florin v40

Membru
  • Content count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About florin v40

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday January 01

Profile Information

  • Locatie Timisoara
  • Auto volvo v40 1.9dci
  • Fabricatie 2000
  1. Salut volvistilor Si eu am avut o problema asemanatoare,am schimbat termostatul in toamna dar fara sa schimb si lichidul de racire,nu am avut probleme.La inceputul lunii decembrie am schimbat tot antigelul(avea circa 3 ani).Au curs aproape 4 litri.Am pus antigel nou in borcan pina nu a mai scazut,am pornit motorul si am mai completat pina a ramas stabil la nivel.Motorul s-a incalzit ,in habitaclu nu era caldura si temperatura urca spre zona rosie.Amoprit motorul si am realizat ca de vina era termostatul cel nou care nu avea acea "supapa" pentru aerisirea motorului.Pentru ca nu eram acasa ci la tara ,solutiaa fost ad hoc:gaurirea flansei (corpului )termostatului cu un burghiu de 2 mm.Motorul s_a aerisitfara probleme insa atunci cind e frig afara motorul ajunge greu la temperatura optima.
  2. curea accesorii

    Banuiesc ca mecanicul a verificat dupa demontarea curelei vechi ambreiajul fuliei alternatorului si intinzatorul de curea,nu?Daca acestea sunt in stare buna nu trebuie sa vibreze cureaua.Cel mai probabil defect ,dupa parerea mea ,este fulia alternatorului.
  3. lipsa putere motor 1,9dci 75kw

    se tureaza cit vreau eu ,nu e limitata si nu am niciun bec aprins in bord.
  4. lipsa putere motor 1,9dci 75kw

    Salutare tuturor Am primit un sfat de la un amic ,referitor la simptomele masinii;sa verific senzorul de temperatura din debitmetru.,care s-a dovedit a fi functional adica in parametri Astept totusi o parere pertinenta de la forumistii cu expertiza in auto,ca sunt destui,dar probabil sunt ocupati zilele astea ...
  5. lipsa putere motor 1,9dci 75kw

    Ieri ,cu elan, m-am apucat de treaba.Am dat jos tubulatura de la turbo si de la filtrul de aer, am gasit muuuulta mizerie in galerie deasupra EGR,am scos-o si am curatat si galeria si EGR luna.Am montat totul la loc si am pornit masina ,totul OK.Am verificat functionarea supapei de comanda a turbo(cea fixata pe caroserie)-OK, apoi cea fixata pe turbina-ok.(apropo de ce se spunea pe forum despre aceasta -ca nu o poti verifica tragind cu gura aer pe furtun ca sa misti tija wastergate=FALS;se deplaseaza destul de usor).Dupa o reverificare a stringerii tuturor colierelor am plecat la drum spre casa.DEZASTRU, masina nu tragea de loc abia am ajuns la 80 km/h in a 4-a , nu puteam urca pante usoare decit in treptele 1 si 2 si despre depasiri nici o sansa.Am mers asa cam 15 km si dintr-o data masina si-a revenit la cea care o stiam de dimineata.Mi-a revenit inima la loc dupa ce mi-am facut zeci de draci.Acum stau si ma intreb ce s-a intimplat?si ce sa fac mai departe penntru ca nu s-a imbunatatit mai nimic in functionarea masinii. BodanP -am vericat termostatul e-ok
  6. salutare tuturor volvistilor, sunt posesor al unui v40 1,9 dci 75 kw 102 cp.In concediu mergind la munte am constat ca motorul se incalzeste(apa la limita sectorului rosu) si nu are putere, abia am urcat la 1200m cu pauze de racire.In masina eram 2 persoane si putine bagaje.Ulterior am remarcat ca motorul trage mai bine cind afara sunt sub 30 gradeC,latemperaturi mai mari puterea scade evident.Lipsa de putere la urcare unei pante inseamna ca nu puteam urca decit cu motrul turat (peste 3000) in treaptele 1 si 2,fara AC.Am pornit caldura in masina in speranta ca racirea va fi mai buna dar degeaba.In oras chiar la 40 gradeC apa nu se ridica chiar in trafic bara la bara.Filtrele de aer , ulei si motorina au fost schimbate acum o luna odata cu schimbul de ulei.Am citit aproape toate postarile despre fenomen si nu stiu de unde sa incep.Personal am avut o experienta neplacuta cu cei de la volvo timisoara si nu am increderein ei.De unde sa incep ?debitmetru ,egr,turbo?
  7. curea accesorii

    Va salut si va multumesc pentru incurajari.Am rezolvat problema inlocuind toate componentele:fulie,rola,intinzator,alternator si evident cureaua. Nu mi-am permis un alternator nou ci unul second de Renault (cu ambreiaj,al meu fiind fara),toate celelalte piese fiind noi,inclusiv fulia (tot de renault)si la un pret mult mai mic decit originala de la volvo.La mecanic am aflat si o posibila cauza a defectiunii.Intinzatorul cu arc afost fortat la montarea anterioara ,ghidajul de fixare era indoit,filetul in suportul accesoriilor distrus si intinzatorul statea cumva intr-o parte apasind inegal pe curea.Asa ca a trebuit sa schimb si suportul de accesorii ;o chestie din Al pe care sunt prinse toate accesoriile,cumparata evident tot second si tot de.... renault.
  8. curea accesorii

