- 
Announcements- 
					
	
		  Accesare forum - CAPTCHA 10/20/2025Buna ziua, In ultima perioada toti ne-am confruntat cu o noua 'provocare' si anume introducerea unor CAPTCHA (prin BunkerWeb) la accesare forumului. Din pacate nu este o optiune introdusa de noi ci un upgrade realizat de catre colegii de la hosting, fara insa acordul nostru. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si incercam ca in cel mai scurt timp sa inlaturam acest pas complet nenecesar. Va multumim pentru intelegere, Echipa Volvo Club Romania
 
- 
					
	
		
 
					
				
				
			radumarkfg
Membru- 
				Content count30
- 
				Joined
- 
				Last visited
Community Reputation
1 NeutralAbout radumarkfg
- 
										Rank
										Nou venit
 
Profile Information
- Locatie Fagaras
- Auto V 50 200d
- Fabricatie 2005
- Fabricatie 2 0
- 
	Buna ziua Intampin o problema la pornire cand e frig afara ( cand coboara temperatura sub 0 grade, cu cat e mai frig cu atata porneste mai greu) La bord imi arata Antiskid Rich Asistenta si Imobilizer si se aude pompa de servo, ( acesta e semnalul de stiu ca nu o sa porneasca, se aude pompa de servo, daca nu se aude porneste),Daca dau 7-10 chei, pun contacul scot cheia si reincerc de mai multe ori porneste faca sa mai fac altceva) Am patiti o data anul trecut in februarie cand a fost mai frig, si acum a reaparut problema o data cu frigul. Intre timp nu mai mai avut probleme aproape un an de zile' Am fost la un tester si imi apar erori ca CEM-DE11.CEM 6F51,CEM 6F53, cel de la service zice ca nu se alimenteaza calculatorul Pare un contact electric prost, sau un senzor, Poate ma puteti ajuta, a mai patiti cineva? Mentionez ca e un V 50 2000D
- 
	radumarkfg started following eroare anti skid
- 
	Buna ziua Intampin o problema la pornire cand e frig afara ( cand coboara temperatura sub 0 grade, cu cat e mai frig cu atata porneste mai greu) La bord imi arata Antiskid Rich Asistenta si Imobilizer si se aude pompa de servo, ( acesta e semnalul de stiu ca nu o sa porneasca, se aude pompa de servo, daca nu se aude porneste),Daca dau 7-10 chei, pun contacul scot cheia si reincerc de mai multe ori porneste faca sa mai fac altceva) Am patiti o data anul trecut in februarie cand a fost mai frig, si acum a reaparut problema o data cu frigul. Intre timp nu mai mai avut probleme aproape un an de zile' Am fost la un tester si imi apar erori ca CEM-DE11.CEM 6F51,CEM 6F53, cel de la service zice ca nu se alimenteaza calculatorul Pare un contact electric prost, sau un senzor, Poate ma puteti ajuta Mentionez ca e un V 50 2000D
- 
	si lupele de BMV unde le-ai luat. ai mai multe date te rog, acum am cautat pe internet si am vazut ca sunt 300 de ron, nu as vrea sa dau banii si sa nu se potriveasca. Multumesc
- 
	Eu am rezolvat altcumva. Am dat o gaura de 3 mm și am băgat un șurub cu saibe ca,sa tina articulația la locul ei lăsând mai larg sa aibă joc Am pus super glue pe piulita sa nu se desfacă de la vibrații.Cost 3 RON cât a fost lipiciul ca surubelul l-am găsit pe acasa 300 de Ron am găsit ansamblu tot folosit care poate avea aceasi problema
- 
	sal. si eu am problema cu condensul in masina, Cand e diferenta mai mare de temperatura apare condens doar pe grrile de aer din partea dreapta fata de parca a luat foc, dar nu e fum e abur. Si mai am apa tot in partea dreapta dar in spate la picioare, am observat ca e apa si pe tevile pe care ajunge aerul rece in spate la picioare: Intrebarea mea e de ce numai in partea dreapta iese abur si de ce ajunge apa in spate la picioare si nu in fata. Eu am presupus ca e ceva infundat pe circuitul din dreapta, furtun de condens ceva, Dar nu stiu unde il pot gasi Am un V 50 din2005 200 D
- 
	  eroare anti-skid service vereistradumarkfg replied to SabinaBinas's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012) baca gasesti si mie imi trebuie una cea din partea dreapta cum stai in masina, pierde lichid
- 
	scuzati ca nu am pus mai devreme, am rezolvat furtunul de la ford se potriveste si merge perfect, cu 180 ron am rezolvat. M-am chinuit sa dau furtunul vechi jos, care era de plastic si are o prindere la mijloc ( cel nou de cauciuc nu are) la care nu poti ajunge decat daca dai farul joc si e un lacasa sa bagi surubelnita sa il desfaci. Pun aici poate ajuta pe cineva.
- 
	acuma astept sa treaca craciunul caut sa rezolv problema
- 
	la piese auto mi-au cerut 660 si de lei pentru un furtun,Nu a gasit decat pe original. Nu am vrut sa iau din dezmembrari ca daca e la fel copt ma tine o jumate de an si o iau de la capat. Nu am intrebat de furtun de ford, am zis sa interc sa vada ca a a mai facut cineva. Acuma e bandajat cu banda adeziva de aluminiu si legat cu coliere de plastic peste
- 
	D4204T
- 
	A incercat cineva sa schimbe furtunul de la intercooler cu unul de ford, diferenta e de 100 de euro mai putin si pare la fel, Pe cel orignal mi-au cerut aprape 700 ron
- 
	  Service bun pt. un v40 din 2013 in Brasovradumarkfg replied to AdiRaz's topic in VOLVO V40 (2012-2019) eu am fost multumit al Adam in Zarnesti adciel service, nu stiu daca are softurile pt volvo dar poti suna si intreba. Gasesti nr pe internet
- 
	poate te ajuta, Daca nu fa niste poze
- 
	  Defectiuni dese pompa inalta presiuneradumarkfg replied to Claudiu_Volvo_V50's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012) desfaci scaunul din spate, si vezi cate fire duc la rezervor. daca sunt 2 nu are pompa de motorina in rezervor si trage pompa de inalta prin vacum din rezervor, daca are 3 zire are pompa, caz in care o scoti afara si dai cheie si vezi daca baga