VOLVO16

Membru
  • Content count

    577
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by VOLVO16


  1. @ VOLVO16, nu iti zic cu rautate dar daca tot ne dai ceva "informatii" dale sa-ntelegem si noi ceva : eu inteleg ca si daca nu circuli tu pui 1litru de ulei/saptamana, adica 52litri/an, sunt sigur ca a fost o greseala de exprimare.

    :D pai cam da marius , numai ca nu am stat un an , doar vreo 2 luni ..... faceam 50-70 km pe zi .... cind au scos segmentii erau la fel de elastici ca si sirma de cupru ... @kuky , dupa segmentare m-am incadrat in limitele normale cred , 1 -1,2 litri la 10.000


  2. Salut . Problema ta ar putea fi cauzata de un arc rupt de la contact . Trebuie sa faci ceva contorsiuni pe sub volan . Deci , pentru inceput trebuie sa demontezi ornamentul care e pe coloana volanului ca sa poti ajunge la contact . Sunt doua sau trei suruburi . Ca sa ai mai mult loc trebuie sa dai scaunul de la sofer , in spate , complet . Tot mecanismul de contact trece pe sub coloana volanului , aproape perpendicular . In partea opusa introducerii cheii este o cutiuta gen releu in care intra o mufa ( nu e mai mare decit un flacon de pastile si are aceeasi forma tubulara. In interiorul acelui modul sunt mai mult lamele si niste arculete . Ca sa poti scoate modulul ala de acolo trebuie sa desfaci un surub ingropat care are capul in partea dinspre motor ( de-aia ziceam ca trebuie sa faci contorsiuni pe sub volan ) . Scoti mufa care intra in modul si surubul . Ar trebui sa il poti trage foarte usor afara . Modulul are pe lateral doua clame pe care le desfaci usor sa nu rupi ceva . Tragi usor de ambele parti si ai grija sa nu pierzi vreo lamela sau vreun arc . Eu am avut un arc rupt din cele doua si nu mai facea contact . Porneam masina dar daca lasam cheia sa revina in pozitia normala dupa pornire , se oprea motorul . Ai sa vezi si tu , sunt niste lamele in interior si daca nu calca cum trebuie sa faca contact cu tot ce trebuie nu ai sa ai contact . S-ar putea sa nu fie asta cauza dar m-ai pus pe ginduri cind ai zis ca ai miscat de volan ( poate sistemul ala de blocaj al volanului sa fi miscat ceva pe acolo ) . Cum spuneam s-ar putea sa nu fie asta cauza dar dureaza vreo 30 min operatiunea si ai mai eliminat un motiv de suspiciune . Succes si daca mai ai intrebari , sunt pe mess .


  3. Salutare am un volvo 460 ... lumina farurilor este cam slaba ..1 la mana sticla este foarte matuita din cauza drumurilor si romania si 2. acea oglinda s-a cojit ...am incercat cu un spray crom .. a iesit cat de cat dar nui ca inainte .. ce sfaturi imi puteti da ... Va multumesc .

    Salut si bine ai venit . Nu te obosi , nu functioneaza cu spray . Nu stiu daca ai sa gasesti pe cineva sa le cromeze . Cit despre sticla matuita . Oglinda s-a cojit poate de vechime sau pentru ca tu sau cel de la care ai cumparat masina a folosit becuri 100/90w , sunt ilegale in Europa . Daca te tine buzunarul ia noi sau macar SH , crede-ma , nu se merita vopsirea sau cromarea oglinzilor , vopsirea nu v-a avea efectul scontat iar cromarea v-a costa prea mult cred si nu stiu daca ai sa obtii rezultate . Tu decizi . Bafta .


