Raull

Membru
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Raull


  1. Salutare.

    Si eu am avut aceeași problema la T5-ul meu. Problema s-a dovedit a fi modulul de control al turbinei ( CVT - Control Valve Turbine daca îmi mai aduc bine aminte).

    Din cate am inteles este o componenta electronica ce conține o piesa mecanica in interior care se uzează in timp. Din cauza asta apare o eroare de suprapresiune de aer si atunci calculatorul motorului oprește funcționarea acestui modul si practic masina continua sa funcționeze fara turbo. Daca opream si reporneam motorul totul era ok pana depășeam din nou 2500-2700 rpm.

    A costat aproximativ 300 RON si a dispărut problema.


  2. Sunt de acord cu tine Bogdan. Dar puteau sa păstreze numărul de cilindri si sa micsoreze cilindreea. Exemplu ar fi motorul de 2.0 V6 ce exista pe Rover, care se aude superb.

    Probabil exista undeva un inconvenient pentru care nu fac asta.


  3. Mda... In primul si ultimul aliniat din articol spuneau ceva de 4 cilindri si am tras concluzia ca vor renunța la arhitectura in 5 cilindri.

    Din ce am văzut mai sus tot nu mi-e clar. La engine description e "five cylinders ..." dar la nr. of cylinders e "4". Nu mai înțeleg nimic....

    M-as bucura sa îi păstreze pe toți 5 :). Îmi place la nebunie cum se aud când ii pun pe toți la treaba :) si sper sa mă bucur de asta și la următoarea mașină.


  4. Un articol pe net din August. Știe cineva ceva despre asta? Chiar îmi pare rău după motoarele in 5 cilindri :(.

    Sursa aici http://www.promotor.ro/masini-noi/news/volvo-inlocuieste-vechile-motoare-cu-noua-gama-de-motorizari-drive-e-11260237

    Volvo a lansat o nouă familie de motorizări, denumită Drive-E, care va înlocui actuala gamă de motoare disponibile pentru modelele producătorului suedez, potrivit unor stiri online. Întreaga familie de motoare Drive-E conţine, în esenţă, două motoare cu patru cilindri – un propulsor diesel common rail şi un propulsor pe benzină cu injecţie directă – care sunt modificate pentru a îndeplini cât mai multe cerinţe. Acestea vor înlocui opt arhitecturi de motorizări construite pe trei platforme.

    Noile motoare diesel vor produce între 120 şi 230 CP, în timp ce variantele pe benzină vor oferi între 140 şi peste 300 CP.

    Familia de propulsoare Drive-E de la Volvo a fost dezvoltată sub propriul acoperiş şi va fi produsă la fabrica din Skövde, Suedia. Una dintre cele mai importante noutăţi aduse motoarele Drive-E este tehnologia i-Art folosită la propulsoarele diesel. Spre deosebire de motoarele diesel common rail tradiţionale, care au un singur senzor de presiune pentru toate injectoarele, sistemul i-Art presupune instalarea unui calculator în miniatură pentru fiecare injector în parte. Astfel, electronica motorului poate ajusta permanent cantitatea de combustibil care intră în fiecare cilindru.

    „Creşterea presiunii la 2.500 de bari şi adăugarea tehnologiei i-Art poate fi descrisă ca fiind al doilea pas în revoluţia diesel”, a declarat Derek Crabb, vicepreşedintele departamentului de dezvoltare a sistemelor de propulsie din cadrul Volvo Car Group. „Este o descoperire comparabilă cu invenţia noastră a senzorului lambda pentru convertorul catalitic în 1976”, a mai spus Crabb.

    Mai mult, noile propulsoare diesel au parte de cele mai noi inovaţii în ceea ce priveşte supraalimentarea twin-turbo, precum şi un nou sistem de supape încorporat în sistemul de răcire care permite încălzirea rapidă a motorului după o pornire la rece. De asemenea, cel mai puternic propulsor pe benzină are parte atât de un compresor mecanic, cât şi de un turbocompresor. Astfel, spun cei de la Volvo, şoferul resimte senzaţii asemănătoare cu cele oferite de un motor aspirat natural.

    Primele trei motoare de doi litri cu patru cilindri din familia Drive-E vor fi disponibile în toamna lui 2013 pe modelele S60, V60 şi XC60. Mai exact, este vorba despre turbo dieselul D40 cu 181 CP şi benzinarele T5 şi T6 cu 245 CP, respectiv 306 CP. Ulterior, motorizările D4 şi T5 vor fi disponibile şi pentru modelele V70, XC70 şi S80. În plus, Volvo va oferi şi o nouă cutie de viteze automată cu opt trepte, precum şi o cutie de viteze manuală cu şase trepte „îmbunătăţită”, care ar trebui să ajute la scăderea consumului de combustibil.


  5. Salutare Alex

    Vreau sa fac revizia anuală pentru al meu S40 T5, YV1MS684152045234.

    As vrea o oferta pentru 7 litri ulei (stiu ca intra doar 6 dar mai consuma daca o calc), filtrele aferente (aer, clima, ulei) si lichid de frână.

    Pe lângă asta am nevoie de suportul triunghiului reflectorizant de pe portbagaj + clipsuri de prindere (interiorul portbagajului este gri).

    Mă gândeam sa schimb si materialul de sub maciulia schimbatorului de viteze daca mă poți ajuta.

    Mersi


  6. Salutare

    Am încercat sa dau jos roata spate si surpriza... Una din piulițe se rotește foarte greu și nu se deșurubează ( probabil se rotește împreună cu prezonul ). Am spart protecția de tablă a piuliței, interiorul ruginise și am dat cu spray W40 dar fără nici un rezultat.

    Am căutat pe forum cazuri asemănătoare dar ce am găsit erau despre prezoane rupte.

