DragosD

Membru
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by DragosD


  1. Da, cat e rece merge foarte intrerupt, e clar ca unele injectoare(probabil cele doua) nu functioneaza cum trebuie. Dupa ce se incalzeste mrge aproape rotund, totusi, la talpa am fum negru la greu. Accelerata lin are "hopuri"undeva intre 2000-3000 ture, ceva de genul parca i-ai taia alimentarea, dureaza 1 secunda, apoi revine, dar trebuie sa iesi din plaja de turatie, altfel tot asa face...la fazele alea scoate fum alb. Am gasit 2 injectoare acum, eu am last digit 4, astea sunt 5, se pare ca se pot pune de acord, o sa le verific si daca sunt ok, le pun pe masina in locul celor presupus defecte. Va tin la curent....


  2. Pai, habar n-am, de curatat si testat le-a testat in fata mea, ca am mers cu cineva cunoscut la el...la final a zis ca au ceva uzura, dar sunt toate inca ok....masina porneste ok acum, doar ca pana se incalzeste motorul, trepideaza ca tractorul la ralanti...abia cand ajunge temperatura la maxim, isi revine...

    Cat despre turbo, ala nu are efect la ralanti, nu? Deci clar am o alta problema(sau si o alta problema...)

    Logica era asa: pompa de inalte imi produce span deja(am 280.000), aveam de mult eroarea de presiune mare in rampa, deci regulatorul de presiune probabil....ma gandesc ca trebuie sa rezolv prima data pompa, apoi injectoarele, altfel risc sa le infund si pe alea care le schimb...faza e ca pe electronica lucreaza, dar sunt infundate fizic...asa zice nenea mecanicul meu


  3. M-am bucurat degeaba, problemul a reaparut, de cum s-a incalzit mai tare afara...deci, trecem la pompa de inalte, va tin la curent.

    Ooook, acum avem mai multe probleme.....deci, dupa curatarea si verificarea injectoarelor la Alesd, dupa cum spuneam, a mers bine vreo 3 zile, apoi am avut din nou pornire grea, pentru ca la interval de cateva zile sa am trepidatii si mers neregulat al motorului pana se incalzea, ulterior lipsa de putere si fum la greu. Am facut un drum de Sibiu si am crezut ca trag pe dreapta si-i dau foc. Fum negru la accelerari puternice, fum alb la unele ezitari ale motorului, ezitari intre 2000-3000 ture, lipsa generala de putere. Am mers la mecanicul meu si imi spune ca 2 injectoare dau aproape tot pe retur. Sincer, nu stiu ce drac sa-i fac acum, logic ar fi sa repar/schimb pompa de inalte, dar ma calca pe nervi groaznic faptul ca nu am un diagnostic clar....

    Ceva idei?

    Bogdan??


  4. Bun azi am treminat prima faza, am dus injectoarele la mesterul din Alesd, le-a verificat si curatat, dar nu aveau probleme, toate sunt stas, am dus si electromotorul la verificat, a fost ok si ala, asta din cauza ca atunci cand o apuca "strechea", dupa ce dadeam de 4-5 ori la automat, murea bateria. Bateria e din 2011 si la 2 verificari succesive, la 2 dealeri diferiti de baterii, mi-au spus ca e super ok....(confused). Incarcare am ok, verificata, totusi, azi, la prima pornire, aproape murise iar bateria...Prin urmare, a doua faza e sa merg cu masina inapoi la Alesd, sa verificam pompa de inalte.

    Variantele sunt 2, reparatia actualei, 2.700 ron (a la carte), sau pompa second, undeva la 350 eur.

    Azi n-a fost foarte cald pe aici si nici n-am mers mult cu ea, doar vreo 2-3 liniute, ca sa vad cum tacane injectoarele(everything ok), asa ca nu pot spune nimic despre simptomul cu pornirea la cald...inca

    Simptomul cu pornirea a disparut, dupa curatarea injectoarelor, a galeriei de admisie si repararea electromotorului. Acum afuma un pic, atunci cand ii dau talpa, dar, in rest, toarce ca un benzinar si porneste la sfert...


