-
Content count
92 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by vicanezu
-
-
Am unul din 97 si nu am cuvinte
-
Da , erroarea a ramas aceeasi .
-
Îmi poți spune te rog cum de face asta . Mulțumesc !
-
Revin cu problema mea , am fost cu centrala abs originala la in specialist in asa ceva a reparat ce era de reparat , am montat-o dar problema persista . Mentionez ca au fost masurate tensiunile de pe priza abs , am verificat toate sigurantele si totul este ok . Va rog ajutati-ma cu in sfat daca mai trebuie verificat si altceva . Senzorii abs deasemenea sunt ok . Va multumesc !
-
Acum 16 ore, paunionutz a spus:Probabil nu este compatibila
Nu cred ca nu este compatibila fiindcă are cod identic cu cea originală . Din autodata rezultă ca trebuie sa mai verific niște relee .
Mâine o să verific toate tensiunile din mufa abs .
-
Am schimbat central abs dar erroarea in bord a ramas , intrebarea e daca trebuie din nou mers la tester pentru a sterge codul de eroare pentru ca abs-ul sa functioneze .
-
Chiar nimeni nu ma poate ajuta cu in sfat ????
-
Salut prieteni , de câteva zile in bord mi-a rămas aprins martorul abs . Înainte se aprindea după ce mergeam cu mașina câțiva kilometrii , acum rămâne aprins cum pornesc mașina . Am fost la un tester si îmi dă lipsă tensiune valve hidraulice . Senzorii sunt ok . Am verificat sigurantele de la motor ( două la număr ) , am scos mufa de la calculatorul abs si am curatat-o cu spray de contacte dar problema persistă .
Întrebarea este dacă mai e ceva de verificat, vreo siguranță sau altceva .
Menționez că este vorba de s40 din 97 , motor benzină , 2 litri , 140 cp .
Va mulțumesc ! -
Banuiesc ca si a mea masina are o astfel de suspensie fiindca simt orice denivelare din asfalt uneori devine chiar suparator de inconfortabila fiind foarte rigida .
Acum ma intreb ce at trebui schimbat arcurile sau amortizoarele pentru a avea o suspensie putin mai moale .
-
Eu am demontat-o , am curatat-o si am gresat acolo unde trebuie iar acum antenna functioneaza ireprosabil .
1 person likes this -
Salutare !
Astazi am vazut in Mitsubishi Carisma al unui cunoscut si am fost surprins de multimea de component similare cu cu ale S 40-ului meu in principal in zona compartimentului motor , filtrul de aer , tabloul de sigutante , servofrana , iar in habitaclu mullet alte component aflate sub bord deasemenea identice ( nu stia unde se afla tabloul de sigurante din interior si m-am dus la sigur ).
Intrebarea mea este daca aceste masini au folosit o platforma comuna ?
-
multumesc pt sfaturi si o sa revin cu rezolvarea problemei .
-
Acum 15 ore, McCIUKEN a spus:Eu as demonta telecomanda si as spala placa cu alcool izopropilic...
Nu risc nimic daca fac lucrarea asta ?
-
Chiar nu ma poate ajuta nimeni ?
-
Salut, de ceva timp ma lovesc de o problema enervanta si anume ca nu pot arma sau dezarma masina decat daca sunt foarte , foarte aproape de masina , am schimbat bateriile telecomenzii , am schimbat si carcasa de la telecomanda dar problema persista nu-mi dau seama ce pot sa mai fac.Astept sugestii .
-
Salut,m-am decis sa postez si eu in acest topic in urma unei experiente neplacute ce a avut loc acum o luna. La o verificare de rutina a uleiului am constatat ca nivelul era aproape sub limita normal . Mentionez ca tot timpul am folosit Mobil One 10w40 ca si vechiul proprietar al masinii . Acest nivel inseamna aproape 2l de ulei lipsa din motor . cu toate ca mai aveam cam 1500 km pana la urmatorul schimb am decis sa schimb uleiul si sa folosesc Motul 10w40 . La service baiatul care mi-a facut schimbul mi-a spus ca vechiul ulei era ciudat de subtire . Ma gandesc oare am avut ghinionul sa cumpar acel ulei contrafacut de la rusi care a invadat piata ? Oricum pt alegerea pe care am facut-o sunt destul de multumit . Acum sa vedem si in timp daca am facut o alegere buna .
O zi buna tuturor !
-
Am rezolva,deci jocul chiar era de la acele culise .
-
Nu prea ai ce joc sa ai acolo. Portetrierii se strang in suruburi pe portfuzeta, iar etrierul cu suruburi (culise) de portetreri.
cred ca la acele culise facea referire mecanicul.....zic si eu
-
Salutare tuturor , am si eu o problema legata de un troncanit la puntea spate . Am fost la un mechanic care dupa o verificare mi-a spus ca am joc la portetrieri si din aceasta cauza am si acel troncanit. Ce ar trebui sa verific sau ce anume se uzeaza de creaza acest fenomen . Va multumesc !
-
Verifica regulatorul de presiune din rampa sa nu aiba membrana sparta (defect comun). Scoate furtunelul de vacuum din el, pune contactul de cateva ori si daca iese pe acolo benzina, ai gasit problema.
Aceeasi problema o am si eu si am facut ce a spus Midnight Caller,nu a curs benzina dar culmea este ca dupa ce am pus contactul de cateva ori cu furtunasul scos si l-am introdus inapoi masina porneste perfect. Care sa fie explicatia ?
-
La cautator este buba...
-
la un magazin du piese mi sa spus ca pt bara stabilizatoare spate nu se gasesc bucsi separat doar bara cu totul ?
-
Salutare,astazi am fost la un mecanic pentru o verificare deoarece de ceva timp se auzea un troncanit la articulatia fata . Dupa o verificare minutioasa acesta mi-a spus ca sunt duse bucsile de la bara stabilizatoare însă problema ar fi ca sunt greu de inlocuit pentru ca trebuie demontat jugul motorului deoarece altfel nu ai acces acolo si ca ar trebui înlocuite si bieletele antiruliu deoarece crede el nu mai pot fi demontate de pe bară. Daca cineva a facut aceasta operatiune poate ma ajută cu un sfat .
P.a. masina este un s40 2000 cc ,benzina din 97 .
-
Salutare ! Cine i-mi poate spune o parere despre motoarele gdi cu care sunt echipate unele modele de s40 ,la ce ar trebui sa fiu atent daca doresc sa achizitionez o astfel de masină. Va multumesc !
Cu ABS sau fara?
in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Posted · Report post
Atentie , eu am cumparat cap planetara cu inel abs dar se pare ca numarul de dinti era diferit asa ca am folosit tot inelul vechi pe care l-am scos la cald .