javer

Membru
  • Content count

    81
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by javer


  1. Salutare,

    In primavara a aparut problema cu aerul conditionat si anume : cand este pornit ac-ul fie pe manual sau automat creste temperatura la apa , la inceput un pic mai mult de 90 iar acum aproape la rosu.Compresorul cupleaza si decupleaza la intervale de 30 secunde probabil ca creste presiunea foarte mult in instalatie.Am observat ca Ventilatorul trece la treapta 2 dar in fata la ventilatorul de ac nu se simte ca trage aer.Ca rezolvare se poate cumva monta inca un ventilator in fata(de opel sa altceva ) sa ajute la racirea freonului? Ce imi recomandati?

    Masina este un v40 din 2004 motor 1.9 115cp


  2. Salutare,am un volvo v40 1.9 115 cp 2004 si am aceeasi problema ca si dj_kko2000. Am curatat turbina , admisie ,furtune.. si dupa ce am montat totul la loc masina nu mai trage.Am observat ca supapa de pe turbina nu salta bratul sa deschida paletii.Am dat jos pompa vacum am masurat bobina si am suflat-o dar nu sa modificat nimic.In partea de sus am observat ca este capsulata si nu am indraznit sa o desfac.Daca stie cinva rezolvarea va rog sa imi dati si mie de veste.


  3. Motor 1.9 dci 116cp

    La turbina nu m am uitat ce cod are...

    Pana sa apara problema cu turatia acul turometrului statea intre 800 si 900 tur.

    Acum coboara la 700 dupa cateva fluctuatii apoi iar se tureaza singura....

    Instalatia mi au spus de la service ca au curatat o

    Problema turatiei nu mi au rezolvat o 3 service uri ba mai mult am schimbat o supapa..am pus tester De 3 ori si dau din umeri.


  4. Salut,

    Acu 2 luni mi a picat turbina si am inlocuito cu una sh.Dupa ce am schimbato masina nu a mai mers la fel.Mult fum negru si un fluierat la accelerare plus mai obosita.Ce pot face in acest caz.Mentionez ca inainte sa pice turbina masina se tura singura frecvent si acul turometrului statea undeva la 700 tur.Si acum face la fel plus problema cu turbina.


  5. pai da au pu testerul

    Am fost si la alt service si mi au spus ca sunt de vina bujiile

    Le au schimbat insa dupa ce am plecat cu masina am constatat ca nu sa schimbat nimic ba mai rau acum porneste mai greu masina.

    Acum dimineata cand pornesc motorul face ca si cand a r merge in 3 pistoane si se accelereaza cu intreruperi.Asta pana se incalzeste motorul apoi cand o las pe liber cand urca la 800-900 cand coboara la 600-700 si nu merge rotund are intreruperi.


  6. Salutare,

    Au inceput iar problemele cu a l meu v40 1.9-2004

    Cred ca mai bine de o luna se tureaza singurica cand si candcam pana 1000 turatii , dupa ce merg mai mult timp cu ea apare problema mai des.

    Saptamana trecuta a inceputa aparut alta problema la relanti turometrul nu se ridica mai mult de 600/700 turatii

    Mentionez ca a aparut la 2 zile dupa o ploaie zdravana cand am trecut pe o straduta unde se acumulase apa ca de 20-30cm.

    Vroiam sa stiu daca cumva problema cu turatia a aparut de la contactul cu apa sau este urmare a problemei mai vechi cu oscilatia turatiei si care a r fi rezolvarea


  7. Salutare,

    ma confrunt cu o problema la al meu v40 1.9D 2004

    Am fost la doua service-uri si 3 vulcanizari si problema persista

    Problema a inceput cu un zgomot ca un uruit ..greu de explicat dar initial am crezut ca este de la cauciucuri.Dupa o vrema sa accentuat , se aude mai bine la viteza mica , si se accentueaza cand misc in scurt de volan stanga sau dreapta , mai tare cand misc dreapta.Concluzia primului service=cauciucurile.Am fost la trei vulcanizari unde am schimbat 3 randuri de cauciucuri second hand si am indreptat o janta de pe spate apoi m-am hotarat sa iau cauciucuri noi.Surpriza a fost ca zgomotul persista.Am mers la alt service unde mi-au schimbat un pivot bratele de pe spate tote 4 apoi dupa o proba cu masina mi-au gasit si un rulment la planetara mai lunga.Am schimbat toate astea si zgomotul nu a disparut.Mentionez ca nu am trpidatii in volan , am facut si unghiul de fuga de 2 ori.

