Magua

Membru
  • Content count

    65
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Magua


  1. La 15.01.2013 at 11:35 AM, Bogdan G a spus:

    E geniala :D

     

    De fapt sistemul se leaga in paralel cu radiatorul actual care la randul lui se afla in radiatorul de apa, in acest caz vara lichidul de la cutie nu poate sa scada mai jos de 90C iar in acest caz acest radiator suplimentar cu ventilator este exceptional, daca se poate tine lichidul la 60C este exceptional . Pt ca odata ce se incalzeste uleiul din cutie incep si problemele, la mine a ajuns uleiul si la 140C .

    Care ar fi motivele pentru care uleiul cutiei automate ajunge la temperaturi mai mari decât normal? Poate fi radiatorul înfundat? (Întrebarea următoare ar fi "care sunt semnele radiatorului înfundat?", dar e în afara topicului)


  2. Dacă folosești volumul maxim din sursă (telefon,ipod etc.), iar din HU-403 doar reglez fin volumul și tonurile, e ok. Nu invers, că se aude mai prost decât pe un modulator fm de același preț.

    1 person likes this

  3. Eu am optat pentru un adaptor pentru casete cu cablu aux; e drept, nu-i atât de elegant ca un cd player, dar îmi permite să ascult mp3-uri sau posturi de radio de pe internet, prin telefonul mobil. Costă 2-3 euro.

    carcasette.jpg

    1 person likes this

  4. La 24.01.2017 at 1:50 PM, Midnight Caller a spus:

    De obicei cand porneste greu din cauza unui injector care da pe retur, se intampla la CALD chestia asta, si la rece porneste bine. La rece e motorina mai densa si nu mai are influenta atat de mare acea scapare pe retur.

    Vezi sa nu ti se dezamorseze de fapt, verifica pompa din rezervor sa nu aiba crapaturi.

    Din experiența pe propria piele, înclin să cred că, dacă rezervorul e puțin mai plin, pornirile sunt mult mai ușoare, mai ales la frig! :D  


  5. Ca posesor de XC70, dupa 2 ani de folosit o masina achizitionata la 300000km din Austria, via Germania, si aproape 100000km condus in regim exterior si drumuri de tara mizerabile, zic ca e o masina foarte, foarte rezistenta! Iar pentru familie este masina ideala, avand in vedere confortul si volumul! Pe langa clasicele curele, placute si filtre pe care le schimba toata lumea cand isi ia masina sh, as recomanda si schimbarea rulmentilor, fuliilor (inclusiv cea de la arbore, care are un membrana interioara de cauciuc), suportii de motor, reconditionarea alternatorului, acumulatorul, uleiul din cutia automata si bucsaraia. Sunt elemente care sigur pica in primul an, la masini de peste 10 ani, cu km multi. Sunt bani, e drept, dar la un cost de achizitie rezonabil (masina din tara, cu taxa platita, a mea fiind utilitara, cu taxa modica) cred camerita!

    WP_20160121_17_44_11_Pro.jpg


  6. Da, am fost si eu rugat de colegul meu Heim sa va transmit ca e bine sanatos, posesor pasionat de acelasi Volvo V70 in continuare, dar din pacate a fost suspendat permanent; motivele suspendarii nu-mi sunt clare, dar cred ca este nevoie in continuare de opinii avizate pe forum, lasand deoparte orgoliile si ranchiuna. Am asistat zilele trecute, aici, la niste discutii care arata ca "dubla masura" face parte din modul de gestionare a acestui forum, in timp ce indivizi cu limbaj primitiv ("esti zero barat") continua sa posteze, altii, pasionati, cu opinii pertinente si documentate sunt blocati.

    Craciun fericit!

    McCiuken.jpg

    2 people like this

  7. De fapt, trebuia sa incepi cu problema kilometrajului si decizia e luata, indiferent de T sau D5!

    Ce ne mai place noua romanilor sa ne mintim / sa acceptam minciuna cu kilometrajul! 2014-2007=7 ani; inmultesti cu 30000km si afli kilometrajul mai apropiat de adevar, adica cca 210000km. In cazul fericit! Nu ia nimeni masina noua, de 45-50 de mii de euro s-o tina in garaj!

    Dar la Volvo, dupa 1 an cu o masina de peste 300000km, cu D5, intretinut, eu am invatat ca problemele de motor sunt ultimele la care tre' sa te gandesti! Sunt o multime de altele costisitoare...

    Gandul bun sa te calauzeasca!

    1 person likes this