kramerik

Membru
  • Content count

    67
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by kramerik


  1. salutare! prima data trebuie sa blochezi in TDC motorul, de sub pistonul nr 1 cu o bara de 8mm grosime.slabesti cu cheia de 18 piulita pompei de injectie.cu o cheie de hexagonala de 27 mm slabesti pe urma piesa cea din antimoniu.in interiorul fuliei ai un reglaj micrometric la care trebuie sa te joci putin numai.succes!


  2. sa rezolvat! cam de la sine as spune.dupa ce am mai bibilit putin pompa si imobilizatorul de pe pompa ieri seara,astazi de dimineata a pornit cam greu dar fara fumul de rigoare cu care ma invatasem deja.inclin sa cred ca am o problema electrica pe undeva,ceva erori in calculator.

    are cineva o schema electrica cu partea de imobilizator va rog?la mine dupa ce pun contactul se stinge catevateva secunde masina taiata din bord dupa care revine.deocamdata am pus solenoidul de stop de pe pompa pe direct la baterie pentru a putea porni.si cel mai straniu e ca pe mufa care vine la imobilizator nuu gasesc nici un 12 volti care sa alimenteze solenoidul.deci ceva nu e tocmai bine in partea electrica. Multumesc anticipat!


  3. cred ca am rezolvat.va spun dupa ziua de maine oricum.

    mai intai am schimbat injectoarele 3 si 4.la fel acelasi fuior de fum albastru.mentionez ca scotea o dara de fum albastru chiar si dupa ce motorul ajunsese la temperatura de functionare normala-sa incalzit apa.mai pe urma am schimbat 1 si 2 surprizaaaaa-a disparut dara de fum albastru.

    banuiesc a fi injectorul de la pistonul 3.era cam plin de calamina.maine dimineata dam testul si vedem cum porneste - cu fum sau fara.va tin la curent si va multumesc de sfaturi! :salut:


  4. e tare...la aceiasi masina am mai schimbat personal 2 cutii de viteze,1 chiulasa,pompa de apa,pompa servo si alte nimicuri.deci....

    urmeaza sa imi fac putin timp liber si ma apuc de demontat injectoare.problema a aparut din senin as spune.vin seara de la munca cu ea,parchez todo bien.dimineata dau cheie-3 pistoane si un nor de fum.deci deodata as spune.multumesc de sfaturi.va tin la curent.mai ales ca astazi a nins prima oara dupa nu stiu cati ani in zona in care stau eu....

    have a good day!


  5. am verificat distributia si este ok.foarte posibil sa fie un injector ceva sau turbina.un amic imi zice k nu miroase totusi a ulei ars ci a motorina nearsa.am mai strans busonul de la ulei.era putin slabit.de pornit deci porneste in 3 pistoane,dar dupa cateva minute cand se incalzeste merge in toate 4.bujiile incandescente sunt bune si primesc curent.ramane sa mai studiez.Multumesc!

    uitasem cum probez turbina va rog?specificatzii anume?multumesc!

    Chiar merită să-ţi suspenzi dreptul de a scrie tocmai acum?


  6. mentionez ca pana astazi intre schimburile de ulei nu am completat nici macar cu 100ml de ulei.deci nu consuma nimic.si asta de 4 ani de zile.in bord am 265000km aproximativ.piston spart nu cred sa fie ca se auzea pacanind ceva daca era.dupa cateva minute de functionare cum mentionam incepe sa functioneze in 4 pistoane.o sa verific distributia prima data.am mai patito cu el.antigelul este la locul lui cat trebuie si curat.ramane sa demontez.


  7. salutare!azi dimineata V40ul meu sa hotarat sa imi faca probleme:porneste in 3 pistoane si scoate un nor urias de fum albastru.am completat cam 1litru de ulei astazi dupa ce acum o saptamana am facut schimbul de ulei.

    la pornire scoate un nor de fum iar dupa circa 2 minute de functionare dispare norul dar fumega in continuare albastru.vreo idee de unde sa incep va rog?Multumesc!


