flx

Membru
  • Content count

    55
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by flx


  1. Buna seara!

    Va cer un sfat, am o problema ce mi-a aparut prima oara cam acum 6 luni la d5 din 2003. Pe displayul din stanga, cel cu erorile, imi apare uneori numarul 104. De fiecare data acesta este insotit de un beep si kilometrajul intermediar, cel cu T1 si T2 se reseteaza. Mut mai rar mi-a aparut si numarul 63.

    Am pus Vida, am resetat toate erorile stocate si am tinut-o conectata in mers pina a facut din nou dar nu a identificat vreo eroare.

    As zice ca e bordul, voi ce credeti? L-am reparat cam acum 4-5 ani.

    Multumesc!


  2. Am pus Kayaba pe spate la inceputul lui septembrie 2014. Am mers cam 14 mii km si, saptamina trecuta, in Bulgaria, mi s-a stricat un rulment pe fata. La service mi-au ridicat masina pe elevator sa mi-l schimbe si mi-au aratat cum cele doua amortizoare au inceput sa curga. Bineinteles,acum nu mai pot depasi 90 km/h pe drumurile cu denivelari.

    Masina mai fusese ridicata pe elevator chiar cu 3-4 saptamini inainte fara a se intimpla ceva cu amortizoarele.

    Drumurile prin Bulgaria au fost execrabile insa, cu toate acestea, amortizoarele de pe fata (monroe montate acum 2-3 ani) nu au avut probleme.

    Sa fie Kayaba chiar atit de proaste?

    Sau ar putea fi o problema de montaj? Cel de service-ul din Bulgaria mi-a zis ca se string piulitele din capete intr-o anumita pozitie (nu am inteles asa bine ce vroia sa spuna) si ca daca nu se respecta acest lucru se strica o garnitura.

    Ati mai auzit de asa ceva?


  3. Buna seara!

    Socrul meu are un s40 din 2005, 1,6 benzina, si, dintr-o data, portbagajul nu i se mai deschide. Cu Vida imi da eroarea CEM-6F51 Tail gate handle faulty signal, si la detalii imi spune ca fie e un open-circuit, fie e un short-circuit.

    Problema mare insa este ca portbagajul a ramas inchis si a trebuit omu' sa-si scoata cumparaturile pe la scaunele din spate.

    Stie cineva cum se deschide portbagajul in cazul acesta?

    Multumesc!


  4. Salutare tuturor!

    Am o mica problema in sensul ca trebuie sa fac schimbul de ulei si nu gasesc Castrol 0w-30 cu ACEA A3/B3/B4, ci numai cu ACEA C3. Am motor D5244T pe un S60 din 2003.

    Cautind pe net am gasit undeva ( http://www.hexol.ro/rou/ghidlub.html ) explicatii despre aceste norme si parca nu as pune C3 pt. ca aceasta norma este pentru 'uleiuri folosite la motoare diesel ce sunt echipate cu filtru de particule si catalizator pe 3 cai precum si la motoare de inalta performanta pe benzina '.

    Voi ce credeti, pot folosi C3?


  5. Salut!

    Am aflat si cit am de plata: 1600 lei

    -demontat si montat caseta de directie de doua ori

    -demontat si montat pompa servo

    -pompa servo second hand

    -montat bielete antiruliu noi pe spate

    -reparat far (inlocuire balast cu unul al meu mai vechi)

    -2 litri lichid servo

    -reglare geometrie la roti

    -60 lei costuri curier

    Daca nu as avea acel semn de intrebare cu privire la cauza defectarii pompei as zice ca nu a fost atit de scump, nu?


  6. Salut!

    As vrea sa va povestesc si eu experienta prin care am trecut in ultimele 4 saptamini in ceea ce priveste caseta de directie.

    Stiam ca am joc in caseta inca din 2010, atunci nu era mare insa in ultimul timp se accentuase si simteam uneori vibratii in volan.

    Cum urma sa plec in concediu (aprox. 2500 km dus-intors) am incercat varianta rectificarii/reconditionarii ei. In Constanta mi-a cerut cineva 1500 lei spunindu-mi totodata ca nu imi garanteaza ca o sa iasa bine asa ca am apelat la cineva care are anunt postat pe acest forum, pretul fiind de trei ori mai mic.

    Dupa ce a fost montata bineinteles ca nu mai mergea (mergea doar de la 2500 turatii in sus) si acum a inceput circul.

    Cei de la service au spus ca de vina este caseta, cel care a reconditionat-o a spus ca ori nu a fost montata bine, ori nu mai merge pompa ('s-a ciupit la demontare'?).

    Au dat-o jos, i-am trimis-o inca o data, acesta a verificat-o si a spus ca totul este ok. Cind au montat-o a doua oara nu mai mergea deloc.

    Au schimbat si pompa si acum e totul bine.

    Nu stiu de ce s-a stricat pompa, aveti vreo idee? E cumva greseala celor de la service sau pur si simplu a fost o coincidenta ca a picat chiar acum?

    Despre costuri nu am informatii in sensul ca inca nu am primit factura celor de la service iar pe rectificat am platit 450 lei.

    Singurul lucru bun a fost ca sunt plecat din tara si nu am trecut prin stresul aferent.

    1 person likes this

  7. Salut si La Multi Ani!

    Ma chinui de 2 zile sa instalez vida 2012A pe un calculator si nu reusesc, de fiecare data cind rulez setup.exe imi spune ca una sau mai multe componente ale calculatorului nu respecta cerintele minime de instalare.

    Conform instructiunilor de instalare, computerul este recomandabil sa respecte urmatoarele cerinte:

    -procesor mai puternic decit un dual core de 1,5 GHz

    -RAM mai mare de 3 Gb

    -hard liber mai mare de 80 Gb

    -networking (nu stiu ce inseamna) >10/100 TP LAN

    -OS: Win. XP Professional cu SP3 sau Vista Business cu SP1

    -browser: IE 7 sau IE 6 cu SP1

    -file sistem (banuiesc ca e vorba de partitia C) sa fie NTFS

    -rezolutie ecran mai mare sau egala cu 1280x800

    Eu am procesor i3, RAM 4 Gb, IE 8, Win. 7 Home Premium iar rezolutia ecranului este de 1366x768. C-ul e NTFS.

    As zice ca nu respecta rezolutia ecranului si am vazut in fisierul mentionat de Roberto un mesaj de eroare ' ErrorMess=The operating system on this computer is not supported. VIDA only supports Windows XP Pro SP3 (32-bit) and Windows 7 Pro (32-bit and 64-bit versions) '.

    De aici trag concluzia ca mi-ar trebui un Win 7 Professional.

    Sa fie astea cauzele (rezolutia ecranului si sistemul de operare)?

    Credeti ca se poate modifica ceva in acel fisier ca sa 'pacalesc' programul de instalare?

    Multumesc!

    Felix