  5. Stiu si eu cum functioneaza, insa nu inteleg cum il foloseste colegul Dragos.

    Modulul functioneaza exact asa cum a zis Vita_Fresh, doar ca nu stinge DRL-urile de tot, doar le reduce intensitatea...da, cerculetele le-am pus pe exteriorul lupei la mine, mie unul imi place cum arata, o sa va fac si poze...


  6. Bun azi am treminat prima faza, am dus injectoarele la mesterul din Alesd, le-a verificat si curatat, dar nu aveau probleme, toate sunt stas, am dus si electromotorul la verificat, a fost ok si ala, asta din cauza ca atunci cand o apuca "strechea", dupa ce dadeam de 4-5 ori la automat, murea bateria. Bateria e din 2011 si la 2 verificari succesive, la 2 dealeri diferiti de baterii, mi-au spus ca e super ok....(confused). Incarcare am ok, verificata, totusi, azi, la prima pornire, aproape murise iar bateria...Prin urmare, a doua faza e sa merg cu masina inapoi la Alesd, sa verificam pompa de inalte.

    Variantele sunt 2, reparatia actualei, 2.700 ron (a la carte), sau pompa second, undeva la 350 eur.

    Azi n-a fost foarte cald pe aici si nici n-am mers mult cu ea, doar vreo 2-3 liniute, ca sa vad cum tacane injectoarele(everything ok), asa ca nu pot spune nimic despre simptomul cu pornirea la cald...inca


  7. In 2 saptamani primesc astea:

    Led CREE echiv. 50W proiectoare http://www.banggood....te-p-82211.html

    Modul comanda DRL http://www.banggood....ch-p-41484.html

    Led semnalizari http://www.banggood....ht-p-45432.html

    Led pozitii/frana http://www.banggood....te-p-82349.html.

    Va anunt cum se prezinta.....

    Astea le am deja puse si arata bestial.... http://www.banggood.com/12V-White-Angel-Eyes-Headlight-For-BMW-24SMD-LED-Ring-Car-Light-p-71638.html

    1 person likes this

  8. Exact asta e simptomul, si, da, pe tester imi da "fuel pressure sensor"/pressure too high si "fuel volume sensor". Da, am incercat sa schimb regulatorul/senzorul de presiune rampa, cel ce este montat pe pompa de inalte, in lateral...despre ala e vorba. Probabil, din cauza caldurii, nu mai da info corect la computer...gandesc eu. O fi imbatranit si el, are 8 ani deja...Cum e foarte cald si aici, deja dupa pranz stiu ca n-o sa-mi mai pornesca...


  9. Eu am probleme mari cand e foarte cald afara. Plus eroare de presiune prea mare in pompa de inalte. Dau la automat si degeaba, nu o ia. Trebuie s-o las o vreme(inca nu mi-am dat seama cat), pana se raceste senzorul de pe pompa de inalte sau reseteaza computerul erorile si atunci o ia usor...Problema e ca n-am gasit senzorul acela de presiune motorina, de fapt, am gasit unul de ford, identic, dar cu el nu vrea sa mearga, mi-a zis cineva ca trebuie "invatat" computerul cu el...Ceva idei?


  10. Ok, acum ca sunt ceva mai documentat, revin cu aceste probleme si rezolvarea lor...

    Voi insera aici si o discutie avuta cu Bogdan (mi se pare utila), legata de simptome si eventuale cauze.

    Asadar, pentru problema inchiderii/neinchiderii centralului pe diverse usi:

    1. Verificati sigurantele si valoarea lor (sa fie dimensionate ca in carte), daca nu actioneaza deloc;

    2. Daca sigurantele sint ok, si inchiderea functioneaza, dar nu pe usa respectiva, e posibil sa fie duse motorasele (sint 2 motorase in fiecare modul, unul pentru cuiul actuator(tija) si celalalt pentru actionarea incuietorii). Se poate cauta modulul intreg, eu am inlocuit 2 bucati, motorasele sint facute de Saia-Burgess, dar se fac doar in China si nu am reusit sa le procur.Cele 2 module de inchidere (usa dreapta fata si stanga spate) m-au costat 300 ron pe second din Ungaria. Atentie, ar trebui sa sara sigurantele daca motorasul e defect.