  8. Salutare din nou.revin cu 2 mici probleme la v40 meu.pentru inceput este un diesel 1.9 66 kw,fabricatie 99.Acum cu problemele:sa rupt distributia zilele trecute.acum astept sa vina piesele sa le pot monta,in speranta ca nu a fost afectata chiuloasa.Intrebarea este:a montat cineva distributie la modelul asta si ma poate ajuta cu niste sfaturi,eventual o schema de montaj.cum am spus,motorul este 1.9 td,66 kw cod D4192.Urmatoarea problema la care atasez si o poza este:sub pompa de injectie este o "chestie" cilindirca de culoare galbena indreptata spre fata masinii din care ies 2 furtune.in capat are ca un mic stut,cel putin asa il vad eu si de unde picura motorina.stie cineva ce este acea piesa,de ce picura motorina pe acolo si ce as putea sa fac sa remediez problema?Multumesc anticipat !!!

    in acea mica chestie de acolo se afla 2 diafragme,si dupa cum banuiesc sar putea ca una din ele sa fie sparta.ce fac eczact nu stiu dar are legatura cu pompa de vacum si turbo.cred ca al pune in functiune

    atentie sporita la dezmontat,fa semne mai intai sa stii eczact cate ture de filet ai dat (dezfiletat)...suerte!

    in acea mica chestie de acolo se afla 2 diafragme,si dupa cum banuiesc sar putea ca una din ele sa fie sparta.ce fac eczact nu stiu dar are legatura cu pompa de vacum si turbo.cred ca al pune in functiune

    atentie sporita la dezmontat,fa semne mai intai sa stii eczact cate ture de filet ai dat (dezfiletat)...suerte!

    despre partea cu distributie este simplu daca inainte de a dezmonta ai facut cateva lucruri premergatoare :

    1-scoti cablu de la baterie

    2- blochezi motorul cu pistonul nr 1 in TDC-sub pistonul nr 1-cel dinspre cutia de viteze-se afla un surubel cu cap de TORX

    trebuie scos si bagat acolo o bara de 8mm grosime,asta dupa ce ai scos fulia de pe vibrochen si ai pus la semn - vibrochenul

    3- atentie la semnele de pe pompa de injectie si la cele de pe axul cu came,ar trbui sa ai deja nste semne pe motor

    la montaj pui chiulasa,strange dupa manual,pui pompa de injectie tot la semne,pui fulia pe vibrochen,cureaua de distributie, si strangi surubul de la fulie dar nu la maxim,scoti blocajul de la pistonul 1si montezi surubul si daca toate sunt la semne si cutia de viteze scoasa din viteza,atunci cu un cricket si tubulara de 18 invartzi vibrochenul 2 ture.si daca totul se invarte si nu se inpotmoleste atunci e bun de pus bateria si dat contact.

    Oricum ideea este sa studiezi un pic din Vadis,este destul de explicit daca ai ceva talente mecanice,si in rest atentie si mucha suerte!


  9. D4192t

    sigurantele sunt bune alea de la motor...nu stiu daca releul este bun,l-o masurat un electrician si o zis ca este bun,dar nu stiu ce inredere sa am....oricum orice parere este buna venita....multumesc

    mai verifica odata de la mufa pompei de injectie,cea cu imobilizatorul si electrovalvula.eventual scoatei mufa de tot,pune contactul si cu un aparat de masura sa vezi daca gasesti un plus + pe acolo.daca este atunci trebuie sa mai verifici imobilizatorul (care da comanda de deschidere la electrovalvula) si conexiunile de pe acolo. suerte!


  10. Am stuidiat un pic Vadis inainte de a face toate aceste operatiuni,chiar la "ureche" asa nu se face.

    si vadis zice - presiunea de deschidere a injectoarelor este de 130 - 135 de bari.injectoarele SH care le-am pus erau la 140 de bari deci pe aproape,mai ales fiind SH cu sigurantza nu mai deschid la 140 ca de fabrica.oricum motorasul meu merge mai frumos - la relanti nu mai e asa de zgomotos,asi mentine relantiul bine. daca tot mentionai de senzorul de altitudine imi poti zice pe unde este situat?in pompa sau in calculatorul masinii?

    Urmeaza zilele astea sa curat rezervorul masinii sa vad ce gasesc acolo.cat despre partea cu "specialistul" mi-au cerut pe reparatia pompei numai 930 de euro.asa ca fac ce pot si eu,dar atatia bani pe o reparatie nu pot da.mai bine cumpar alta masina cu motor cu totul la banii astia-asta ca sa intelegi cu sta treaba cu reparatiile pe aici la "specialisti" .asa ca am zis daca tot am vadis si maini bune de lucru - Let's do'it! si uite asa merge masina mea cu cea dea 2a pompa SH bineinteles,prima ramanand pentru studiu didactic.

