• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
Ettyus

Baterie

24 posts in this topic

Salutare, am fost plecat cateva zile de acasa si masina a stat parcata in frig V50 2.0D, dimineata am dat sa o pornesc si a invartit putin, a scos cateva sunete, am lasat cheia dupa care am incercat din nou si nu se mai aude nimic, nu invarte nu nimic doar ramane becul galben si inca doua becuri aprinse pe bord..... Acuma incearca sa ii dea cineva curent dar din pacate nu invarte, nu nimic..... si imi da tot felul de mesaje de eroare(ESP, imobilizator.....)...... BAteria clar ii moarta..... se poate sa fie si altceva sau mai sunt si alte probleme?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba bateria, si vezi pe urma ce se mai intampla.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, sizan said:

Schimba bateria, si vezi pe urma ce se mai intampla.

Iti dai seama ca exact asta ii raspunsul care nu imi doream sa il aud! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mesajul principal este: wegfahrsperre ernaut starten dar a mai dat si de esp si ABS.... am incercat sa-i mai dau o data curent dar degeaba..... Maine voi pune o alta baterie pe ea sa vedem daca porneste!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imprumuta si tu o baterie de la cineva pentru 20 de minute sa vezi daca porneste cu aia.

 

Si eu am avut probleme cu bateria, am ramas fara curent, si imi apareau pe display mesaje legate de ABS, anti-skid si alte cele. Dupa ce am incarcat-o si a pornit masina, la urmatoare pornire au disparut.

Eventual pune un tester dedicat pe masina, si vezi atunci mai exact ce si cum se intampla. ( sa nu ai probleme cu alternatorul, etc ).

 

Sa ne ti la curent cu rezolvarea!

 

Spor!

 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternatorul, eu zic ca ii ok, bateria a mai murit odata si dupa o tura pe rederesor a mers bine.... si acuma la frig, pornita zilnic, nu am avut probleme, la -12 a pornit instant! Baiul ii ca is capsoman si nu sting niciodata farurile (si ieri, daca as fi stins farurile cand am dat la cheie probabil as fi pornit-o) si am lasat-o in frig o saptamana nepornita..... Deseara vine un amic cu o baterie sa testam problema! Imi cumpar baterie, nu ii stres dar as prefera sa nu am de o dus pe platforma la mecanic/electrician, nu de alta dar in Cluj nu stiu niciunu care sa se priceapa..... doar la 20km, in Savadisla.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atentie la ce baterie vei lua, pe S40 am o varta blue si e o porcarie, urmeaza sa o schimb ( asa am cumparat-o ). Pe XC90, am avut volvo OEM, m-a tinut aproape 10 ani, si imi pleca la prima cheie indiferent de temperatura de afara:), asa ca am pus tot OE.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 59 minute, Ettyus a spus:

Varta eu stiu ca sunt naspa.....

 

Acum 2 ore, sizan a spus:

Atentie la ce baterie vei lua, pe S40 am o varta blue si e o porcarie, urmeaza sa o schimb ( asa am cumparat-o ). Pe XC90, am avut volvo OEM, m-a tinut aproape 10 ani, si imi pleca la prima cheie indiferent de temperatura de afara:), asa ca am pus tot OE.

Nu sunt nașpa deloc. Sigur, dacă te zgârcești și pui varianta cea mai ieftină (Varta blue), e posibil să nu țină mai mult de 3 ani. Eu, în afara bateriei originale, care a ținut 5 ani, am mai avut două Varta Silver, care au ținut fiecare tot câte cinci ani. De fapt, niciuna nu m-a lăsat definitiv, ci după aproximativ cinci ani am decis să le înlocuiesc, ca să nu mă trezesc într-o bună zi că nu mai pornește mașina și să dau vina pe producătorul bateriei. A încerca să scurgi ultimul wat din baterie, e ca și cum ai merge cu rezervorul 95 % gol și apoi să te miri că mai trage câte un gunoi din rezervor, ca apoi să înjuri marca auto.

P.S. decizia de a schimba bateria am luat-o ca urmare a recomandărilor făcute la revizia anuală. La service s-a măsurat bateria și mi s-a recomandat să am în vedere înlocuirea acesteia până la următoarea revizie. Dar, pentru mulți posesori de automobile revizia înseamnă doar ulei și filtru aferent...

Edited by mariusdaniel
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A trebuit sa iau o baterie pentru o Toyota Yaris, benzina, si am studiat, acuma nu mai stiu la care (Blue, Silver), cum sunt din punct de vedere calitativ si am gasit recenzii naspa..... Din experienta mea, imi iau Rombat, am avut pe o Skoda Fabia TDI si a mers fara nici o problema ani de zile cu Rombat.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mariusdaniel: eu asa am luat-o cu varta blue, si acum o schimb. insa pe xc90, sincer, 10 ani m-a tinut bateria cu care a venit de noua, din fabrica :) Deci OEM, clar, diferenta nu e atat de mare incat sa ma zgarcesc  :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Așa e, cea din fabrică e foarte bună, dar nu știu dacă și cele cumpărate ulterior tin la fel. Oricum, cred că lucrurile se schimbă în timp, după zece ani sigur exploatezi mai intens o baterie, deoarece mergi tot timpul cu luminile aprinse, încarci la greu tot mai multe dispozitive electronice, folosești conexiuni la internet, bluetooth, poate se mai uzează circuite electrice și apar scurgeri, etc. Deci nu e foarte relevant să facem comparații cu ce era în urmă cu zece ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno bun, am incercat cu baterie noua dar din pacate..... mesajul legat de imobilizator ramane, altele nu mai afiseaza.... am cautat pe net.... si altii au avut problema asta ba au resoftat ceva, ba au schimbat ceva la contact dar.... nimic care sa ma elucideze...... Am verificat contactele la CEM(sub bord in dreapta) si sunt ok......  O idee, o maslina, o ceva..... un mecanic prin Cluj?

