Cali5905

Membru
  • Content count

    65
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Cali5905


  1. Salut !

    Trebuie verificat intrerupatorul de pe cutie,cel care confirma treapta IV.Tot el este cel care deconecteaza treapta V cind aduci maneta schimbatorului la punctul mort.

    Cauta in sectiunea 740/760 pe forum si poti descarca manualul de reparatii scheme electrice,prin bunavointa colegului Midnight Caller


  2. Sistemul de racire trebuie sa fie etans obligatoriu.Lucreaza sub presiune.Marind presiunea se ridica punctul de fierbere.Verifica busonul vasului de expansiune,are un sistem de supape care trebuie sa lucreze corect.Daca are un furtun subtire pe vasul de expansiune inseamna ca este cu autoaerisire,trebuie sa circule lichid prin el.Daca este cumva infundat pot aparea fenomenele de care vorbeai.


  3. Departe de mine gindul de a face misto.Nu sunt genul.Daca te uiti la distributia puterii, la foarte multe modele de masini au sigurante pe circuitul de alternator,de regula pe linga baterie.Intradevar scotind siguranta 32 scade consumul dar vorbim de mA .

    Chestia cu tranzistorul din regulator am intilnit-o recent si mi-a dat bataie de cap vreme de citeva luni.Diagnoza cu informatie insuficienta e intradevar greoaie dar asta e farmecul,neuronii nu protesteaza chiar daca sunt pusi pe bigudiuri.

    Cu stima

    1 person likes this

  4. deci prin urmare am schimbat pompa de injectie cu metoda taiatului si o pornit ok,dar mai face figuri si cred ca e de la electrovalva,pe scurt am comandat electrovalva si un filtru de aer ,ieri,azi am mers sa le ridic,am pornit masina dimineata o mers din prima,am mers in oras am mai facut cam in jur de 4-5 opriri ultima fiind la magazinul de piese auto,am luat piesele si surpriza cand m-am intors nu o maI PORNIT,in sensul ca nici nu o mai invartit electromotorul si martorul bujiile au disparut de pe bord ,toti martorii porniti dar ala de bujii stins.am crezut ca este electromatorul dar l-am verificat si invarte,dupa multe cautari am descoperit ca daca pun contactul si duc un fir de la plus de la baterie la electrovalva de la pompa de injectie atunci se aprind bujiile si merge la automat si releul de la engine cupleaza,cum iau plusul de pe baterie automat dispare martorul de la bujii si nu mai merge la automat....ajutatima va rog stiu ca sunt cam insistent dar poate o mai patit cineva si imi da o idee ca nici electricienii nu prae isi dau seama....ajutooooorrrrr pls.....!!!!!!

    Un cod de motor ai?Daca e ce cred eu verifica sigurantele.


  5. http://autokarma.ro/...a%20combustibil

    Ziua buna. Cine stie, aceasta pompa (HOFFER) e ok? A avut cineva de-a face cu dansa? Intentionez s-o schimb, si vreau sa ma asigur ca nu iau vreo "chinezarie"

    Parafrazez pe cineva:[Dumnezeu a facut cerul si pamintul,restul il fac chinezii].Indiferent ce scrie pe ele sunt fabricate in China difera putin standardul de calitate impus de comerciantii de piese auto.Poti lua linistit HOFFER


  6. Alternatorul este monitorizat la S60, orice problema apare la alternator este afisata in bord .

    Fara o diagnoza adevarata nu se poate afla ce anume consuma bateria, pe tester se vede clar daca este o problema de CEM sau alta problema .

    Diagnozele astea nu fac minuni!O piesa pe care nu o monitorizeaza CEM ul nu o poate declara.Mai mult asta se intimpla cind CEM ul nu este activ.


  7. Ca sa descarce bateria in 10 ore ceva trebuie sa friga,la propriu.CEM ul crapa definitiv demult.Schimba regulatorul de tensiune din alternator.99%acolo este problema ta.Am avut un caz similar de curind.La drumuri scurte de max 10 minute totul OK,la un timp mai lung de functionare tranzistorul care alimenteaza rotorul raminea in conductie.Dupa ce descarca bateria se racea si toate masuratorile erau perfecte.Poti verifica asta pipaind alternatorul la o ora doua dupa ce ai oprit motorul.Daca este cald acolo e problema ta.Rotorul absoarbe cam 4 A fara sa se distruga,acesta fiind curentul lui normal de lucru.

    1 person likes this