    Va rog daca stie cineva sa ma ajute.


  8. Salutare,

    am si eu o mica problema cu volvo al meu v40 2004 1.9D

    nu mai merge faza scurta pe patrea dreapta , am fost la doua service-uri si nu s a rezolvat problema.Raspunsul lor a fost ca trebuie o schema sa vada daca mai este pe undeva vreun tablou de sigurante,Altfel nu au ce sa faca.

    Am verificat si eu sigurantele de la motor si cele din interior de sub volan si sunt ok.Mai este cumva vreo siguranta sau releu de protectie pe fiecare far in parte pe undeva ?sau care sa fie problema ? mentionez ca merg toate luminile mai mputin faza scurta dreapta.


  9. Salutare tuturor,

    in ultima vreme am avut probleme cu semnalizarea in sensul ca nu functiona decat dupa cateva minute dupa ce actionam maneta de semnalizare sau dupa ce apasam pe butonul de avarie.De vreo saptamana nu mai functioneaza nici smecheria cu butonul de avarie. Ce anume sa fie stricat releul de semnalizare? sau butonul avarii.Cat ar costa si unul si altul?si de unde le pot procura?

    M-a speriat cineva ca butonul avarii ar costa undeva la 250 ron nou.


  10. Multumesc pentru raspunsuri,

    prima oara se auzea zgomotul doar cand opream motorul apoi a inceput sa se auda si la relanti ca un carait nu stiu exact sa descriu zgomotul.

    Vreau sa va spun ca am dat cutia jos caci cei de la service au zis prima oara ca este cutia apoi dupa ce au dat cutia jos au vazut ca este volanta.

    Dar as vrea sa stiu daca se potriveste volanta de la renault sau nu.


  11. Va salut,

    de ceva vreme mi-a picat volanta la al meu volvo v40 1.9 2004 , as vrea sa stiu daca cumva motorul si cutia sunt aceleasi ca la renault (laguna , megan etc.) si daca as putea monta volanta si chitul de ambreaj de renault pentru ca de volvo sunt mult mai scumpe.Ma refer nu numai la piesele noi ci si la cele rezultate din dezmembrari.

    Multumesc anticipat.


  12. Salutare,

    de ceva vreme am remarcat un zgomot ciudat la al meu volvo v40 1.9d 2004.(172.000km)

    Se aude ca un fel de "carait" nu stiu exact sa il descriu dar cert este ca il aud cel mai bine in momentul cand este pe liber in stationare si accelerez usor apoi dau drumul pedalei si se aude zgomotul.Acelasi zgomot dar mult mai gros se aude la oprirea motorului.Se aude si in mers cand merg constatnt intr-o viteza in momentul cand reduc acceleratia .Mentionez ca zgomotul nu se aude daca calc pedala de ambreaj.Am fost la un service si mi-au spus ca nu stiu exact ce are ca s-ar putea sa fie de la volanta sau in cel mai rau caz de la cutia de viteze.Cert este ca zgomotul se intensifica din ce in ce mai mult si nu stiu la ce sa ma astept.Va rog sa ma ajutati cu o sugestie!


  13. Daca nu este nevoie sa scoti fata de plastic cu insemne si gradatii care iese usor pt ca este fixata in niste cleme, doar tragi de butoane ar trebui sa iasa probabil sunt ca butoanele pentru potentiometre si se fixeasa pe niste caneluri sau ceva de genul