gabimilo1

Membru
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by gabimilo1


  1. salut,

     

    uite mai jos schema de le ECU tau

    plusul de la releul injectoarelor vine de pe contact, minusul il da ecu, dupa ce se asigura ca toate semnalele pe care trebuie sa le primeasca sint corecte (asa cred eu).

     

    in poza a 2 a sint motivele generale pentru care nu ar porni dar daca ai avea un cod de eroare am putea gasi mai usor cauza poate.

    Screenshot_15.png

    Screenshot_16.png


  2. Salut,

    verifica cu aparat de masura sau lampa de control sigurantele, trebuie sa vina si sa plece curent de la ele. Nu verifica doar vizual caci te poti insela!

    Apoi verifica daca ajunge curent in duliile becurilor - tot cu aparat sau lampa.

    Pe schema firele care vin cu plus la becuri vin din tabloul spate, ambele din acelasi piciorus  al tabloului, daca nu ajunge curent la becuri atunci acel loc poate fi cu probleme.

    Firele sint de culoare galbena, e posibil sa fie oxidate in mufa care vine in tablou.

    Nu are ce sa fie altceva deoarece cel din centru iti merge, singura diferenta este ca el pleaca din alt loc.

    Schema de mai jos am gasit-o la volvo xc90, 2.4D D5 (2002-2006) cod motor D5244T.

    Screenshot_2.png


  3. Nu mai pot edita postul de mai sus, se pare ca este o defectiune pe sistemul de frinare (asa scria in postul pe care l-am citit).

    Ar fi bine sa faci o diagnoza, modulele comunica prin CAN, o defectiune gen fire ciupite sau mufe oxidate pot genera defectul pe care il ai tu.

    Verifica totusi sigurantele - neaparat cu aparatul de masura sau lampa , sa ai curent pe ambele capete ale lor

    Diagnoza cel mai sigur


  4. Ma gindeam ca este posibil ca acel releu, fiind construit din piese electronice, sa fie el insusi scurtcircuitat si de fapt sa cauti degeaba sa dai jos pompa cind problema o ai in alta parte.

     

    ar fi bine sa ajungi cumva la firele care merg la pompa, sa le desprinzi din capatul dinspre releu si sa o alimentezi separat de pe baterie.

     

    daca asa merge atunci trebuie inlocuita acea placa electreonica (la opel spre exemplu ii zice multitimer), nu stiu la volvo.

     

    asa poate scapi de cautat relee sau metode de a scoate pompa.


  5. S-ar putea ca acel releu sa fie construit din piese electronice DIRECT pe placa electronica in care se infig sigurantele (de exemplu) si atunci degeaba il cauti ca el nu exista sub forma aceea de cutiuta mica cu niste pini.

     

    Am mai vazut asa la alte marci, cred ca asa e si aici caci nu se vede pe schema notatia picioarelor releului .

    Ti -am zis ca nu l-am vazut nici in acel  program pe care il am ( e cam saracut pe Volvo, la alte marci ofera mai multe detalii) deci inclin sa cred ca e asa cum ti-am zis.

    Din pacate cu pompa nu te pot ajuta - am opel, nu stiu cum e pozitionata la tine, poate intervine altcineva.

    Urmaresc topicul, daca te pot ajuta (parte electrica) o sa postez.


  6. Salut,

     

    m-am uitat prin programele pe care le am si pentru volvo nu prea gasesc nimic pe electrica.

     

    Ar fi bine sa vezi daca scoti mufa de la pompa de combustibil daca se mai arde siguranta, asa izolezi problema in sensul ca determini daca ai scurtcircuit pe traseu sau daca ai pompa blocata.

     

    Am amplasarea sigurantelor si releelor la v60 dar nici un releu nu este notat ca ar fi pentru pompa de combustibil desi m-am uitat in toata lista aceea  care apare deasupra liniei rosii.

     

    Eventual (daca ai timp) .pune un link spre topicul unde ai vazut ca ar fi un releu sa ma uit si eu. Mersi.

     

    Screenshot_9.png


  7. Salut,

    din ce am gasit se pare ca eroarea p0109 nu se refera la ESP ci la altceva, vezi mai jos.

    Eu nu ma pricep, poate mai intervine altcineva.

    Este pentru xc90 cu motor 2.4D, scrie pe banda albastra.

     

    1.JPG