    Singura posibilitate ce îmi vine in minte acum e să merg la o vulcanizare unde cu un pistol cu aer comprimat sa rotesc piulița și prezonul până le înnebunesc și cedează într-un fel sau altul.

    Dacă aveți alte soluții la problema asta v-aș fi recunoscător să mi le spuneți și mie. Aș mai vrea să știu ce mă așteaptă mai departe financiar vorbind... știu că pe față prezoanele se schimbă cu tot cu rulment :(.

    Toate cele bune


  7. Salutare! Cu siguranță e de la ambreiajul compresorului de AC. Am avut exact aceeași problema la S40 2005, iar după ce am schimbat ambreiajul compresorului merge perfect. Mai multe despre subiect gasesti in DIY in secțiunea S40 2005-... Scris de Roberto. La Primus mi-au zis la vremea respectiva ca nu se complică cu schimbatul ambreiajului, ei schimba compresorul complet ( preț compresor 1700 RON + TVA).


  8. Salutare

    Cateva poze de la prezentarea de ieri...

    Impresia mea este ca masina arata mai bine in realitate decat in fotografiile oficiale.

    Portbagajul este destul de mare si modulabil (podea dubla), se sta foarte bine in fata si in spate (eu am 1,85 m), scaune la fel de comode cum m-a obisnuit S40-ul meu, rezolutie si grafica foarte buna (impresionant afisajul de bord) atat pentru sistemul de navigatie cat si pentru bord, comenzi la fel de intuitive si meniul in limba romana. La fel luminile de zi integrate jos in spoilerul din fata.

    Nu mi-a placut plafonul destul de coborat si plonjat catre spate (ai impresia ca vezi un tunel cand te uiti in spate din interior), iar in spate cu greu ar putea sta 3 persoane adulte. Spatiul interior pare destul de mic din cauza asta.

    Despre preturi am inteles ca ar porni de la 18.000 fara TVA la care s-ar adauga banuiesc vreo 2-3.000 pentru cateva optiuni decente.

    post-1167-0-93798100-1333889009_thumb.jp

    post-1167-0-98019100-1333889030_thumb.jp

    post-1167-0-75406300-1333889049_thumb.jp

    post-1167-0-36722900-1333889067_thumb.jp

    post-1167-0-67252900-1333889083_thumb.jp

    post-1167-0-30873300-1333889564_thumb.jp

    post-1167-0-48119900-1333889578_thumb.jp

    post-1167-0-95700400-1333889590_thumb.jp

    post-1167-0-10224000-1333889615_thumb.jp

    post-1167-0-40497500-1333889632_thumb.jp

    post-1167-0-29726100-1333889664_thumb.jp

    post-1167-0-44588800-1333889674_thumb.jp

    post-1167-0-50471200-1333889695_thumb.jp

    post-1167-0-39162300-1333889708_thumb.jp

    post-1167-0-06761700-1333889728_thumb.jp

    post-1167-0-77614800-1333889741_thumb.jp

    post-1167-0-06190500-1333889762_thumb.jp

    post-1167-0-97278100-1333889919_thumb.jp

    post-1167-0-60313300-1333889936_thumb.jp

    post-1167-0-41319100-1333889955_thumb.jp

    post-1167-0-81293100-1333889969_thumb.jp

    2 people like this

  9. Va multumesc pentru raspunsuri. Se pare ca intr-adevar nu merita efortul sa mai repar / inlocuiesc magazia.

    Intre timp am scris un mail celor de la volvotech in legatura cu jucaria lor (ipod set GW500) si am primit imediat urmatorul raspuns:

    I want to know if I can operate the ipod music through my car audio central control panel / steering wheel audio controls.

    VT>> yes, fully integrated and your original CD-X does not have to be operational technically as long as the source is still activated on your radio.

    I understand so far that music information from ipod will be displayed on my central panel audio display.

    VT>> YES, both from iPod/iPhone and from USB.

    I also live in Romania and I want to know the aprox. cost of transport to my address.

    VT>> Approxemately Euro 35,= but shipping is calculated realtime when you order!

    (based on exact distance and package weight!)


  10. Pai Bogdan ce ți a zis? Se poate repara? Cred ca ți a spus si ca de la dezmembrari nu merge înlocuit..

    Pai nu am vorbit mult cu Bogdan despre asta pentru ca tocmai imi reglase turbina si eram prea fericit :).

    Raul, dacă eşti dispus să investeşti în aşa ceva (PN 31210456 nou e de la 500 de euro în sus şi asta în Germania), mai bine-l dai dracu' de CD changer şi îţi iei jucăria asta. ;D

    E destul de mult sa platesc 500 de euro de fiecare data cand desfac bornele :).

    Jucaria arata bine dar sunt curios cat de mult interactioneaza cu interfata radio-cd-ului. Adica pot sa vad numele melodiei pe ecranul din masina? Sau o pot selecta de pe panoul radio-cd sau trebuie sa bag mana in cotiera?


  11. Salutare

    Dupa o reconectare a bornelor de la acumulator m-am trezit ca nu mai functoneaza magazia de cd-uri (e vorba de o magazie cu 6 cd-uri originala de pe S40 II din 2004). La diagnoza Bogdan mi-a zis ca se vede eroarea. Totusi cd-changer-ul pare "viu" inca, in sensul ca la fiecare pornire de motor se aude un zgomot interior ca si cand ar incerca sa schimbe cd-ul, dar nu functioneaza nimic din partea cd-ului. Radio-ul merge perfect.

    Intrebarea mea este daca se mai poate repara totusi... Ma gandeam ca daca mai misca ceva prin el poate e o chestie sarita/arsa... Unul nou costa destul de mult din cate am auzit iar de la dezmembrari nu stiu cata incredere sa am ca iau unul bun.