    3. Daca la actionarea inchiderii/geamului, se intampla fenomene ca oprirea tuturor indicatoarelor, "caderea" subita a instalatiei pe zona respectiva, atunci e posibil (si foarte probabil) sa aveti un scurt in zona portierei respective. Se poate depista f usor cu aparat de masura si cu desfacerea mufelor de portiera si a terminatiei din modulul de usa si verificare fir cu fir.Nu sint multe si costa 500 ron la Volvo, deci...faceti-o singuri!

    Eu am avut problema din urma, care se manifesta si cu arderea motorasului de stergatoare, deoarece scurtul era pe o magistrala de comunicatie si se oprea mereu in motoras. L-am reparat la Bogdan si acum mai am unul de rezerva...initial am crezut amandoi ca e vorba de xenoane sau alarma, iata conversatia:

    Salut, Bogdan, am reparat la tine motorasul asta anul trecut, daca mai tii minte, am zis ca s-a ars de la xenoane proaste, se pare ca mai este o alta cauza...a mers, pana acum, haha! Azi au aparut aceleasi simptome...respectiv, la introducerea cheii in contact, au pornit stergatoarele pe viteza max...nu le-am mai putut opri decat cu borna scoasa de la baterie (ca si data trecuta). Ulterior, stergatoarele nu mai functioneaza in nici un fel...nici senzorul de ploaie nu se mai activeaza...ce parere ai? Mai bine zis, ce ma sfatuiesti? Mai am o problema de-asta ciudata...cam in 10 % din cazuri, cand actionez geamul dreapta fata, respectiv cand ii schimb sensul de miscare, imi reseteaza complet computerul...adica, mor complet instrumentele borb, geamuri, absolut tot, raman aprinse avarii abs si intermitentul...daca opresc motorul, nu mai pot porni...in general, se reseteaza cam in 15-20 minute, ultima data a trebuit sa-i deconectez minusul de la baterie de vreo 2-3 ori, cu pauze de 5 minute fara curent complet...abia atunci si-a revenit. Am crezut ca e un scurt pe traseul buton-modul comanda din portiera dreapta, am dezactivat butonul, dar degeaba...la Volvo mi-au spus ca e posibil sa fie problema in modul...acuma apelez la tine, ca esti mult mai doxa decat multi de pe-acolo...ce ma sfatuiesti?

    Pai in primul rand trebuie sa-mi explici clar ce se intampla .

    Eu am inteles asa, modulul de usa cateodata o ia razna indiferent ca e ars sau nu motorasul de stergatoare . Corect ?

    Da, exact, ti-am spus de asta pentru ca banuiesc ca exista o alta problema, de fapt, nu xenoanele, care, de altfel merg perfect (sint cele de 55W de la tine)

    Cu siguranta ca exista o alta problema dar rezolvarea ei este costisitoare, mai mult ca sigur ca ai probleme la modulul de la usa si de acolo prin magistrala de CAN se arde motorul de stergatoare SAU ai montata alarma after market .
    1 person likes this

  11. Buna ziua.

    Am un Volvo S60 D5 din 2004 si de vreo 2 saptamani miroase a motorina in habitaclu, mai ales dimineata. Dupa ceva minute de mers, dispare mirosul. Aveti idee de la ce ar fi?

    Nu cred ca mirosul vine prin sist de ventilatie.

    Multumesc :)

    Salut, da jos capacul de protectie de deasupra motorului si vezi daca nu ai motorina in/pe chiulasa. Eu am patit-o cu un injector care lacrimeaza pe la filetul de strangere al conductei.


  12. Eu fac cam 600 km in oras, mers sportiv...si la mine e cam ciudat senzorul de nivel, sa fie decalibrat? am dat jos rezervorul sa-l verific si sa-l curat, dar era luna! cert e ca la rosu, fara becul galben (deci pe ultima gradatie, unde incepe rosu), aveam in rezervor cam 25 litri de motorina! cam ciudat....