    Salutare tuturor volvistilor .Inca nu am schimbat nici o piesa de la setul de accesorii dar am facut unele descoperiri socante pentru mine .In primul rind, cautind piese am gasit ca motorul de pe masina este cu serie de la renault- F9Q.Vrind sa vad ce scrie pe fulia de accesorii, am demontat roata dreapta fata si printr-o gaura cu capac din scutul de plastic al rotii am vazut ca scrie renault-diesel si un cod.Deaici am ajuns la seria de motor.Banuiesc ca totusi fulia de renault e mai ieftina decit cea de volvo.Urmatoarea descoperire a fost ca alternatorul nu are fulie cu ambreiaj ci una simpla ,metalica.Urmeaza sa merg la mecanic si sa inlocuiesc:alternatorul (am cumparat unul second cu ambreiaj),rola,intinzatorul,fulia si cureaua-noi,adica tot.CU respect
  9. curea accesorii

    Salut tuturor volvistilor.Va solicit ajutorul in speranta rezolvarii problemei la masina mea 1,9dci 75kw .Am masina de 3ani timp in care am schimbat cureaua de accesorii de 3 ori. 1-la circa 2 luni de la cumparare ,motivul:vibra;2-dupa un an cind au aparut aceleasi vibratii si am schimbat distributia(curea ,pompa apa,role) am schimbat si rola intinzatoare a curelei de accesorii si 3- cind mi s-a rupt in mers cureaua si au trebuit inlocuite citeva supape ,curelele,rola intinzatoaresi si garnitura de chiuloasa.Rola intinzatoare a curelei de accesorii este pe arc,nu e fixa,si vibratiile se vad cu ochiul liber pe portiunea de dupa intinzator.Mecanicul zice ca fulia curelei de accesorii de pe arborele motor(cauciucul dintre cele 2 parti metalice ale fuliei este uzat)trebuie inlocuita.Am inlocuit rola de fiecare data cu rola marca ina ,nu sunt bune?Incep sa suspectez toate fuliie de acolo:alternator,compresor ,sa le schimb pe toate asa cum mi s-a recomandat la service?
  10. Azi am petrecut citeva ore schimbind flansele  amortizoarelor fata cu unele noi.Suspendat masina pe cric,dat roata jos,scos clema de fixare a furtunului frinei pe telescop,scos cablul ABS din suportul de pe telescop tragind usor in lateral.Se desface partea de sus a bieletei antiruliu(cea fixata de telescop).Se desfac surburile de prindere a telescopului de fuzetadar nu se scot decit dupa ce ati eliberat telescopulde caroserie(cele 3 piulite de sub capota).Se apasa furtunul de frina in jos si se scoate ansamblul telescoppe acea parte.Neavind cheile speciale pentru demontarea piulitei telescopului(trebuie rotita tija telescopului si nu piulita),am batut afara cele 3prezoane ale flansei.Dupa scoaterea acestora talerul superior al flasei sa desfacut de cel inferior datorita uzurii.Se taie cu cutitul partea de sus a garniturii de cauciuc pentru a avea loc de desfacere a piulitei.Am prins foarte bine in menghina tija telescopului.ATENTIE capacul arcului  trebuie montat in aceeasi pozitiela final(are o gaura aliniata cu partea de prindere a telescopului pe fuzeta) Comprimati arcul cu 2 gheare speciale de arc cu mare atentie pina cind flansase poate roti usor cu mina.Cu o cheie fixa de 18 se desface piulita telescopului, se scoate talerul inferior al  flansei si rulmentul .Eu avind rulmenti din plastic in stare buna ,care se pot demonta , i-am curatat si gresat.Pentru montare: -puneti capacul arcului in pozite, -montati rulmentul, -puneti flansa amortizorului si piulita acestuia, -stringeti piulita folosind o cheie inelara de 18 si ocheie fixa de 8, -montati ansamblul pe masina in ordinea inversa demontarii LA PROBA DE DRUM am fost entuziasmat de rezultat Am montat flanse Lemforder.
  11. apa in habitaclu

    ieri amdat jos tapiteria din portbagaj si am vazut cum intra apa (AFARA PLOUA SI EU INCHIS IN PORTBAGAJ) sub semnalizatorul sting la imbinarea tablei. cind s-o usca pun silikon?
  12. apa in habitaclu

    nu am trapa si nu am fost la spalat de 2 saptamini.E apa de ploaie
  13. apa in habitaclu

    de circa o saptamina am remarcat ca partea stinga a banchetei spate este uda, cind am ridicat-o stupoare, sub ea apa baltea.Nu se observa nicio scurgere pe unde ar fi intrat.Unde sa caut va rog?
  14. salut , sunt nou proprietarul unui v40 1,9 dci 75 kw din anul 2000 si ma confrunt cu urmatoarea problema: in luna august 2007 am schimbat cureaua de acesorii si rola aferenta in germania,tot atunci am inlocuit si furtunul metalic30616659 de la partea de turbo pt. ca era spartsi masina nu mai trageacum trebuie. acum am aceeasi problema nu mai trage cum trebuie.Am fost azi la volvo timisoara si mi-au spus ca am aceeasi problema -furtun spart (crapat)si ma costa toata afacerea cam 700-800 lei.Am vorbit cu cei din Germania si mi-au spus ca piesele volvo originale au garantie un an peste tot in europa si ca cei de aici arn trebui sa imi repare masin ca fiind in garantie .este posibil?AM factura de la reparatia din germania.