-
Content count
17 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by delphinman2000
-
-
Ramane aprins sau intermitent.
Inca nu s-a intamplat, dupa pornire se sting toti martorii luminosi.
-
Daca e prea putin curent, ce trebuie sa se intample cu martorul de baterie, sa lumineze intermitent?
-
Merci, Dinoco, asta cu uleiul in alternator nu am inteles-o, my bad. Dar, mi-ai deschis ochii spre chestia asta: poate sunt bornele slabite la alternator si din cauza hurducaielilor, uneori se desfac si nu incarca bateria. Voi verifica, good point
-
Va multumesc de raspunsuri.
La mine nu suna alarma, ca n-am. Din cate stiu e optionala.
Cand apare fenomenul nu fortez, stiu ca pot distruge dantura la volanta, bendix.. la ce scump lucreaza stomatologii azi, mai bine ma feresc..
Sa inteleg ca un consum de 600mAh e normal?
Lik2008, sper sa ai dreptate si sa fie bateria imbatranita si uzata. S-a intamplat si altadata, la frig -22 grade, sa pornesca greu, electromotorul cupla fara probleme si invartea cu greu motorul (posibil ulei vascos?), acum nu cupleaza, doar caraie.
Deci, daca se aprind becurile la ABS si airbag e semn ca nu am suficient curent in baterie?? Ar fi cool sa scap doar cu schimbarea bateriei
-
Salut,
azi mi s-a intamplat a doua oara la interval de 2 luni sa nu porneasca motorul si sa se auda un carait de roti dintate. Dupa ce incarc bateria pe redresor porneste fara probleme.
Alte date:
- masina a fost pornita cu 1 zi inainte, mers prin oras;
- merg in medie 30 minute zilnic, ( cam 15 km total) cu 4 porniri;
- masina e tinuta in garaj la +10 +12 grade,
- in bord, dupa punerea contactului, raman aprinse si avertizarile pt airbag si ABS !
- bateria are eticheta VOLVO pe ea, are nivel de lichid bun, nu apare anul de fabricatie, eu o am de 4 ani ( masina are 11), poate fi de la inceput pe masina, nu stiu vechimea;
- am verificat existenta unui consumator ascuns prin ridicarea sigurantelor din tabloul de sub capota si de la cel din habitaclu, nu am constatat modificari. Totusi, apare un consum de ~ 600 mAh, sa fie de la receptorul radio al inchiderii centralizate?
Poate e o chestie de coincidenta, dar problemele au inceput dupa ce am pierdut telecomanda inchiderii centralizate si deschid/ inchid masina doar din cheie.
Aveti vreo idee??
-
Cam asta e schema la mine la masina. schema aer.bmp
Piesele sunt conform schemei. Siguranta termala parca e de 210 grade celsius, nu imi amintesc exact. Cele trei puncte A,B,C sunt conectorii spre exteriorul modulului. Tranzistorul D525 , la mine la modul, si inclin sa cred ca nu e gresit, nu are colectorul legat si functioneaza ca dioda pe baza jonctiunii B-E.
Si eu am probleme cu modulul de clima, merge ventilatorul pe pozitii mici ale potentiometrului, pana la 2 si pe maxim, 5. Pe cele intermediare functioneaza aprox. 3 sec si se opreste. Asta e! Azi m-am uitat la potentiometru dar nu am avut timp sa-l masor, (cred ca trebuie scos de pe placa, alta distractie) iar marcajul e ciudat.
Bafta la reparatii!
-
O problema asemanatoare am avut si eu. Timp de vreo 2 saptamani la relanti scadea turatia mai mult decat stiam eu ca trebuie. Intr-o zi, incercand sa urc o bordura, am fortat motorul si a plesnit furtunul de turbo, cel de langa radiator. Simteam de fapt de mai multe luni ca la accelerare, pe la vreo 2000-2200 de ture, se simtea o pierdere de putere (era deja fisurat). Dupa schimbarea furtunului, motorul se accelera corect si nici nu a mai scazut turatia la relanti. E usor de verificat integritatea acelui furtun si se schimba fara probleme in parcare. Se leaga, cumva, de raspunsul lui MiHaIPop003. Bafta!
-
ok, multumesc de raspuns.
