vicanezu

Membru
  • Content count

    92
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by vicanezu


  1. Acum 6 ore, RahZee a spus:

    Traiasca traficul de nebuni de la noi, ca am avut ocazia sa aflu ca am ABS, si mai si merge.

    O sa specific asta la magazinul de piese. Probabil ca varianta cu ABS vine si cu inel...dar intreb ca sa fiu sigur.

    Multumex

    Atentie , eu am cumparat cap planetara cu inel abs dar se pare ca numarul de dinti era diferit asa ca am folosit tot inelul vechi pe care l-am scos la cald .


  2. Revin cu problema mea , am fost cu centrala abs originala la in specialist in asa  ceva  a reparat ce era de reparat , am montat-o dar problema persista . Mentionez ca au fost masurate tensiunile de pe priza abs , am verificat toate sigurantele si totul este ok . Va rog ajutati-ma cu in sfat daca mai trebuie verificat si altceva . Senzorii abs deasemenea sunt ok . Va multumesc !


  3. Acum 16 ore, paunionutz a spus:

    Probabil nu este compatibila

    Nu cred ca nu este compatibila fiindcă are cod identic cu cea originală . Din autodata rezultă ca trebuie sa mai verific niște relee .

    Mâine o să verific toate tensiunile din mufa abs .


  4. Salut prieteni , de câteva zile in bord mi-a rămas aprins martorul abs . Înainte se aprindea după ce mergeam cu mașina câțiva kilometrii , acum rămâne aprins cum pornesc mașina . Am fost la un tester si îmi dă lipsă tensiune valve hidraulice . Senzorii sunt ok . Am verificat sigurantele de la motor ( două la număr ) , am scos mufa de la calculatorul abs si am curatat-o cu spray de contacte dar problema persistă . 
    Întrebarea este dacă mai e ceva de verificat, vreo siguranță sau altceva . 
    Menționez că este vorba de s40 din 97 , motor benzină , 2 litri , 140 cp .
    Va mulțumesc !


  5. Salutare !

    Astazi am vazut in Mitsubishi Carisma al unui cunoscut si am fost surprins de multimea de component similare cu cu ale S 40-ului meu in principal in zona compartimentului motor , filtrul de aer , tabloul de sigutante , servofrana , iar in habitaclu mullet alte component aflate sub bord deasemenea identice ( nu stia unde se afla tabloul de sigurante din interior si m-am dus la sigur ).

    Intrebarea mea este daca aceste masini au folosit o platforma comuna ?


  6. Salut,m-am decis sa postez si eu in  acest topic in urma unei experiente neplacute ce a avut loc acum o luna. La o verificare de rutina a uleiului am constatat ca nivelul era aproape sub limita normal . Mentionez ca tot timpul am folosit Mobil One 10w40 ca si vechiul proprietar al masinii . Acest nivel inseamna aproape 2l de ulei lipsa din motor . cu toate ca mai aveam cam 1500 km pana la urmatorul schimb am decis sa schimb uleiul si sa folosesc Motul 10w40 . La service baiatul care mi-a facut schimbul mi-a spus ca vechiul ulei era ciudat de subtire . Ma gandesc oare am avut ghinionul sa cumpar acel ulei contrafacut de la rusi care a invadat piata ? Oricum pt alegerea pe care am facut-o sunt destul de multumit . Acum sa vedem si in timp daca am facut o alegere buna .

    O zi buna tuturor !


  7. Salutare tuturor , am si eu o problema legata de un troncanit la puntea spate . Am fost la un mechanic care dupa o verificare mi-a spus ca am joc la portetrieri si din aceasta cauza am si acel troncanit. Ce ar trebui sa verific sau ce anume se uzeaza de creaza acest fenomen . Va multumesc !


  8. Verifica regulatorul de presiune din rampa sa nu aiba membrana sparta (defect comun). Scoate furtunelul de vacuum din el, pune contactul de cateva ori si daca iese pe acolo benzina, ai gasit problema.

    Aceeasi problema o am si eu si am facut ce a spus Midnight Caller,nu a curs benzina dar culmea este ca dupa ce am pus contactul de cateva ori cu furtunasul scos si l-am introdus inapoi masina porneste perfect. Care sa fie explicatia ?

     


  9. Salutare,astazi am fost la un mecanic pentru o verificare deoarece de ceva timp se auzea un troncanit la articulatia fata . Dupa o verificare minutioasa acesta mi-a spus ca sunt duse bucsile de la bara stabilizatoare însă problema ar fi ca sunt greu de inlocuit pentru ca trebuie demontat jugul motorului deoarece altfel nu ai acces acolo si ca ar trebui înlocuite si bieletele antiruliu deoarece crede el nu mai pot fi demontate de pe bară. Daca cineva a facut aceasta operatiune poate ma ajută cu un sfat .

    P.a. masina este un s40 2000 cc ,benzina din 97 .