  4. AM SI IEU O PROBLEMA DACA MA POATE AJUTA CINEVA . AM UN VOLVO 440 MOTOR DE 1721 SI MI SE APRINDE BECUL VERDE IN TIMPUL MERSULUI DUPA VREO 15-20 DE MINUTE DE MERS CARE SE ZICE CA E DE LA SONDA LAMBDA AM SCHIMBATO SI TOT LA FEL AM MAI SCHIMBAT SI SENZIRUL DE AER DE PE FURTUNUL CE MERGE DE LA FILTRU DE AER LA CLAPETA DE ACCELERATIE LA FEL SE APRINDE STIE CINEVA CE MAI POATE FII ASTEA LEAM SCHIMBAT IN URMA DIAGNOZEI SI AU FOST CODURI DE EROARE LEAM INLOCUIT NU LE MAI AM CODURILE ASTEA DE EROARE DAR BECUL TOT SE APRINDE.SI MAI CEVA IN URMA BECULUI APRINS LA 150 DE Km PARCURSI IN AFARA CU O VITEZA DE 130-140 IN AFARA LOCALITATILOR SI 50-60 IN LOCALITATI MIA CONSUMAT 20 DE LITRI DE BENZINA SI INAINTE DE ASTA FACEAM 300 DE KM IN AFARA CU BENZINA ASTA LA ACEIASI VITEZA DE DEPLASARE VA ROG DACA STIE CINEVA AJUTATIMA

    Cred ca e de la potentiometru CO sau clapetul electronic de relanti . Nu-i asa ca atunci cind nu e bagata in viteza ai 1200 rot /min ? O recomandare , nu mai scrie cu litera mare si incearca sa scrii cit mai corect . Avem un nene pe aici care sanctioneaza baterile de genul asta . LOL


  5. Dupa cum stiti unii dintre voi, sunt student la o facultate de inginerie a calculatoarelor. Sunt anul 3 dar anul viitor voi absolvi si imi va trebui o lucrare de licenta.

    Trebuie sa imi aleg o tema si in principiu trebuie sa fie ceva ce imi place. Cum femeile si bautura nu se pun, mai raman decat calculatoarele si masinile. :lol:

    Raspundeti va rog la urmatoarea intrebare: Ce ati dori sa faca masina voastra? Sa fie un addon special, ceva ce nu vedeti pe nicaieri!

    Conditii:

    - Sa nu necesite omologare. (adica sa nu modifice caracteristicile masinii)

    - Sa nu fie ceva mecanic.

    - Sa fie un sistem electronic.

    Sunt apreciate si cele mai trasnite idei.

    Daca este posibil din punct de vedere financiar, voi face cadou dispozitivul celui care a venit cu propunerea de succes.

    Un sistem de avertizare a apropierii cu viteza prea mare a unui autovehicul din spate . Cind esti la semafor de exemplu si nu numai , chiar si in mers . Adica niste senzori montati in spate care apreciaza ca cel care se apropie din spate are viteza prea mare pentru a opri in siguranta ( a ta , a lui ? ......trebuia sa caste ochii ....lol ) si te avertizeaza macar cu 3 secunde inainte . Una e sa te loveasca din spate cind esti relaxat sau eventual cauti ceva in bord si alta e sa fii cit de cit avertizat ca urmeaza sa te loveasca cineva . Sper ca m-am facut inteles . Sper sa nu se fi gindit atcineva la asta !


  6. m-am uitat dupa sobolani dar nu am vazut nici o urma

    Nu prea stiu ce urme ai putea vedea , doar cacareze ::) , dar e cam greu daca nu le-a lasat pe o suprafata plana . Incearca sa pui plusul la baterie dar scurt si poate identifici problema daca nu reusesti vizual . Nu-i o metoda tocmai recomandata dar poate reusesti sa vezi de unde iese fum .


  7. Am lasat masina in parcare vreo 2 saptamani nepornita, dupa care am incercat sa o pornesc...dar degeaba, nu se mai intampla nimic, nu se mai aprindeau nici luminile din bord. Am zis sa incerc cu o alta baterie, am pus bateria noua si dintr-o data a inceput sa iasa fum dar nu stiu de la ce, ma gandesc ca o fi vre-un scurt pe undeva, nu ma pricep, nu stiu ce sa fac in continuare, mi-e frica sa pun iar bateria.

    Cum ai descuiat masina ? Ai inchdere centralizata ?


