-
Content count
65 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by Magua
-
-
Welcome to the club! Clubul celor cu cutia automata dusă, adică! Le punem amândoi pe un trailer și le ducem la Suceava, la cel mai apropiat reparator de blocuri de valve la preț rezonabil? BTW, a mea are peste 400 000 și e din 2003...
-
Mulțumesc! Acum că am înțeles ce e normal și ce nu, revin la întrebare.
-
Din auzite/citite pe net, știu că uleiul rezistă mult dacă temperatura se menține pe la 80, iar pe la 120 intra in limp mode; dacă greșesc, îmi cer scuze scuze!
-
La 15.01.2013 at 11:35 AM, Bogdan G a spus:E geniala
De fapt sistemul se leaga in paralel cu radiatorul actual care la randul lui se afla in radiatorul de apa, in acest caz vara lichidul de la cutie nu poate sa scada mai jos de 90C iar in acest caz acest radiator suplimentar cu ventilator este exceptional, daca se poate tine lichidul la 60C este exceptional . Pt ca odata ce se incalzeste uleiul din cutie incep si problemele, la mine a ajuns uleiul si la 140C .
Care ar fi motivele pentru care uleiul cutiei automate ajunge la temperaturi mai mari decât normal? Poate fi radiatorul înfundat? (Întrebarea următoare ar fi "care sunt semnele radiatorului înfundat?", dar e în afara topicului)
-
Dacă folosești volumul maxim din sursă (telefon,ipod etc.), iar din HU-403 doar reglez fin volumul și tonurile, e ok. Nu invers, că se aude mai prost decât pe un modulator fm de același preț.
1 person likes this -
-
O mașină de 14 ani este, totuși, imprevizibilă; cine are răbdare caută explicății, mai logice sau mai lipsite de logică, în funcție de cunoștințele de mecanică, fizică etc.
-
-
La 24.01.2017 at 1:50 PM, Midnight Caller a spus:De obicei cand porneste greu din cauza unui injector care da pe retur, se intampla la CALD chestia asta, si la rece porneste bine. La rece e motorina mai densa si nu mai are influenta atat de mare acea scapare pe retur.
Vezi sa nu ti se dezamorseze de fapt, verifica pompa din rezervor sa nu aiba crapaturi.
Din experiența pe propria piele, înclin să cred că, dacă rezervorul e puțin mai plin, pornirile sunt mult mai ușoare, mai ales la frig!
-
Mi se întâmplă ceva... frumos cu XC70-ul! Zici că întinereşte, 1003km cu un plin de motorină, majoritatea exterior, 100-150km prin oras. Astă vară, în acelaşi regim, 6,7-6,8%.
421300km, d5 automat awd, anvelope all season, ulei 5w30 Castrol, motorină standard Petrom.
-
Frumos, mulțumesc!
Deci, in schema a treia, la pozitia 19, codul Volvo 30666394.
-
Ma poate ajuta cineva cu un cod pentru bucsele in forma de "8" de pe bratele spate de la XC70 D5 2003? Multumesc!
-
Pe bune, deja le-au inventat? Deci n-am fost singurul si, clar, nici primul care s-a gandit la sa ceva...
1 person likes this -
Dupa ce tocmai a fost lansat noul V90, mama si tata tuturor brekurilor, urmeaza in 2017 varianta Cross Country, care va inlocui XC70, cea mai reusita masina de familie, dupa 20 de ani si 3 generatii, incepand cu V70 XC in 1997.
http://teknikensvarld.se/volvo-v90-cross-country-ersattaren-till-xc70-175771/
1 person likes this -
Ca posesor de XC70, dupa 2 ani de folosit o masina achizitionata la 300000km din Austria, via Germania, si aproape 100000km condus in regim exterior si drumuri de tara mizerabile, zic ca e o masina foarte, foarte rezistenta! Iar pentru familie este masina ideala, avand in vedere confortul si volumul! Pe langa clasicele curele, placute si filtre pe care le schimba toata lumea cand isi ia masina sh, as recomanda si schimbarea rulmentilor, fuliilor (inclusiv cea de la arbore, care are un membrana interioara de cauciuc), suportii de motor, reconditionarea alternatorului, acumulatorul, uleiul din cutia automata si bucsaraia. Sunt elemente care sigur pica in primul an, la masini de peste 10 ani, cu km multi. Sunt bani, e drept, dar la un cost de achizitie rezonabil (masina din tara, cu taxa platita, a mea fiind utilitara, cu taxa modica) cred camerita!
-
Da, am fost si eu rugat de colegul meu Heim sa va transmit ca e bine sanatos, posesor pasionat de acelasi Volvo V70 in continuare, dar din pacate a fost suspendat permanent; motivele suspendarii nu-mi sunt clare, dar cred ca este nevoie in continuare de opinii avizate pe forum, lasand deoparte orgoliile si ranchiuna. Am asistat zilele trecute, aici, la niste discutii care arata ca "dubla masura" face parte din modul de gestionare a acestui forum, in timp ce indivizi cu limbaj primitiv ("esti zero barat") continua sa posteze, altii, pasionati, cu opinii pertinente si documentate sunt blocati.
Craciun fericit!
2 people like this -
Nu stiu cati kilometri are d5-ul tau, dar iti recomand sa te uiti si la fulia de vilbrochen, care, cand i se uzeaza cauciucul dintre ax si partea exterioara canelata face prapad, cu toata distributia nou schimbata! Vorbesc din experienta proprie...
1 person likes this -
316700km la cumparare
-
Caseta se reconditioneaza in RO cu 150-250 euro, depinde de prestator, una second e vreo 250 euro (cea fara senzor, cum probabil ai si tu); trebuie insa atentie la detalii, de ex. imbinarea conductelor pe caseta, pentru ca exista diferente intre seriile produse. Bafta! Stiu cum e!
-
215 65 R16, cauciucuri "de Duster".
-
Exact! Scuzati expresia, ca azi e Ziua Internationala a Romilor, dar e o tiganie sa pui cleme de plastic pentru a fixa furtune prin care trece ulei fierbinte! Mai trece un minus la lista de "bube", Heim!
1 person likes this -
Clemele din plastic de fixare ale furtunelor de racire, tur si retur, de la cutia automata la radiator se gasesc separat de cumparat sau impreuna cu furtunele?
-
Ai curent la locul de munca, Heim, nu-i rau!
-
De fapt, trebuia sa incepi cu problema kilometrajului si decizia e luata, indiferent de T sau D5!
Ce ne mai place noua romanilor sa ne mintim / sa acceptam minciuna cu kilometrajul! 2014-2007=7 ani; inmultesti cu 30000km si afli kilometrajul mai apropiat de adevar, adica cca 210000km. In cazul fericit! Nu ia nimeni masina noua, de 45-50 de mii de euro s-o tina in garaj!
Dar la Volvo, dupa 1 an cu o masina de peste 300000km, cu D5, intretinut, eu am invatat ca problemele de motor sunt ultimele la care tre' sa te gandesti! Sunt o multime de altele costisitoare...
Gandul bun sa te calauzeasca!
1 person likes this
Compatibilitate cutie de viteze automată XC70
in V70/XC70 (2000-2007)
Posted · Report post
Cutia de viteze automată in 5 trepte de pe XC70 2.4T 2002 este compatibililă cu cea automată in 5 trepte de pe XC70 D5 2003?