca nu e doar <<o bucata de plastic cu niste circuite>>”   Dar sa nu uitam ca nu piesele costa, ci mai degraba manopera (ca deh, trebuie sa fii inginer cu doctorat ca sa poti sa configurezi o cheie atata timp cat ai acces la softul masinii). Si nu vorbesc doar de Volvo, ci in general de toate masinile. 

    Acum vreau sa fiu obiectiv legat de subiectul Volvo, mai ales de c30.ul meu. Masina desi e din 2007, e extrem de frumoasa, multa lume mi.a spus lucrul asta, inclusiv persoane pe care nu le cunosc, dar este si un downside. Fiabilitatea motorului 1.6d lasa foarte mult de dorit. Sa nu uitam si costurile de maintenanta pe masura unui Mercedes (desi nu prea exista un termen de comparatie intre cele doua marci dpmdv). 

    Acum sunt in cumpana. Volvo e o masina foarte sigura, acesta fiind singurul lucru care inca ma face sa o tin, dar pe partea cealalta exista Opel Astra H GTC de 2.0 care chiar ma atrage. 

    Daca ar fi dupa mine as schimba.o cu un Volvo mai nou, dar din lipsa de financiar voi opta intre cele doua optiuni. 

    Nu vreau sa fiu hater sau altceva, dar pur si simplu Volvo are probleme cu fiabilitatea si costurile destul de piperate de maintenanta, iar lucrul asta poate pentru un pasionat nu ar fi o problema, dar pentru o persoana ce foloseste masina doar pentru transport si nimic mai mult este o problema. 

    P.S. Vesnicul martor din bord. Nu stiu exact cum se cheama piesa cu probleme in romana, dar stiu ca in engleza se cheama “piston ring”. 

     

    70305D9F-96DC-41C1-8A84-D56B6C2AEFBE.jpeg

    1 person likes this

  6. Am o problema de vreo luna de zile. Masina a avut filtrul de particule scos acum 2 ani, iar de vreo luna am observat fum albastru mai pronuntat ce iese din evacuare cand masina e la relanti sau in frana de motor, insotit de martorul rosu cu Check engine(sau ce mai scrie in bord). Am fost cu ea la mecanic si mi.a zis ca e de la segmenti. Eu sambata plec in concediu si tot el mi.a zis ca masina rezista un 2000 km cat sunt plecat, atata timp cat am ulei la mine sa completez la fiecare 500 km. Am uitat sa mentionez ca se simte si miros de ulei ars in mers daca tin geamul deschis. 

    Acum am o dilema: sa merg cu ea asa (am zis ca daca e de la segmenti astept sa crape motorul de tot si pun altul decat sa schimb segmentii la asta) si sa risc sa o aduc pe platforma, sau sa inchiriez o masina? 


  7. Am o problema de vreo luna de zile. Masina a avut filtrul de particule scos acum 2 ani, iar de vreo luna am observat fum albastru mai pronuntat ce iese din evacuare cand masina e la relanti sau in frana de motor, insotit de martorul rosu cu Check engine(sau ce mai scrie in bord). Am fost cu ea la mecanic si mi.a zis ca e de la segmenti. Eu sambata plec in concediu si tot el mi.a zis ca masina rezista un 2000 km cat sunt plecat, atata timp cat am ulei la mine sa completez la fiecare 500 km. Am uitat sa mentionez ca se simte si miros de ulei ars in mers daca tin geamul deschis. 

    Acum am o dilema: sa merg cu ea asa (am zis ca daca e de la segmenti astept sa crape motorul de tot si pun altul decat sa schimb segmentii la asta) si sa risc sa o aduc pe platforma, sau sa inchiriez o masina? 


  8. Am schimbat recent (acum 2 sapt) pompa de servo plus inlocuirea lichidului de servo. Problema e ca de vreo saptamana cand iau viraj la dreapta se aude un zgomot continuu pe toata durata cat intorc volanul spre drepata. 

    Alta peoblema e ca in timpul zilei sunt la munca si imi este greu sa ajung iar la service iar pe la inceputul lui septembrie vreau sa plec in concediu. Vreau doar sa stiu daca e o problema care se poate agrava intr.un timp scurt sau e ceva ce mai poate astepta. 


  9. Multumesc pentru topicul cu instructiunile, dar eu sincer chiar nu prea sunt cu mecanica (stiu ca pentru voi e simplu, dar inagineaza.ti ca azi mi.a luat jumatate de ora sa schimb un bec de pe faza scurta, plus o vizita pe la magazinul de piese auto sa schimb becul deoarece nu era cel care imi trebuia). 

    Eu intreb daca se merita sa umblu la sistemul audio original, si daca da, cam cu ce l.as putea inlocui. 


  10. De vreo bucata de vreme ma gandesc sa schimb sistemul audio de pe c30.ul meu. Am mers cu un x5 nou si diferenta la sistemul audio e uriasa, acesta ofera o claritate a sunetului mult mai mare si ma bate asa un gand. Puteri sa.mi spuneti daca se merita sa.l schimb si daca da cu ce si in mare cam la ce factura sa ma astept. 


  11. O singura idee iti dau. Incearca sa scapi de folia de pe triple. Acum 2 luni am fost oprit si eu din cauza asta si am primit o amenda de vreo 625 de lei in 48 de ore + o vizita la RAR care s.a lasat si aia cu vreo 300 de lei cheltuiti. 

    In rest, masina arata foarte bine. S.o stapanesti sanatos. 

    1 person likes this

  12. mda chiar si eu am observat aceiasi problema dupa ce am facut un plin pana in buza. Am mers in jur de 220 de km din care vreo 20 urban am scos un consum de cca 8,5-9% calculat pe hartie. Ce-i drept clima a fost tot timpul pornita la low, iar masina am fortat.o in 150-160, cel mai putin fiind 90-100 in localitati, in timp ce in bord imi afisa un 6,5% (mentionez ca am dat reset la consum cand i.am facut plinul). Acum nu zic ca nu ma asteptam la un astfel de consum, dar nu ma asteptam chiar la o astfel de marja de eroare