    Stie cineva cum pot verifica daca inchid bine toate supapele ?presiunea in cilindri?

    Multumesc anticipat! O zi buna tuturor!


  11. continuare poveste...

    de cand nu am mai scris sau mai intamplat cateva lucruri. prima data pompa de injectie a inceput sa se tureze singura cam pana la 2500 rpm,asa din senin mai ales cand era la relanti.ma hotarasc intro zi si ai dau capacul de la pompa jos.acolo inauntru sunt vreo 2 arculete care fac avansul la rece,contoleaza turatia si mecanismul de accelerare (foto).mam uitat la ele ,le-am intins putin totul ok.am montat jucaria la loc si surpriza nu se mai tureaza singura.am observat pe urma fiind motorul cald ca relantiul era undeva la 1000rpm.am mai slabit surubul de la parghia de acceleratie si sa stabilizat undeva la 900rpm.ieri dimineatza fiind motorul rece iam reglat avansul la rece,slabind putin celalat surubel din partea stanga reglandui astfel nr de turatii cand este motorul rece undeva la 850rpm.

    tot ieri iam schimbat 3 injectoare cu unele scoase de pe un renault Kangoo cred (LCR6735405 - 140 bari).cel de al 4lea injector inca nu l-am gasit la dezmembrari-cel cu senzor.acum toarce mai frumos motorasul meu dar......

    de beleaua cu fumul albastrui tot nu am scapat dimineatza la pornire iar astazi am fost la munte iar...

    la plecare a pornit la prima cheie dar aceiasi belea cu o gramada de fum albastrui la spatele meu.de ce si mai ales de unde?o fi vreo supapa,vreo valva ce nu inchide bine?mentionez ca se aude o bataie regulata undeva langa pistonul 4.any ideea?

    Mesaj editat - trimis PM la utilizator

    post-203-0-84196000-1316603389_thumb.jpg

    Despiece%20Bomba%20DPC.pdf


  12. Intradevar nu sta deloc la relanti cand dau drumul la AC,si chiar cand aprind becurile se simte o scadere de turatie.deci pompa nu compenseaza cu ceva turatii in plus.cine si cum face avansul la rece?ce ar fi de verificat ? am scos mufa de la electrovalvula de avans si se aude avansul mult mai pronuntzat cu mufa scoasa.cand o pun la loc asi revine.

    Multumesc!


  13. o sa imi schimb filtrul de motorina saptamana viitoare deocamdata si poate ajung si la mecanic sa vad ce imi zice in legatura cu pompa.incerc sa ai fac un test pe calculator.de ulei sunt convins ca poate merge cu tot felul de ulei.daca tin garniturile de la pompa.mam gandit si la varianta asta.dar e ceva mai mult de investit..incalzitor de ulei,garnituri pompa....cine stie...

    Multumesc de sfaturi.va tin la curent.o zi buna!


  14. E foarte posibil sa fie din pompa de injectie avand in vedere ca abia am puso pe masina.de vreo 2 luni fiind second hand.o fi acea electrovalvula de avans din pompa?mentionez ca uneori cand ar trebui sa stea la relanti,cand e motorul cald, urca singura pana la 1100 turatii.o accelerez un pic iar apoi scade.


  15. Salutare din nou!

    Am dat astazi jos capacele ca sa vad distributia.Este totul ok ca si inainte,dintzii sunt eczact la semne.Segmenti?supape ceva?cum se poate verifica?inca nu am observat sa consume ulei sau antigel.problemele sunt numai in primele 3 minute de functionare,fum alb-albastrui si parca merge in 3 pistoane.pe urma asi revine la normal.nu se observa schimbari mari de scadere a puterii..etc.de atunci am mai facut vreo 400km.?what could be?

    Multumiri!


  16. uleiul este ok,la nivel normal.despre zgomote ciudate nu,ce sa zic.numai atunci cand am plecat din rampa a sunat ca si cum ar fi fost blocat motorul.o sa ma uit la distributie zilele astea sa vad cum arata.acum cativa ani mia sarit de pe "punct" dupa un drum de vre 80km.ma gandesc sa nu fi sarit iarasi.va tin la curent.