  8. Salut . Desi motorul tau e de 1.8 ar trebui sa ai sub capacul delcou inca un plastic care se scoate si abia sub el o sa gasesti semeringul cu pricina . Intreaba-l pe @MC eu de la el am luat . N-ai sa poti scoate semeringul vechi decit daca il distrugi dar incearca sa citesti intai dimensiunea pe el . Cel nou poate fi bagat mai usor daca ai sa pui putin ulei pe ax , oricum nu te astepta sa intre foarte usor . Eu am folosit pentru a-l presa o teava de plastic P.P.R . cu diametrul 32 . Sa nu cumva sa te gindesti ca ai sa reusesti sa-l presezi cu capacul delcou stringind suruburile , risti sa pocneasca capacul . Daca ai tot ce trebuie nu dureaza mai mult de 30 min . Sper ca ti-am fost de ajutor . Spor la treaba .


  9. Salut , pompa trebuie sa aiba o eticheta pe care scrie un cod SAGINAW . Dupa codul ala e cel mai bine sa cauti pompa . Nu lua aftermarket cauta doar originala altfel ai sa constati ca nu se aliniaza cureaua dupa ce o montezi pe masina .


  10. @Volvo 16 cred ca faci o mare confuzie noul motor pe noul C30 este EURO 5 si emite 99g/km, tu vorbesti de masini SH Euro 4 care la RAR se trec alte valori, aici se vorbeste de o masina noua aparuta in Decembrie 2009 si care inglobeaza ultimele tehnologii in materie de economie si poluare .

    Intr-adevar e vorba de 1,6 D Drive ( 109 CP ) . In revista scria ca aceasta versiune a lui C30 este primul VOLVO care , conform constructorului reuseste sa emita mai putin de 100g de bioxid de carbon . Daca si asta nou emite tot atit nu prea au facut mare brinza  :D .

  11. Pe aceeasi logica ar putea da o lege ca pe timp de iarna femeile sa nu conduca ( oricum conduc prost si pe asfalt uscat , nu toate , dar majoritatea , cele care intr-adevar au soferia in singe le numeri pe degete ) . Daca tot voi fi obligat sa iau cauciucuri speciale de iarna atunci ar trebui ca si producatorii sa fie obligati sa nu mai fabrice cauciucuri all season . Pentru cei care au zis ca daca  nu ai bani de cauciucuri mergi cu transportul in comun - chiar daca conduceti un S asta inseamna ca aveti dreptul sa aruncati cu piatra ? De obicei nu comentez subiecte cu potential de scandal dar asta cu  "stai cu masina in garaj daca nu ai cauciucuri de iarna" chiar m-a "gidilat" neplacut . Nici macar un cauciuc de iarna combinat cu nu stiu ce sisteme nu te v-a opri sa intri in ala din fata ta daca piesa dintre volan si scaun nu are pic de habar de condus si se bazeaza doar pe susmentionatele .


  12. In spate nu e ca m-am uitat cu atentie... deci, sa inteleg ca e spart radiatorul... oare daca o sa incerc cu praf din ala care se pune in radiator nu reusesc macar sa il mai "pacalesc"?

    Nu baga praf , n-ai sa faci nimic . Eventual cauta unul SH , dar vorba lui @MC la 400 lei nou e chiar onorabil si nu trebuie sa te duci la service sa-l schimbi . Eu am optat pentru varianta SH pentru ca al meu era vreo 750 lei acu 2 ani . Stiu ca nu avem acelasi model dar poate te ajuta ghidul facut de mine la inlocuirea piesei .    http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,4070.0.html  ;)


  13. Buna. Ma uitam zilele astea la V50-ul meu cu care a trebuit sa merg pe un drum mai de tara si ma intrabam cum ii pot mari garda la sol. Pe vremuri vazusem la cineva la un Ford ( sper sa imi amintesc corect ) ca a desfacut ceva la brate si undeva era un con dintat pe care l-a scos din sasiu si l-a introdus sub alt unghi. Si a schimbat astfel garda la sol. Nu am acces la nici o documentatie de acest gen pentru Volvo.

    Ati facut careva asa ceva sau stiti unde se poate face ?

    Multumesc si drum bun sa avem cu totii.

    Metoda am vazut-o intr-un serial pe Discovery ( Wheeler Dealer ) , doar ca era aplicata unui Renault 5 GTI parca . Da-i un search pe Google si vizioneaza serialul  ;) . Cred ca piesa se numeste bara de torsiune .