cristisubiak
Membru-
Content count
79 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by cristisubiak
-
-
Exact cum zicea colegul, verifică cablajul. Dă-l jos, uită-te la fiecare conector să nu fie oxidat sau rupt, etc. După ce remediezi problema (90% va fi pe cablu) îl pui la loc. Și ca un pont: niciodată să nu cumperi injectoare din dezmembrari. Mai sigur le recojdiționezi ale tale
Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
1 person likes this -
Dar de ce ai vrea să-l dezactivezi ? La urma urmei e mao sigur că niciodată nu vei uita luminile pornite și în al 2-lea rând, nu trebuie să-ți bați capul când să le aprinzi
Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
Volvo a fost fondată în 1927 de SKF,
Assar Gabrielsson și Gustav Larson. Sau tu crezi că Volvo are câte o mini fabrică în jurul fabricii mamă, în fiecare producându-se câte o componentă a mașinii..
Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
Și îți recomand autodoc, ai garanția că primești piese originaleOk, multumesc.Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
Și bineînțeles la mașini din 2010 pui piese originale. Dacă mașina avea deja 400.000 de km și doreai să scapi de ea puteai pune cea mai ieftină marcă sau să nu o achimbi. Dar nu e cazul tău.
Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
Nuu, nu am înțeles piese second hand. Am înțeles că nu ști între ce aă te decizi: original sau af. Piesele originale Volvo sunt SKF.Prin original, ma refer la piese VOLVO, iar prin aftermarket la piese fabricate de alte branduri, insa bineinteles noi!Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
Cum să pui aftermarket frate, pe o mașină din 2010 ? ia un skf, nu știu cât costă (eu pa 1.6 diese de 110 cp am dat 120€ original skf) și o schimbi la un service, să beneficiezi de garanție.. măcar la piese din astea să pui original, că na, nu e Dacie ci e Volvo.Buna ziua, Detin un volvo c30 din 2010 cu motor 1.6 diesel, 114 cp. Masina a rulat 78.000km, iar anul acesta ma gandeam sa schimb distributia, in vederea celor 10 ani de vechime ai masinii. Cine a mai schimbat distributia la masina, a pus piese aftermarket sau originale? Care sunt garantiile pentru ambele tipuri de piese?Astept sfaturi si pareri, multumesc anticipat!
Sorina
Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
Unde ?? Dă-mi un link te rog, pe aitodoc doar aia lungă e peste 200€ ...Găsești ambele planetare complete pe SKF sub 900 lei amândouă,noi nouțe....capete găsești doar la roata.Ia planetarele complete.
Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
Aici în pozăAm făcut comanda cu seria de caroserie? Lasă-mă și mie seria și îți zic exactTrimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
Le-am găsit pe autodoc, pentru modelul meu..Nu se pot schimba capete de planetara,oamenii știu foarte bine,pentru că nu se găsesc...vii degeaba in taraTrimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
Aa, am uitat: am și vibrații mici când se aude zgomotul. Si la 150-160 la oră tremură puțin mașinaCand 2 iti spun ca esti beat te duci si te culci. Dar tu preferi sa deschizi mai multe topicuri pe aceeasi tema. Zgomotul este de la un rulment. Daca nu ai vibratii este rulmentul de la roata . Daca ai mers cu rulment spart, nu inseamna ca esti expert in zgomotele de rulare. Asta care se aude pe filmare nu este spart, este uzat, urmeaza sa se sparga daca vei merge +2000km pana in Romania. Daca ai timp suspenda autoturismul , asigur-o temeinic sa nu cada si asculta zgomotul cu motorul pornit si masina in viteza 50-60 km/h ,35-40mph in cazul tau.Capatul de planetara de la roata nu da un asemenea zgomot in decelerare. Iar cel dinspre cutie iti va da vibratii la accelerare.
In alta ordine de idei daca sti ce are masina de ce mai ceri pareri pe forum?!?
Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
Dacă era rulmentul uzat, nu era normal să de audă un zgomot grav la 140 km/h ? În treptele 1-2-3 la aceeași turație se aude zgomotul, nu la aceeasi viteză.. dacă merg cu 2000 rpm nu se aude aproape deloc. Și nu-s expert să știu ce are, îmi place doar să întreb pe forum de la cei care au treclcut prin chestii asemănătoare. Că aici o verificare e 50€ și din propria experiență îți zic că nu au de fiecare dată dreptate mecanicii de aici.. rulmentul de la planetara lungă sigur nu e că am schimbat-o acum 2 luni și am verificat toată planetara. Cea veche nu am îndoit-o, doar am smuls un capăt din ea (spre cutie) si am rupt burduful. Am găsit una la preț bun și am decis că e mai ieftin să o schimb.Cand 2 iti spun ca esti beat te duci si te culci. Dar tu preferi sa deschizi mai multe topicuri pe aceeasi tema. Zgomotul este de la un rulment. Daca nu ai vibratii este rulmentul de la roata . Daca ai mers cu rulment spart, nu inseamna ca esti expert in zgomotele de rulare. Asta care se aude pe filmare nu este spart, este uzat, urmeaza sa se sparga daca vei merge +2000km pana in Romania. Daca ai timp suspenda autoturismul , asigur-o temeinic sa nu cada si asculta zgomotul cu motorul pornit si masina in viteza 50-60 km/h ,35-40mph in cazul tau.Capatul de planetara de la roata nu da un asemenea zgomot in decelerare. Iar cel dinspre cutie iti va da vibratii la accelerare.
In alta ordine de idei daca sti ce are masina de ce mai ceri pareri pe forum?!?
Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
Pentru că se fac mârlănii.. niciodată n-o să-ți pună SKF un FAG în pachetDaca ajuta cu ceva,de multe ori am gasit in pachet SKF produse FAG.Trimis de pe al meu SM-T835 folosind Tapatalk
-
Care este cel original, Volvo? Am fost la dealer pt niste piese, si ce sa vezi, pe bidoanele de ulei originale, (erau pline rafturile) nu scria volvo, ci Mobil 1. Se pare ca ei lucreaza NUMAI cu Mobile 1. Si totusi, care este uleiul original Volvo?Salut,De ce testezi alte branduri de ulei, ceva in neregula cu cel original Volvo?
Multumesc.
Am pus Total pt ca Volvo il recomanda. Comparat cu Motul se pare ca consumul de diesel a mai scazut.
Cea mai prostă alegere de ulei ! Am avut total, după 9000 de km l-am schimbat că aveam impresia că am motor de tractor. Am trecut la ravenol. Îmi pare rau că nu am făcut poză la culbutori cu total și cu ravenol. Ca observație, motorul e de cel puțin 2 ori mai silențios, merge frumos, are putere și de 7000 de km am uleiul exact ca în prima zi: 3/4 pe jojă, intre minim și maxim. Cu Total am avut consum de ulei de vreo 500 ml în 9000 de km, ceea ce e foarte mult ! Si ambele uleiuri au fost comandste de la acelasi magazin, după normele Volvo.
Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
1 person likes this -
Salut ! Pentru v50 din 2005, ca o curiozitate, există cutie de viteze în 6+1 trepte ? Motor 1.6D, 80kW, cod D4164T. Circul des extra urban și la 140 km/h am aproape 3000 rpm și cred că o treaptă în plus ar fi utilă. Și ce ar implica operația asta ? Mersi !
Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
Pentru că am umblat vreo 2 săptămâni cu un rulment la roată spart și știu să fac diferența între huruitul unui rulment și alt zgomot. La viraje si mai ales la accelerări violente se aude planetara stânga. Din păcate locuiesc în Austria, ăștia nu știu că se pot schimba capetele de planetară, ei știu că se poate schimba planetara cu totul și aici nu o pot repara în fața blocului.. doar când mă întorc în țară, dar asta o fi în Ianuarie și pot să mi-o repar în atelierRulment roata fata. Cum de esti sigur ca nu este rulmentul ? Eu sunt 99% sigur ca este rulmentul . Daca mergi in linie dreapta si virezi usor stanga/dreapta nu se aude mai tare?Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
Am să verific iar la service, dar doar în ianuarie. Acum nu-mi pwrmite timpulE rulmentul de la planetara 90%Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
De curios, poți să-mi zici te rog ce mărci sunt piesele și prețul lor ? Si ce mașină ai te rog. Că și io comand de pe autodoc din austria și chiar sunt curios dacă prețurile sunt la fel.Mi-a sosit coletul de la AutoDoc, din Berlin, Germania; comandat pe 09.10.2019 (prima mea comanda de pe acest site)Am asa: doi suporti motor, cilindru ambreiaj, discuri si placute frana pe fata.