Sper ca ne referim la aceeasi piesa. e vorba de o siguranta termica ce se arde la o numita temperatura exterioara (conform specificatiilor) sau chiar provocata de propria incalzire ca urmare a trecerii curentului electric. Valorile curentului permis erau, in cele gasite de mine gen TZ D..., de 10 ah, fix. Diferenta intre ele este data de temperatura de topire a contactului. Dupa cum spuneam, a mea s-a ars si ar fi o tampenie sa cumpar tot ansamblul gmv pentru o amarata de siguranta de 2-3 lei.
-
ok, multumesc.
-
Salutari,
stie careva ce valoare are (la ce temperatura se arde)fuzibila care e inseriata cu rezistenta treptei 1 a electroventilatorului pentru motor? A mea s-a ars,iar inscrisurile s-au sters demult, asa ca nu stiu de ce valoare e.
Inca o intrebare: la motorul d4192t3 codul motor si seria sunt trecute pe o placuta aplicata sau sunt pansonate pe blocul motor?
-
tre sa potriveasca... elicea mare ar trebui sa fie la fel.
Daca masori diametrul, deseara pot sa masor diametrele la cele de pe turbo benzina.
Sau cauta unul de pe o benzinara aspirata, s-ar putea sa fie la fel.
Pentru preturi la piese noi, intreaba-l pe MidnightCaller
Diametrul exterior al elicei este de 370 mm. Prinderea se face pe ax cu 3 caneluri,(adica ventilatorul are la randul lui 3 ghinturi) diametru interior este de 20 mm. E la fel ca la benzinare?
-
Am gasit la un magazin elicea ventilator cu 540 ron, vi se pare un pret corect? NU stiti daca se potriveste elicea de pe un alt GMV?
-
Una la mana. M-ai lasat ca la dentist pentru promptitudinea raspunsului. ::)Mii de multumiri !
Doi: despre lipsa protectiei in fata radiatoarelor imi poti spune ceva?
-
Mai zilele trecute am avut un necaz cu ventilatorul motorului, s-au rupt 4 pale si mi-a agatat radiatorul (o taietura micuta de ~4mm in adancime, o singura celula). Cand am demontat ventilatorul am constatat ca nu e ca cele din vadis sau de pe siturile cu piese de schimb, mai precis al meu are o singura elice, iar pe internet sau vadis grupul motoventilator (GMV) are 2 elice. Masina mea: v40, 1.9d, 115 cp, clima, an fabricatie 2001. Mi s-a parut ciudat ca pentru cele 3 radiatoare (clima, intercooler, motor) este un singur ventilator. Alta ciudatenie e ca in fata radiatorului de clima nu are nimic de protectie, curentul de aer cu tot cu pietricele si insecte bate direct pe el. Ma puteti lamuri daca e GMV original sau e posibil sa se fi facut ceva modificari?!
-
Ofiter in armata, tanchist , fac zilnic naveta Tuda-Cluj cu masina din semnatura :'(
-
Mersi de oferta, dar le-am schimbat deja pe toate 4!
-
Intr-o dimineata ploiasa mergeam spre iesirea din oras cu ~ 70 km/h. La 50 m in fata - trecere de pietoni, de pe partea opusa a drumului un pieton se angajeaza in traversare, reduc viteza. Cand se apropie de axul drumului franez mai hotarat, incetinesc pana pe la 30km./h si...pedala marge pana in capat si masina trece mai departe. Daca pietonul nu avea inspirtatia sa astepte sa trec de el il loveam, fara discutie.
Cauza: furtunul de frana stanga - fata spart. In urma cu o luna trecusem verificarea ITP si un mester care imi lucra la masina mi-a spus ca nu am probleme cu furtunele, ca nu prezinta fisuri, rupturi etc.
La demontarea furtunului am vazut ca pe el scria Made in France si anul fabricatiei, vechime 8 ani. Producatorul insista asupra schimbarii acestora la 4 ani, am aflat mai tarziu. Asa ca nu va luati dupa aspectare.. puteti fi mai ghinionisti decat mine.
La multi km. fara probleme!
senzor temperatura exterioara
in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Posted · Edited by delphinman2000 · Report post
poti sa il demontezi si sa cureti cu spray de contacte bornele/contactele de la senzor si de la suport . Poate isi revine senzorul daca nu e dus sau nu e contact imperfect in alta parte.