Xwinner

Membru
  • Content count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Xwinner

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie From Vaslui Metropolis
  • Auto C30 1.6D
  • Fabricatie 2007
  • Auto 2 RATP & CFR
  • Fabricatie 2 0

Recent Profile Visitors

832 profile views
  1. Pareri c30 2.4i vs 2.4D vs 2.0i

    poate am uitat sa specific. Ma gandeam la un consum de 11-12% mixt. Daca voiam ceva foarte economic, ramaneam la 1.6D de pe c30.ul meu.  Motorul ala de 2.4 are varul meu pe un xc90 si are un consum de pana in 11-12%. C30.ul e mai usor si totodata caut sa fie si manuala. Deci ma incadrez. Cat despre logan, probabil nu as mai fi postat daca voiam consum enorm de mic si nici nu as mai fi adus in discutie motorizarea de 2.0i. Dar asa cum am mai specificat, RS.ul fratelui meu scoate un consum de 11% mixt in regim normal de mers. pana la urma cred ca raman la D5. Doar ca nu vreau sub nicio forma automata (si nu din cauza consumului), doar ca nu simt frumusetea condusului mai sportiv daca nu schimb eu vitezele. Plus ca as vrea de cand o iau sa.i fac un Stage 1 ca mi se pare cam puturoasa ca putere pentru motorul pe care.l are. (Facand paralela cu un audi a4 2010 2.0TDI al unui prieten de.l meu ce are 177CP)
  2. Pareri c30 2.4i vs 2.4D vs 2.0i

    Poi tocmai ce am precizat ca nu as lua in calcul prea mult motorul de 2.4i tocmai deoarece ar avea un consum prea mare. Plus ca pe Germania nu prea sunt multe de vanzare. Nu stiu daca am vazut mai mult de doua. 
  3. Pareri c30 2.4i vs 2.4D vs 2.0i

    Mai iau in considerare si un c30 2.0i, care desi e puturos pentru motorul pe care.l are, sa.i fac un Stage 1. Acum nu stiu cati cai as mai strange, de aceea sunt un pic sceptic. Cat despre consum, ma gandesc ca ar sari de 10% in oras, dar as recupera pe exterior.  P.S. Fratele meu are un ford focus RS din 2017 luat de nou cu motor 2.3 si vreo 350 de caluti si scoate in bucuresti un consum de 11%(dar ma gandesc ca e si generatie mai noua de motor)
  4. Pareri c30 2.4i vs 2.4D vs 2.0i

    As mai avea varianta unui BMW 320D 2011(facelift), dar desi masina e mai noua si are undeva la 170CP, interiorul arata de Opel, obisnuit fiind cu interiorul cat de cat premium oferit de c30. As fi dispus sa cheltui  pana in 7500 daca gasesc un D5 ingrijit. Nu ma intereseaza sa aiba neaparat GPS sau bluetooth dar macar incazire in scaune si aux. 
  5. Pareri c30 2.4i vs 2.4D vs 2.0i

    M.am gandit si eu la T5. Dar nu o voi folosi numai pentru raliuri si de aceea as vrea sa ma incadrez intr.un consum de pana in 11-12%. 
  6. Ma gandesc din ce in ce mai serios vara aceasta sa.mi iau un volvo c30 2007-2010 (prefacelift) cu una din motorizarile mentionate mai sus.  Acum intrebare. Stiu ca multa lume ma v.a critica intreband de consum, dar e si acest aspect oarecum important. Ce sfaturi imi dati legat de cele 3 motorizari? (De 2.4i nu prea m.as lega deoarece chiar imi inchipui ca va avea un consum mare).  Din pacate ma uitam pe un site din Germania si nu prea sunt multe modele cu motorizarile acestea la vanzare.  As putea intreba de fiabilitate daca a detinut cineva vre.o motorizare din cele 3. Mentionez ca am avut un c30 1.6D si nu am fost incantat deloc de fiabilitatea motorului (probabil deoarece nu e facut de Volvo).  Mai am si alte optiuni de masini, dar inca C30.ul e in top. Multumesc si astept opinii. 
  7. Copiere cheie

    Subscriu la ce spune Dumi81.  Pretul e prea piperat pentru o bucatica de plastic cu cateva circuite in ea(aici sigur vor aparea expertii si vor spune “stai dom’le ca nu e doar <<o bucata de plastic cu niste circuite>>”   Dar sa nu uitam ca nu piesele costa, ci mai degraba manopera (ca deh, trebuie sa fii inginer cu doctorat ca sa poti sa configurezi o cheie atata timp cat ai acces la softul masinii). Si nu vorbesc doar de Volvo, ci in general de toate masinile.  Acum vreau sa fiu obiectiv legat de subiectul Volvo, mai ales de c30.ul meu. Masina desi e din 2007, e extrem de frumoasa, multa lume mi.a spus lucrul asta, inclusiv persoane pe care nu le cunosc, dar este si un downside. Fiabilitatea motorului 1.6d lasa foarte mult de dorit. Sa nu uitam si costurile de maintenanta pe masura unui Mercedes (desi nu prea exista un termen de comparatie intre cele doua marci dpmdv).  Acum sunt in cumpana. Volvo e o masina foarte sigura, acesta fiind singurul lucru care inca ma face sa o tin, dar pe partea cealalta exista Opel Astra H GTC de 2.0 care chiar ma atrage.  Daca ar fi dupa mine as schimba.o cu un Volvo mai nou, dar din lipsa de financiar voi opta intre cele doua optiuni.  Nu vreau sa fiu hater sau altceva, dar pur si simplu Volvo are probleme cu fiabilitatea si costurile destul de piperate de maintenanta, iar lucrul asta poate pentru un pasionat nu ar fi o problema, dar pentru o persoana ce foloseste masina doar pentru transport si nimic mai mult este o problema.  P.S. Vesnicul martor din bord. Nu stiu exact cum se cheama piesa cu probleme in romana, dar stiu ca in engleza se cheama “piston ring”.   
  8. Copiere cheie

    Multumesc mult de raspunsuri. Cat despre preturi a fost fratele si a intrebat la Bucuresti la reprezentanta si au spus de 1600 de lei.  Desi mi se pare o suma foarte mare pentru munca depusa, trebuie s.o fac si pe asta. 
  9. Copiere cheie

    Buna seara. Am pierdut ieri cheia de la masina, un Volvo c30 2007 si as dori sa stiu cam la ce costuri ma supun pentru una noua si unde in Iasi as reusi sa o fac.  Mai am doar rezerva, dar in cazul in care o pierd si pe asta e problema mare. 
  10. Am o problema de vreo luna de zile. Masina a avut filtrul de particule scos acum 2 ani, iar de vreo luna am observat fum albastru mai pronuntat ce iese din evacuare cand masina e la relanti sau in frana de motor, insotit de martorul rosu cu Check engine(sau ce mai scrie in bord). Am fost cu ea la mecanic si mi.a zis ca e de la segmenti. Eu sambata plec in concediu si tot el mi.a zis ca masina rezista un 2000 km cat sunt plecat, atata timp cat am ulei la mine sa completez la fiecare 500 km. Am uitat sa mentionez ca se simte si miros de ulei ars in mers daca tin geamul deschis.  Acum am o dilema: sa merg cu ea asa (am zis ca daca e de la segmenti astept sa crape motorul de tot si pun altul decat sa schimb segmentii la asta) si sa risc sa o aduc pe platforma, sau sa inchiriez o masina? 
  11. Am o problema de vreo luna de zile. Masina a avut filtrul de particule scos acum 2 ani, iar de vreo luna am observat fum albastru mai pronuntat ce iese din evacuare cand masina e la relanti sau in frana de motor, insotit de martorul rosu cu Check engine(sau ce mai scrie in bord). Am fost cu ea la mecanic si mi.a zis ca e de la segmenti. Eu sambata plec in concediu si tot el mi.a zis ca masina rezista un 2000 km cat sunt plecat, atata timp cat am ulei la mine sa completez la fiecare 500 km. Am uitat sa mentionez ca se simte si miros de ulei ars in mers daca tin geamul deschis.  Acum am o dilema: sa merg cu ea asa (am zis ca daca e de la segmenti astept sa crape motorul de tot si pun altul decat sa schimb segmentii la asta) si sa risc sa o aduc pe platforma, sau sa inchiriez o masina? 
  12. Probleme servo

    Un bazait constant pe toata durata cat intorc volanul. 
  13. Cat despre cheltuielile pe service, in cazul in care esti curios sa nu zici ca mint si acolo, iti pot da defalcat tot ce am schimbat. 
  14. Imi cer scuze atunci. Am gresit eu, are 346 000. Cu scuzele de rigoare, peobabil din cauza oboselii. Cat despre ironie, te rog incerc.o cu altcineva pentru ca nu ne.am tras de sireturi in copilarie.  Eu imi recunosc greseala, dar nu suport nesimtirea (bataia de joc). Sa ai o zi faina. 
  15. Ultima mea vizita la service s.a lasat cu o nota de plata de vreo 8000 de lei (si cu piese pe original aduse de mine la pret de producator), deci clar volvo nu e o masina de duzina.  Aaa. Si masina o am din 2007 de cand a aparut pe piata (unic proprietar as putea spune) si are in mom de fata 386 000 km