-
Content count
248 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by asashy
-
-
Va salut...Revin dupa cativa ani cu rugamintea de a primi un sfat de la voi..Am vazut in seara asta un volvo 60, an 2005, motor 2000 benzina, volan pe dreapta, cu urmatoarele defectiuni:
- martor aprins motor culoare rosie,
- martor airbag aprins,
- o bataie la motor iar cand scoti capacul de la ulei se accentueaza...asa el merge rotund si la relanti si la accelerare,
- turela blocata,
- usita rezervor rupta..
Asta asa....la prima vedere..Se merita de achizitionat masina...are 155000 mile la bord, volan pe dreapta!
-
Bănuiesc că ambele trebuiesc înlocuite! Conducta și furtunul pot să fie și second sau trebuie noi? Pot să încerc să le schimb și eu sau trebuie un mecanic priceput?
-
Am făcut ceva...nu știu..am demontat ornamentul din jurul schimbătorului și m-am jucat pe acolo...și merge! Am reușit să decuplez schimbătorul(+o baterie de 80 Ah).Am pus în rezervor 5 l benzină și dat la cheie...nimic...După ceva timp observ sub mașină, dreapta spate(volanul pe partea dreaptă), o baltă de benzină! Un ajutor mi-a spus că atunci când pun contactul în poziția II, țâșnește benzină! Vă atașez pozele făcute..la sfârșit poze cu furtunul rupt de care v-am spus! Nu am aflat de la ce este..Dacă mă puteți ajuta cu ceva sfaturi, v-aș fi recunoscător!
-
Buna seara! Am cautat si am gasit intr-adevar la modelele noi cum se poate debloca schimbatorul...nimic insa la modelul meu!
Ma poate ajuta cineva cu un sfat macar...chiar daca nu stiti exact? Trebuie sa mut neaparat masina din locul unde este parcata acum..si nu pot!
-
Din păcate nici membrii volvo nu mai sunt ce au fost cândva...
-
Am pus contactul pe pozitia II, am tinut piciorul pe frana, am schimbat si bateria....nu merge! Culmea ca acum ceva timp puteam schimba lejer dintr-o treapta in alta, fara probleme! Ce este de facut? Sa o dau la dezmembrari pe 400, 500 de euro...nu se merita...masina este inmatriculata in Romania(numai taxa a fost de 1700 de euro)! Ma poate ajuta cineva?
-
Chiar nu stie nimeni?
-
-
Multumesc! Caut astazi la consola centrala....
-
Am scos ornamentul de la schimbator....nu se vede nici un buton...alte sugestii?
-
Multumesc Midnight Caller..imi puteti da mai multe detalii...chiar desene, pentru a fi mai usor...?
-
Nu mai merge schimbatorul mutat din P in N...Am incercat si cu o baterie de 70 Ah...Sfaturi?
Pana la urma stie cineva furtunul acela din dreapta de la ce este?
-
Masina asta imi pune rabdarea la incercare...i-am pus din nou o baterie cu 2 Ah mai putini si iar nu vrea sa mute schimbatorul din P in N!
Cred ca vrea dezmembrata !
-
Va salut! Cu schimbatorul am rezolvat..intr-adevar daca nu ai bateria buna, nu merge mutat in alte trepte.
Despre furtunul acela de sub masina ma poate ajuta cineva: ce rol are, sa cumpar unul nou, se poate lipi?
-
Aha....sa inteleg ca daca nu este bateria incarcata la maxim..nu merge cutia? Interesant...bateria mea este descarcata complet...pot doar sa deschid/inchid masina din telecomanda...Am sa incerc cu o baterie buna...sa vad ce se intampla...Multumesc Ionutz!
-
Am pus contactul si tot in zadar....Acum ma gandesc daca se merita...chiar si cu unul adus...mai am doua masini...si chiar parc auto nu vreau....Multumesc pentru ajutor...ma mai gandesc...
-
1. Nu stiu ce face furtunul acela....este doar rupt si atarna in partea dreapta a masinii(este primul cum privesti din dreapta)
2. motor defect-este denumirea data de vechiul proprietar care nu a stiut sa intretina o masina...ca sa nu spun mai urat....
3. este ulei in cutie...am scos joja si este in parametrii optimi..
Revizii nu stiu daca a mai avut masina...eu am recuperat autoturismul de la cel caruia il dadusem acum 2 ani...
Schimbatorul acum o saptamana trecea usor din P in N...pentru ca am mutat 2 m masina prin impingere...dar acum nu mai vrea...
-
Va salut! Dupa 2 ani de pauza revin in mijlocul vostru, cu cateva probleme constatate la masina mea:volvo s80, an 2001, motor 2435 benzina, volan pe dreapta.
1. furtun dreapta rupt sub masina(primul din partea dreapta...volanul fiind pe partea dreapta),
2. motor defect,
3. schimbatorul nu mai merge din P in N sau alte trepte.
Sfaturi, preturi...Daca suma este prea mare, masina se va dezmembra!
-
Astazi am schimbat volvo cu un renault cabrio 2004, motor 1.9 diesel...Asa ca stimati posesori de volvo va spun: ramas bun si sper sa ne mai revedem peste cativa ani....Am o singura parere de rau:nu am reusit sa ajung niciodata la Nationala Volvo...Va multumesc tuturor pentru sfaturi si ajutorul dat si o seara placuta tuturor, oriunde v-ati afla...
-
Multumesc Midnight Caller...mecanicul mi-a spus ca trebuie schimbat si filtrul, de aceea am pus si intrebarea...Dar acum sunt sigur ca nu e asa...Multumesc mult, o seara placuta!
-
Am fost ieri la colindat magazinele de profil: la unul mi-a dat Dexron III, cu specificatie volvo(citit pe eticheta), la 27 lei l...apoi la doua magazine mi-au recomandat Febi(acceleasi proprietati), la 52, respectiv 45 lei l,...intrat pe net mobil 3309-76 lei l...acum eu ce fac?
Ma gandeam la mobil 3309 sa dau comanda online..Nimeni nu mi-a spus daca pot sa schimb si filtrul(si daca se poate)!
Un sfat de la cei mai vechi posesori de volvo ar fi binevenit
-
Adrian rugamintea mea era cat ulei imi trebuie....si apropo, pot schimba si filtrul de ulei? Masina mea este automata in 4 trepte!
-
Cat ulei imi trebuie?...Nu vreau sa fac schimbul in modul normal(prin cei 16l) ci doar cu pornirea motorului si oprire cand nu mai curge ulei din cutie...
-
Nu l-am schimbat adrian...astazi, dupa aproximativ 30 km mesajul a disparut...mai schimb uleiul sau ba?
Achizitionare volvo s60, an 2005, 2000 cm3, benzina
in Reparatii de unul singur (DIY)
Posted · Report post
Multumesc! Era cat pe ce sa o comit..:))))