CHOvidiu

Membru
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by CHOvidiu


  1. 3 hours ago, paunionutz said:

    99% km nu sunt reali. Cel mai probabil are peste 300000 km.  Masina a costat in Germania sub 3000 de euro, ca sa ajunga la pretul asta in Romania. Iar masinile bune, cu km putini, sunt scumpe si in Germania! Cauta o masina buna, cu istoric verificabil, pe care sa o poti repara la tine in zona. Volvo nu repara toata lumea si nu este VW. 

    Masina a costat 2500€,  a cumparat-o stiind ce defecte are iar in Germania serviceul nu e tocmai ieftin.  E pasionat de Volvo si aduce in special marca asta. Nu pun foarte mare accent pe km daca masina e buna, intamplator omul avea “ITP-ul” pe 2016 cand masina avea 149.000 km. Am avut o masina din 2012 care arata mai uzata ca si asta. In fine, daca e sa nu iau masina nu o sa o iau din cauza problemelor nu a kilometrilor.


  2. 41 minutes ago, Dumi81 said:

    Asa este, macar ai avut unde sa o repari. Exista reprezentanta Volvo in SM? sunt 4 sau 5 in toata Romania. Daca stateai in B aveai mai multe sanse: reprezentanta + baieti priceputi in ale marcii cu service-uri.

    Daca ai avut experiente neplacute cu VW nu inseamna ca este o regula ca sunt masini proaste. Nu vei avea in V50 isonorizarea si confortul din Passat.

    Iar o sa fiu luat la pietre, dar iti zic eu ca de 2 luni nu-i dau de cap unui defect care se manifesta printr-un balbait al motorului la relanty ce se manifesta sporadic. Acest minunat Ford-Volvo-PSA nu permite efectuarea unui test de injectoare din soft. Trebuie sa le demontez pentu a le duce la un banc de teste.Testarea 200-300 ron, kit-ul de etansat injectoare inca 300-400 ron si nu sunt sigur ca de acolo provine.

    VAG COM se gaseste la orice service mai rasarit. VIDA DICE mai greu...

    La multi ani tuturor!

    Mi-ai dat tema de casa :) 

    In Satu Mare avem reprezentanta Dacia :) nu avem mall, kfc, mc etc. 

    Eu cunosc cativa proprietari de Volvo care mi-au recomandat, si foarte multi proprietari de Vw care mi-au recomandat sa nu... 

    Pana la urma cred ca o sa incep sa umblu cu autobusul :)

    an nou fericit! 


  3. 1 hour ago, paunionutz said:

    Pai asta incerc sa-ti spun. Este posibil ca masina sa nu aibe nimic si doar sa fie erorile vechi! Dar poate sa aibe si foarte multe probleme. De asemenea cartile de service se pot falsifica usor! 

    De asta incercam sa-ti spun sa cauti un alt service, pentru ca autocom-ul (scula de diagnoza ), este destul de slaba, iar mecanicul nu stie sa o foloseasca nici pe asta! Cititul si stersul erorilor, nu inseamna diagnoza. 

    Adica service-ul trebuie sa-ti zica ce probleme are masina,  ca de aia platesti!

    Asa este, nici nu m-am uitat in cartea service desi avea reviziile facute doar pana in 2013, ma gandesc ca daca era falsificata schimbau si distributia prin iulie, 2017 :) Mi-a aratat TUVul in schimb din care reiesea ca are km reali, de asemenea majoritatea problemelor de pe tester par a fi de la o masina condusa putin si necorespunzator.

    Ce e drept cel care mi-a facut diagnoza era cam in varsta si parea putin depasit de tehnologie. Poate imi recomanda cineva un service mai OK in Oradea.

    An nou fericit! 


  4. 1 hour ago, Dumi81 said:

    Nu sunt fan VW, dar atat timp cat ponderea auto straine din RO este aprox. 50 % VW, este normal sa fie multe si in service. Probabil Ferrari sau Lamborghinii nu au avut niciodata in service, dar asta nu inseamna ca sunt fiabile :)).

    La multi ani!!!

    Asa este. Intamplator eu am un VW, am avut pentru 2 luni inca un VW, si probabil ca imi puteam cumpara o inca o masina la cat am platit la serviceuri auto :) La multi ani! 


  5. 2 hours ago, paunionutz said:

    Incearca in alt service, in primul rand. Sincer eu nu am incredere in mecanicii care folosesc testere in limba romana, pentru ca nu sunt traduse cum trebuie. In alta ordine de idei, trebuie iesit cu masina si facuta diagnoza in mers. Vazute valorile reale: presiune turbo, incarcare dpf, cantitate aer, etc. 

    Prima eroare este cel mai probabil din cauza bujiilor arse. Restul.... trebuie verificate: senzorul de pe turbina sa nu aibe firele rupte, senzori temperatura catalizator/dpf si ce mai ai erori pe acolo

    Daca era doar releul de bujii nu ma deranja, dar sunt prea multe restul. Ciudat este ca masina merge foarte bine, nu are niciun martor aprins, nu scoate zgomote ciudate etc. Am mers la serviceul respectiv pentru ca era singurul deschis inainte cu o zi de revelion :) 


  6. Va salut.

    Dupa lungi cautari de VW (fiind proprietar de VW), am decis sa imi cumpar un Volvo deoarece toti mecanicii ma sfatuiau sa renunt la VW deoarece 80% din munca lor este la acest brand. Intamplator am gasit un V50 (2008, motor 2000D) in Oradea, eu fiind din Satu Mare, am dat ieri o fuga pana acolo gata sa o cumpar. Masina arata impecabil, km putini si reali (are documente si urmele de uzura sunt minime). Am mers cu ea la un service oarecare deoarece nu este reprezentanta Volvo in Oradea, mecanicii spuneau si ei ca masina arata foarte bine, motorul la fel. Toate bune si frumoase, deja ma gandeam la drumul spre casa in noua mea masina pana a pus testerul. Au aparut 10 erori, am facut si poze. Mecanicul spune ca doar prima pare sa fie o problema de actualitate, restul par ca nu au fost sterse dar cu softul lui nu poate verifica de cand dateaza problemele si nu imi poate garanta ca masina nu are problemele respective. Mai mentionez ca vanzatorul a schimbat turboul si a reconditionat injectoarele, masina fiind cumparata asa din Germania. Deoarece recent mi-am luat o teapa cu un VW care parea OK si pe cand am ajuns acasa nu mai mergea nimic la ea nu am vrut sa risc si am stabilit cu proprietarul sa ma intorc saptamana viitoare pentru o alta testare, dupa ce am sters erorile din computer. Ce imi recomandati sa fac? Sunt putin depasit de situatie. 

    6241012C-DEFC-406B-B1BC-37833CCC31A1.jpeg

    DB08D128-90CF-4DDC-8398-FC63E8D1D6B0.jpeg

    500C9185-1C2B-4D98-A73B-697A4DB4EF23.jpeg