 

L.E. Lol.... cineva recomanda chiar sa pun cheia in pozitia 3 si sa ii dau una cu ciocanul.......

Multam fain!

Edited by Ettyus

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Ettyus said:

Mno bun, am incercat cu baterie noua dar din pacate..... mesajul legat de imobilizator ramane, altele nu mai afiseaza.... am cautat pe net.... si altii au avut problema asta ba au resoftat ceva, ba au schimbat ceva la contact dar.... nimic care sa ma elucideze...... Am verificat contactele la CEM(sub bord in dreapta) si sunt ok......  O idee, o maslina, o ceva..... un mecanic prin Cluj?

 

L.E. Lol.... cineva recomanda chiar sa pun cheia in pozitia 3 si sa ii dau una cu ciocanul.......

Multam fain!

Mno bun.... din pacate nici bateria cu care am incercat (noua dar sta de un an nefolosita) nu a reusit mare branza..... dar, ideea sta in felul urmator, ca sa conving electromotorul sa invarta, chiar daca doar putin, a trebuit sa apas pe butonul de panica(triunghiul rosu de pe cheie) sa o las sa isi faca numarul putin dupa care am oprit (mai greu ca de obicei, parca) "panica"..... Ideea ii ca mi-a disparut si mesajul de eroare legat de imobilizator........ si cand scot cheia nu imi mai raman martori aprinsi in bord! Maine sa vad de unde cumpar o baterie noua si scap doar cu atata(la ce bafta am.....) si o sa incerc sa schimb singur si becul de far (bi-xenon) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Varta eu stiu ca sunt naspa.....

Dupa ce bateria OEM a cedat (12 ani si aproape 400k km), am luat un Varta Silver Dynamic.

Asta acum 4 ani si 100 si ceva mii de km. Masina circula zilnic, si porneste la sfert de cheie indiferent de temperatura de afara.

Concluziile va las sa va trageti singuri...

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, kecs said:

Dupa ce bateria OEM a cedat (12 ani si aproape 400k km), am luat un Varta Silver Dynamic.

Asta acum 4 ani si 100 si ceva mii de km. Masina circula zilnic, si porneste la sfert de cheie indiferent de temperatura de afara.

Concluziile va las sa va trageti singuri...

Eu ma bazez pe ce am citit.... am folosit ani de zile baterii Rombat si nu m-au dezamagit niciodata..... Probabil ca cei care au facut recenziile le-au facut in dulcele stil romanesc.... au dat nota proasta pentru ca a fost nesimtit curierul.... Asta care nu mai merge ii ceva noname(sau cel putin eu nu am auzit de ea) si subdimenzionata, 75Ah in condtiile in care ce am gasit eu spune minim 80Ah....... Dar care pana acuma, inclusiv iarna trecuta a pornit instant motorul..... nu am stiu niciodata ce inseamna sa "incalzesti" bujiile, am bagat cheia si am pornit direct motorul...... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat baterie noua..... ce am gasit disponibil sambata la ora 13.45 am pus-o pe masina.... am terorizat vecinii cu claxonul..... dar..... nimic.... nu mai vrea si pace buna..... Si de cei de la Volvo..... din Cluj nu pot sa zic ca sunt marele lor fan...... Mama ei de treaba..... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa gasesti pe cineva sa-ti faca o diagnoza cu VIDA dice.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu pe nimeni care sa aiba in Cluj!                                                                                                                                                                                         

 

Edited by Ettyus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi un pic aici

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, kecs said:

Vezi un pic aici

Multam fain! O sa ma uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema rezolvata, am gasit mecanicul potrivit(stiu era mai simplu la volvo dar din anumite considerente ar fi trebuit sa merg si la acest mecanic pe urma), cu ocazi asta am scapat si de eroarea la Airbag-uri.... si dupa interventia lui masina a redevenit masina care am cumparat-o si care accelereaza asa cum trebuie! La ultima resoftare am pierdut parca din acceleratie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si care era problema pana la urma?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/1/2019 at 8:00 PM, kecs said:

Si care era problema pana la urma?

Cum am ramas fara baterie s-a dus dracului softul si nu imi mai recunostea ceia... plus alte cateva erori! Practic s-au sters toate codurile de identificare pentru restul modulelor(ABS, ESP, Imobilizator......) Concluzie.... aveti grija sa nu ramaneti fara baterie pe 2.0D ..... Surprizele pot fi costisitoare! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now