Ettyus

Membru
  • Content count

    64
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Ettyus


  1. Se da un Volvo V50 2.0D an 2008 cu diverse probleme, electrice, pe partea soferului:

     

    1. Incalzirea in scaunul stanga(piele, ii o senzatie minunata cand frig afara) nu functioneaza decat sporadic!

    2. Dezaburirea in oglinda stanga nu functioneaza, o folosesc rar deci nu stiu daca porneste din cand in cand!

    3. Incalzirea pe partea stanga functioneaza cand vrea ea(problema nu mai este atat de grava de cand am inlocuit vasul de expansiune, cel original era fisurat si scapa presiune), nu baga aer chiar rece, rece, este undeva la 14-15 grade!

    4. Navigatia arata doar vederea de ansamblu, scara 10Km

    5. Toate astea nu se intampla pe partea dreapta(exceptand navigatia care ii pe mijloc) :D

    6. Orice ideea este binevenita! Multumesc anticipat!

     


  2. On 19.06.2020 at 7:04 PM, Darius2017 said:

    Salut!Am un S40 din 2007 si am fost sa imi complectez cu freon instalatia,toate bune si frumoase pana la un momendat cand am simtit ca jumatate masina raceste si jumatate baga aer cald.ca pe urma sa nu mai raceasca deloc.Partea dreapta baga aer fierbinte complect(sus,mijloc,jos).Am fost din nou sa imi verifice instalatia si surpriza nu mai era freon....Asta s-a intamplat in decurs de o luna.Mecanicul mi-a spus ca nu am pierderi si ca nu stie de ce pierde freonul.A verificat si cu tester si toate ok.A incarcat instalatia din nou si surpriza clima mergea...Asta a durat 3 saptamani,simtomele aceleasi si acum iara sunt fara freon.A mai patit cineva asa ceva?Compresorul functioneaza...Ce as putea face?Mecanicul a spus ca probabil radiatorul de la clima sa aiba pori si pe acolo sa pierd freonul...A spus ca el nu poate sa verifice in serviceul lui... (de ce nu stiu....doar deaia ai service)

    Si eu am problema asta doar ca la mine nu exista pierderi...... Cu cat ii mai cald afara cu atata ii mai cald aerul in partea soferului, in dreapta clima functioneaza perfect..... Cum se raceste afara cum incepe sa sufle rece si la sofer si o vreme merge asa dar fara posibilitatea de a regla temperatura...... 


  3. 2 hours ago, Ettyus said:

    Salutare,

     

    Am o problema cu al meu Volvo V50 2.0D 2008, de prin toamna a inceput sa faca figuri incalzirea, adica ori incalzea aiurea, ori incalzea prea tare (pasul ventilatorului era vesnic la maxim), ori nu incalzea, aceleasi simptome fiind prezete si la incalzirea in scaune dar o groapa doua sau pur si simplu la un moment dat daca mergeam mai mult sau cand o reporneam isi revenea si toate mergeau in parametri...... Bun, asta a trecut, mai nou incalzire in scaunul soferului ioc(piele, o placere cand ii rece) si aerul la sofer la temperatrura de afara, adica nu-l mai incalzeste deloc..... Care ar putea fi nebunia ei si cum s-ar putea rezolva, asta exceptand un ciocan mai mare ! :D

    Am uitat sa mentionez ca in timp ce pe la mine da rece, in dreapta da cald, asa cum trebuie si ma incalzesc si eu cum pot de la ce vine de acolo :P


  4. Salutare,

     

    Am o problema cu al meu Volvo V50 2.0D 2008, de prin toamna a inceput sa faca figuri incalzirea, adica ori incalzea aiurea, ori incalzea prea tare (pasul ventilatorului era vesnic la maxim), ori nu incalzea, aceleasi simptome fiind prezete si la incalzirea in scaune dar o groapa doua sau pur si simplu la un moment dat daca mergeam mai mult sau cand o reporneam isi revenea si toate mergeau in parametri...... Bun, asta a trecut, mai nou incalzire in scaunul soferului ioc(piele, o placere cand ii rece) si aerul la sofer la temperatrura de afara, adica nu-l mai incalzeste deloc..... Care ar putea fi nebunia ei si cum s-ar putea rezolva, asta exceptand un ciocan mai mare ! :D


  5. On 1/1/2019 at 8:00 PM, kecs said:

    Si care era problema pana la urma?

    Cum am ramas fara baterie s-a dus dracului softul si nu imi mai recunostea ceia... plus alte cateva erori! Practic s-au sters toate codurile de identificare pentru restul modulelor(ABS, ESP, Imobilizator......) Concluzie.... aveti grija sa nu ramaneti fara baterie pe 2.0D ..... Surprizele pot fi costisitoare! 


  6. Problema rezolvata, am gasit mecanicul potrivit(stiu era mai simplu la volvo dar din anumite considerente ar fi trebuit sa merg si la acest mecanic pe urma), cu ocazi asta am scapat si de eroarea la Airbag-uri.... si dupa interventia lui masina a redevenit masina care am cumparat-o si care accelereaza asa cum trebuie! La ultima resoftare am pierdut parca din acceleratie!


  7. Nu stiu pe nimeni care sa aiba in Cluj!                                                                                                                                                                                         

     


  8. Am luat baterie noua..... ce am gasit disponibil sambata la ora 13.45 am pus-o pe masina.... am terorizat vecinii cu claxonul..... dar..... nimic.... nu mai vrea si pace buna..... Si de cei de la Volvo..... din Cluj nu pot sa zic ca sunt marele lor fan...... Mama ei de treaba..... 


  9. 2 hours ago, kecs said:

    Dupa ce bateria OEM a cedat (12 ani si aproape 400k km), am luat un Varta Silver Dynamic.

    Asta acum 4 ani si 100 si ceva mii de km. Masina circula zilnic, si porneste la sfert de cheie indiferent de temperatura de afara.

    Concluziile va las sa va trageti singuri...

    Eu ma bazez pe ce am citit.... am folosit ani de zile baterii Rombat si nu m-au dezamagit niciodata..... Probabil ca cei care au facut recenziile le-au facut in dulcele stil romanesc.... au dat nota proasta pentru ca a fost nesimtit curierul.... Asta care nu mai merge ii ceva noname(sau cel putin eu nu am auzit de ea) si subdimenzionata, 75Ah in condtiile in care ce am gasit eu spune minim 80Ah....... Dar care pana acuma, inclusiv iarna trecuta a pornit instant motorul..... nu am stiu niciodata ce inseamna sa "incalzesti" bujiile, am bagat cheia si am pornit direct motorul...... 


  10. 22 minutes ago, Ettyus said:

    Mno bun, am incercat cu baterie noua dar din pacate..... mesajul legat de imobilizator ramane, altele nu mai afiseaza.... am cautat pe net.... si altii au avut problema asta ba au resoftat ceva, ba au schimbat ceva la contact dar.... nimic care sa ma elucideze...... Am verificat contactele la CEM(sub bord in dreapta) si sunt ok......  O idee, o maslina, o ceva..... un mecanic prin Cluj?

     

    L.E. Lol.... cineva recomanda chiar sa pun cheia in pozitia 3 si sa ii dau una cu ciocanul.......

    Multam fain!

    Mno bun.... din pacate nici bateria cu care am incercat (noua dar sta de un an nefolosita) nu a reusit mare branza..... dar, ideea sta in felul urmator, ca sa conving electromotorul sa invarta, chiar daca doar putin, a trebuit sa apas pe butonul de panica(triunghiul rosu de pe cheie) sa o las sa isi faca numarul putin dupa care am oprit (mai greu ca de obicei, parca) "panica"..... Ideea ii ca mi-a disparut si mesajul de eroare legat de imobilizator........ si cand scot cheia nu imi mai raman martori aprinsi in bord! Maine sa vad de unde cumpar o baterie noua si scap doar cu atata(la ce bafta am.....) si o sa incerc sa schimb singur si becul de far (bi-xenon) 


  11. Mno bun, am incercat cu baterie noua dar din pacate..... mesajul legat de imobilizator ramane, altele nu mai afiseaza.... am cautat pe net.... si altii au avut problema asta ba au resoftat ceva, ba au schimbat ceva la contact dar.... nimic care sa ma elucideze...... Am verificat contactele la CEM(sub bord in dreapta) si sunt ok......  O idee, o maslina, o ceva..... un mecanic prin Cluj?

     

    L.E. Lol.... cineva recomanda chiar sa pun cheia in pozitia 3 si sa ii dau una cu ciocanul.......

    Multam fain!


  12. A trebuit sa iau o baterie pentru o Toyota Yaris, benzina, si am studiat, acuma nu mai stiu la care (Blue, Silver), cum sunt din punct de vedere calitativ si am gasit recenzii naspa..... Din experienta mea, imi iau Rombat, am avut pe o Skoda Fabia TDI si a mers fara nici o problema ani de zile cu Rombat.....


  13. Alternatorul, eu zic ca ii ok, bateria a mai murit odata si dupa o tura pe rederesor a mers bine.... si acuma la frig, pornita zilnic, nu am avut probleme, la -12 a pornit instant! Baiul ii ca is capsoman si nu sting niciodata farurile (si ieri, daca as fi stins farurile cand am dat la cheie probabil as fi pornit-o) si am lasat-o in frig o saptamana nepornita..... Deseara vine un amic cu o baterie sa testam problema! Imi cumpar baterie, nu ii stres dar as prefera sa nu am de o dus pe platforma la mecanic/electrician, nu de alta dar in Cluj nu stiu niciunu care sa se priceapa..... doar la 20km, in Savadisla.....


  14. Salutare, am fost plecat cateva zile de acasa si masina a stat parcata in frig V50 2.0D, dimineata am dat sa o pornesc si a invartit putin, a scos cateva sunete, am lasat cheia dupa care am incercat din nou si nu se mai aude nimic, nu invarte nu nimic doar ramane becul galben si inca doua becuri aprinse pe bord..... Acuma incearca sa ii dea cineva curent dar din pacate nu invarte, nu nimic..... si imi da tot felul de mesaje de eroare(ESP, imobilizator.....)...... BAteria clar ii moarta..... se poate sa fie si altceva sau mai sunt si alte probleme?


  15. Salutare,

     

    Mi s-a ars "becul" de far pe partea stanga.....bi-xenon, as vrea sa stiu ce tip de bec si socul trebuie sa cumpar, care sunt decente din punct de vedere a calitatii si pretului, informatiile pe care le-am gasit pe net nu as zice ca sunt fabuloase! Si daca este cineva in cluj care se si pricepe sa le schimbe ar fi absolut fabulos!

     

    Multam fain!