Am prins reducerea de 26%, toate fiind putin peste 550 lei si astfel am avut si transport gratuit
Urmeaza sa le montez in zilele urmatoare (calduroase)
Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
De curios, poți să-mi zici te rog ce mărci sunt piesele și prețul lor ? Si ce mașină ai te rog. Că și io comand de pe autodoc din austria și chiar sunt curios dacă prețurile sunt la fel.Mi-a sosit coletul de la AutoDoc, din Berlin, Germania; comandat pe 09.10.2019 (prima mea comanda de pe acest site)Am asa: doi suporti motor, cilindru ambreiaj, discuri si placute frana pe fata.
Am prins reducerea de 26%, toate fiind putin peste 550 lei si astfel am avut si transport gratuit
Urmeaza sa le montez in zilele urmatoare (calduroase)
Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
Din pacate un SKF sau un NGK cu inel de abs pleacă de la 100€ pe aitodoc. Dar ai garanția că e originalTe sfatuiesc sa renunti la idee. Inelul ABS vine cu butucul si rulmentul. Nu cred ca vrei sa probezi senzatiia de a avea martor ABS aprins in bord.Un rulment bun costa 120-150 ron, kit-ul complet 250-270 ron, ai nevoie de extractor pentru a scoate rulmentul vechi....eu nu as face asa ceva, pocedeaza cum consideri ca este bine.
Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
Întreținerea este teoretic scumpă, practic este mai ieftină ca la alte mașini. De exemplu la Volvo nu prea găsești piese AM, si de afolo circulă zvonul că întrețineeea e scumpă. Dar, mergând pe piese OEM ai garanția că piesa, deși e de 2 ori mai scumpă decât AM, rezistă poate de 3 ori mai mult. Și Volvo nu e o mașină de consum, genul mașinilor ieftine construită din materiale de proastă calitate care în 3 ani ajung de la 15.000€ la 5.000€. Asta înțeleg oamenii prin "întreținere scumpă". În rest, uleiul de motor de exemplu, fie că intră în Volvo, fie că intră în Logan, tot același preț are. La fel și cauciucurile sau alte consumabile. Eu am mașina (v50) de aproape un an. Am schimbat una-alta la ea, dar e 2005. Însă, am condus mașini 2014 care la 160 la oră nu se țineau pe drum la fel de bine ca Volvo. Concluziile le tragi tu. Si nu uita, sloganul lor e "for life" și e pe bune. Îți pun o poză cu mașina mea, la un impact frontal cu un stâlp de iluminat din afara orașului (avea 30-35 de cm în diametru) la 80-90 la oră. Cu mențiunea că am ieșit din mașină ca și cum nimic nu s-a întâmplat.Salutari.
Ma gandesc sa imi iau un V40, motorina, 2015.
Circula tot felul de zvonuri conform carora costurile de intretinere ar fi destul de mari. Din ce am inteles sunt masini ok, sigure, insa as avea nevoie de orice pareri legate de costurile de intretinere, fiabilitate.
Multumesc
Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
2 people like this -
Păi dacă ai condus atâtea SUV-uri care nu ți-au plăcut dar ai condus și un Volvo XC90 care ți-a plăcut, ce rost mai are topicul ? 1200 de km sunt totuși un test drive destul de lung..
Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
Ai activat dtsc-ul ?
Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
-
Da, rulmentul de pe planetara lunga e ok. Am schimbat planetara când am lovit mașina. Dar sunetul se aude sub pedale, deci unde e cutia. Și la viraje chiar dacă e viteza mică face zgomot și dacă îi dau talpă în treapta 1 sau 2 tremură și face urât. Am să schimb capul dinspre cutie, să văd dacă senremediază. Dacă nu, mă văd nevoit să-i dau foc mașinii...Ma gandesc daca capul planetarei ar avea uzura, ar face zgomot in viraje, cand iei maxim de volan! Atunci fac ele zgomot de obicei! O situatie asemanatoare am intalnit, dar la alta masina, si vinovat era un rulment din cutia de viteze, dar zgomotul era permanent, ca un huruit si tot dependent de viteza masinii, insa se auzea in toate treptele! La tine nu cred ca e cazul! Acum legat de acel clic, cred ca undeva e un joc, o uzura a unui angrenaj si se aude in treptele joase din cauza ca, cuplul in aceste trepte e mai puternic decat in cele superioare! Rulmentul intermediar de la planetara dreapta l-ai verificat?Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
Trimis de pe al meu SM-T835 folosind Tapatalk
Distributie Volvo c30
in Intrebari generale
Posted · Report post
Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk